![]() |
|
![]() |
Dat bedoelde ik nou niet?? Vgm moet je gwn logischer leren nadenken eh... Ik zeg het om het duidelijk te maken ... niet om te discrimineren.. trouwens als iemand zo online op het netwerk mensen gaat zitten discrimineren is het ook nogal levenloos.
Maaar eeeeh kijk je zegt nou zelf ook "net echte mensen" das ook racistisch als ik met jou logica nadenk.... (Niks te persoonlijk opvatten hoor, ik zeg het maar) P.S: k ben niet echt van plan om als een buitenlander Geert Wilders 2.0 te worden baahhhhh.. Laatst gewijzigd op 15-12-2015 om 00:15. Reden: Foutje |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
http://blackfashion.tumblr.com/ Maar die foto's zou ik niet zomaar als achtergrond op je telefoon nemen, eigenlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-12-2015 om 00:35. |
![]() |
|
![]() |
Dat is niet raar, dat hebben meer vrouwen. Grappig dat het vaak wel zo is dat blanke vrouwen nog wel is op donkere mannen vallen, andersom (blanke mannen op donkere vrouwen) zie je iets minder vaak geloof ik.
Mijn tante was vroeger altijd weg van 'ricardo tubbs', maar dat is al zo'n 20+ jaar geleden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Papegaai, papegaai, post hier nu maar snel iets anders blijft het duisentsaai! #158 TopDrop | 501 | 26-03-2008 19:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The Boys from Braunau... A Narrator | 28 | 05-01-2005 11:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pil en 1x perjaar tandartscontrole uit ziekenfondspakket? Gatara | 292 | 29-09-2003 19:56 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
ARTistiek |
Wat vinden jullie de mooiste uitspraak ?? DaDude | 22 | 11-03-2002 08:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie heeft er nog dringend uittreksels nodig? smurfin | 229 | 04-06-2001 12:39 |