| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb weekend!
![]() Gisteren begon m'n dienst wat saai maar toen wat goed zieke patiënten gekregen. En omdat ik vind dat ik ondertussen alles wel zelf moet kunnen heb ik ook alle verpleegkundige handelingen gedaan naast het intuberen etc en mocht m'n baas alleen ernaast staan en kijken. En het ging goed ![]() Mijn werk is zo leuk
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik mis de temperatuur en de bellboy die eist dat hij je laptoptas naar je kamer brengt en Namasté zegt enzo <3Citaat:
|
||
|
|
|
|
Omdat naar gelang hoe mijn hoofd er naar staat ik het zonde van de tijd vind omdat ik waarschijnlijk niet echt de discipline heb om die dag (uitgaande van 1 vrije dag per 2 weken) nuttig te besteden.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ga vanmiddag langs het AZC om schoolspullen te brengen, die hebben ze urgent nodig voor de kinderen daar, en heb een mailtje gestuurd of collega's nog wat dingen hebben liggen. Dus nu de hele dag collega's die binnen komen wandelen (soms met troep, maar oke), gezellig
|
|
|
|
|
Ik had maar een nachtdienst, dus ik dacht: houd het rustig, dan kan ik pitten en ben ik vandaag redelijk uitgerust.
natuurlijk brak vannacht de hel los en ben ik de hele nacht bezig geweest! Dus net 2,5 uur slaap en nu gezellig naar m'n bff in andere stad
|
|
||
|
Citaat:
het is geniaal. Beetje kansloos, maar wel grappig.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze reiken de junior en senior research prize uit, maar er wordt niet echt schrikbarend veel gepubliceerd de meeste jaren dus dan moet je heel trots een speech gaan geven over je 1.5 gepubliceerde paper En er is ook nog een 'competitie' voor waar het geld voor het goede doel heengaat, degene die het winnende doel heeft voorgesteld moet dan ook een speech gaan houden, wat niet echt ergens op slaat. En toen onze research director vertrok naar China was het thema dat jaar 'Chinees', maar het eten wat er voorgeschoteld werd was een combi van thaise soep, indonesische rijsttafel etc. Mijn chinese collega's herkenden er iig niks van. En de administratieve staff gaat in enorm gebrekig engels speechen over wat voor fantastische tijden ze allemaal met elkaar hebben gehad en negeren daarbij de onderzoekers volledig. Ach ja.. interessant in ieder geval, en er is wijn.
|
|
![]() |
|
|