Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
[QUOTE]Unexplained schreef:
(...) Ennuh...goed gereedschap hangt onder een afdakje ![]() Echt goed gereedschap hoeft niet onder een afdakje te hangen ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Maargoed, iedereen is hoe hij of zij is. Als je maar blij bent met jezelf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() *Is gezegend met 8 jaar oudere vriend mét spekrol* Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 22:20. |
![]() |
|
Ik vind eerlijk gezegd een "buikje" niet zo mooi bij een jongen. Moet daar niks van hebben. Maar wanneer ik een jongen langer ken en hij is gewoon superaardig lief enzo kan ik t me wel voorstellen iets met hem te nemen. *vaag*
Mijn vriend is nogal een smal gozertje. 1.95m ofzo lang en weegt 72 kilo. Maar dat vind ik gewoon mooi. *zucht*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Een 25-jarige vent met oversized bierbuik? Wat er dus echt overheen hangt en alle kanten op blubbert? Zit zeker de hele dag voor de TV met bier en al... Nouja, het is maar net wat je leuk vind als 'vriendje'.... Ik vind er niets spannends aan, al val ik zelf wel op iets molligere meisjes, ipv. zo'n gratenpakhuis. Maar echt dík, dat hoeft van mij nu ook weer niet. Gewoon er tussenin, dat is het beste ![]() Ik weeg trouwens 70kg. en ik ben 1.79 lang.. Geen problemen hoor met mijn gewicht noch meisjes ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
<edit> Schreef niet ipv wel, nogal cruciaal verschil ^_^;; Laatst gewijzigd op 06-01-2003 om 14:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tuurlijk niet, ja ik heb wel blokjes, mijn vriendin zei het vorige week nog, ze vond het erg lekker maar als ik het niet had, dan vond ze mij echt niet minder leuk.
Jij vind een meisje toch ook niet leuker als ze een cup meer zou hebben of een meisje minder leuk als ze een cup minder zou hebben. |
![]() |
|
Ik ben 1,80 en weeg 76 kilo. Ik heb ook een buik"je" maar ik krijg hem er echt niet af. Ik train vaak als een gek, en raak hem nooit kwijt, terwijl de rest van mijn lichaam gespierd is. Dat wil zeggen mijn armen en benen, dus ben geen bodybuilder. Maar weet iemand hoe je die buik toch weg krijgt, schaam me er namelijk verrot voor, hoewel sommige dames het "schattig"vinden, GADVER!
|
![]() |
ik ben 1.96m lang en weeg ongeveer 110 kilo.
En ik heb al bijna 1,5 jaar een vriendin, en daarvoor ook een relatie van 2jr gehad........ Dat ik zoveel weeg komt meer omdat ik lang ben, maar toch is 110 veel natuurlijk..... maar opzich is gewicht dus geen probleem om wel of niet een vriendin te kunnen krijgen lijkt me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
3 keer per dag goed eten Tussen doortjes moeten uit fruit bestaan Als je je buik zwaart traint een dag rust nemen anders kan worden je buik spieren niet meer herstelt, als je ook hard traint heb je proteinen nodig, anders haalt je je lichaam proteine uit je spieren en dan wordt je smaller maar veel succes, laat me even weten hoe het gaat. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Valt dus allemaal reuze mee. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het blijft altijd bij 'leuk', 'lief' en 'schattig' .. argh. Dat slaat dan meer op mijn gedrag etc. Ik bedoel maar.. |
![]() |
|
Het vervelendste is denk ik wel of je aanleg hebt om dikof dun te zijn. Het heeft allebei(dik en dun) zo zijn nadelen. Als je wat aan de forsere kant ben en je wilt minder gewicht kan dat echt deprimerend voor je uitpakken. Ook als je slank ben en niet tevreden en wil aankomen,kun je eten wat je wilt(enkele kilo's per dag) maar het komt er niet aan kan je flink ongelukkig worden.Ik heb zelf soms dat ik wil aankomen op bepaalde gedeelte van mijn lichaam en op sommige delen iets minder wil, maar bij mij is het zo dat ik niet aan kan komen of afvallen(bestaat echt) hoewel spierontwikking snel gaat komt het er echt niet aan,of veel vettige ongezonde dingen ook niet. Het zelfde geldt voor afvallen. Lukt allebei gewoon niet. Ik ben 1.90 en 78 kilo,en dat schommelt met 2,3 kilo in elke directie. Maar ff die vraag , dat is zeer persoonsgebonden denk ik voor elke meid. De ene houdt van lekker stevig,en een buik ,een echte knuffelbeer dus
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het is niet zo dat ik nooit op een dikke jongen zou kunnen vallen. Maar ik val sneller op atletische jongens. Als ik een jongen een tijd ken... en er goed mee bevriend ben...word ik daarna eigenlijk pas verliefd...dus op uiterlijk val ik niet. Ik ben iig nog nooit op een dikke jongen verliefd geweest. Ik ken er eigenlijk ook niet zoveel.
ja lekker van de hak op de tak post ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'eigenlijk' (eigenlijk denk ik iets anders, maar als ik mijn best doe kan ik het volgende beweren) 'nog best' (maar niet echt) 'hoor' (zoek er alsjeblieft niks achter, de waarheid is hard) Argh, al die leugentjes om bestwil ![]() ![]() Zo, dat was een stukje ********-logica ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is helemaal geen ********-logica, dat is Pauline-logica! Je bent te lang met mij omgegaan, face it ![]() ![]() ![]() whaha, volgende keer als jij tegen me praat ga ik hetzelfde doen, wedden dat je er niet tegen kan [IMG]http://********.tsd-webservices.nl/dump/smilies/devil.gif[/IMG] Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-01-2003 om 14:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zit wat in dat je dit zegt, maar in dit geval is het niet nodig omdat het niet waar is. Je moet het wel goed interpreteren en dat doe je dus niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'ook wel eens' (toen ik nog jong en onbezonnen was) 'erg dunne' (ja, niet zeer dun of mager, nee 'erg' dun .. dun zijn is 'erg' ![]() 'hoor' (maar niet heus) [/Rare miepie modus] [Nuchter relativerende modus] Ik heb idd al jongens gezien met leuke vriendin (zag je aan handjes houden etc) .. die net zo dun als ik zijn. Attitude speelt dan ook een eminente rol bij attractie volgens de sociale psychologie. [/Nuchter relativerende modus] [Rebelse modus met ontkenning] Ach ja, wat boeit het ook? Er zal wel ergens een vrouw zo gek zijn om mij leuk te vinden en de rest kan gewoon de pot op. Het doet mij niets. Ik ben gewoon wie ik ben en als je me niet moet, I don't care. (zelf-destructief overigens, opkroppen .. wegdrukken .. denken dat je beter bent dan anderen; zij zijn zo oppervlakkig, jij niet .. ach je vermaakt je ook wel zo .. nou niet dus, je doet alsof) [/Rebelse modus met ontkenning] [Persoonlijke ******** modus] Ik voel me onaantrekkelijk, niemand ziet me staan. Met een beetje zelfspot en humor ontwijk ik mijn complexen. En door met 'modi' en andere geintjes te komen, verberg ik hoe ik me echt voel. En in de tussentijd verzamel ik gegevens en informatie. [/Persoonlijke ******** modus] Blubba ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
niet meer vol te houden (eetstoornis) liek88 | 89 | 20-12-2006 13:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #20! Quiana | 488 | 13-04-2004 15:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens van meiden met een dikke buik? Verwijderd | 4 | 07-01-2003 10:06 | |
ARTistiek |
[verhaal] Vergeven & Vergeten Myz | 42 | 09-08-2002 19:46 |