|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Ben jij gehecht aan je kussen? | |||
| Ja! Mijn kussen is lekker zacht en ruikt supergoed. |
|
6 | 24.00% |
| Ja! Mijn kussen is lekker zacht en de geur maakt me niet uit! |
|
5 | 20.00% |
| Ja! Mijn kussen is lekker hard en ruikt naar bloemetjes of wasmiddel. |
|
1 | 4.00% |
| Ja! Mijn kussen is lekker hard en de geur kan me gestolen worden want ik ruik toch niets. |
|
5 | 20.00% |
| Nee, ik doe niet aan kussens. |
|
1 | 4.00% |
| Nee, ik wissel geregeld af. |
|
4 | 16.00% |
| Ja! Ik slaap graag op een lekker dik kussen. |
|
11 | 44.00% |
| Ja! Ik slaap graag op een lekker dun kussen! |
|
3 | 12.00% |
| Slapen doe ik overal, ik heb geen bed nodig. Laat staan een kussen. |
|
2 | 8.00% |
| Ik heb een kat als kussen. |
|
2 | 8.00% |
| Ik leen mijn kussen met alle plezier uit. |
|
4 | 16.00% |
| Mijn kussen iZonder mijn kussen heb ik een ochtendhumeur van hier tot in sint juttemes. |
|
5 | 20.00% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Aan m'n gewone hoofdkussens ben ik niet zo gehecht (denk ik), maar ik heb ook een extra kussen dat ik ooit heb gekocht op een festival en die staat al jaren aan de zijkant van m'n bed. Het is superzacht en fluffy en ik kan er superchill tegenaan leunen of het gebruiken als kroel.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik heb boxkussens van de Action en die slapen prima
. Volgens mij heb ik bij Wolter zelfs dezelfde, want hij heeft zelf een Speciaal kussen. Mijn kussen zijn vrij dik en ik stop mijn hoofd altijd bovenin het kussen, zodat ik een kussenpropje tussen mijn hoofd en schouder heb Dat slaapt het fijnst.
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Mijn kussen is awesome, maar ik lig voor mijn gevoel nooit hoog genoeg, dus ik heb een inzakkussen half eronder liggen, mijn kat ligt dan altijd op de uitstekende helft.
Mijn lief heeft sinds kort een nieuwe kussen gekocht en aangezien zij altijd roept dat ik pijn in mijn rug krijg van mijn kussen, heb ik daar een nachtje op geslapen. Kankerveel pijn in mijn rug en nek de volgende dag
|
|
|
|
Mijn kussen is lekker stevig maar ook zacht, en het ruikt lekker ook al heb ik niet zo'n denderend reukvermogen. Dus ik heb heel veel opties aangevinkt maar ik was wel serieus
![]() En aan de ene kant heb ik ook echt een dik stevig kussen nodig ivm nekproblemen, aan de andere kant, als ik ga kamperen dan rol ik gewoon een spijkerbroek/handdoek op en leg ik mijn hoofd daarop
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 22:10 | |
| Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
| Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 17:27 | |
| Psychologie |
ff van me afschrijven.. Still-Alive | 24 | 02-12-2003 19:15 | |
| Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 12:12 | |
| Liefde & Relatie |
nav het vreemdgaantopic; ben jij wel s degene waarmee werd vreemdgegaan? cUrsEd fOr lIfE | 32 | 01-03-2002 20:01 | |