Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2015, 23:35
me.123
me.123 is offline
Hebben andere mensen dat ook? Ik voel me sneller aangetrokken tot een donkere man/jongen dan tot een blanke. Maar ik ben zelf blank?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2015, 23:46
bloodyb
bloodyb is offline
Dat hebben wel meer mensen en het is niet raar of zo.
Oud 14-12-2015, 23:50
me.123
me.123 is offline
Oké gelukkig... maar hoe kan dat dan als ik zelf blank ben?
(Niks racistisch ofzo, ik vind donkere mensen juist heel aardig )
Met citaat reageren
Oud 14-12-2015, 23:57
me.123
me.123 is offline
Oh ja en kunnen jullie misschien namen van donkere , knappe mannen noemen?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2015, 23:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je doet wel racistisch, want je zegt dat je 'donkere mensen' heel aardig vindt. Het zijn net échte mensen, waarbij er leuke, mooie, goede, slechte, gemene en walgelijke tussen zitten. Je hebt een voorkeur omdat je die mensen blijkbaar nu eenmaal aantrekkelijker vindt, net zoals sommige mensen iemand met blond haar of bruin haar of een specifieke lengte of wat dan ook aantrekkelijk vinden.
Oud 15-12-2015, 00:09
me.123
me.123 is offline
Dat bedoelde ik nou niet?? Vgm moet je gwn logischer leren nadenken eh... Ik zeg het om het duidelijk te maken ... niet om te discrimineren.. trouwens als iemand zo online op het netwerk mensen gaat zitten discrimineren is het ook nogal levenloos.
Maaar eeeeh kijk je zegt nou zelf ook "net echte mensen" das ook racistisch als ik met jou logica nadenk.... (Niks te persoonlijk opvatten hoor, ik zeg het maar)
P.S: k ben niet echt van plan om als een buitenlander Geert Wilders 2.0 te worden baahhhhh..

Laatst gewijzigd op 15-12-2015 om 00:15. Reden: Foutje
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 00:12
me.123
me.123 is offline
Okeh heb geen zin in discussies en nu fff terzake kan iemand namen van sexy black boys opnoemen?? Wil namelijk een nieuwe achtergrond op mn tellie....
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 00:33
bloodyb
bloodyb is offline
Heel simpel: ga naar Google, typ in sexy black men, klik op afbeeldingen en je hebt elke dag een nieuwe! (Al vraag ik me wel af waarom Brad Pitt er tussen staat)
Oud 15-12-2015, 00:49
me.123
me.123 is offline
Ja drm juist... drm vraag ik ook om namen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 02:22
bloodyb
bloodyb is offline
Je krijgt geen namen te zien maar plaatjes en daar gaat het toch om?
Oud 15-12-2015, 09:03
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Dat bedoelde ik nou niet?? Vgm moet je gwn logischer leren nadenken eh... Ik zeg het om het duidelijk te maken ... niet om te discrimineren.. trouwens als iemand zo online op het netwerk mensen gaat zitten discrimineren is het ook nogal levenloos.
Maaar eeeeh kijk je zegt nou zelf ook "net echte mensen" das ook racistisch als ik met jou logica nadenk.... (Niks te persoonlijk opvatten hoor, ik zeg het maar)
P.S: k ben niet echt van plan om als een buitenlander Geert Wilders 2.0 te worden baahhhhh..
rustig maar dat is totaal niet wat hij zegt en bedoelt.
Oud 15-12-2015, 09:06
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
en een naam: Keith Carlos alhoewel hij [supergrote spoiler ANTM 21]
Spoiler
Oud 15-12-2015, 09:18
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Dat bedoelde ik nou niet?? Vgm moet je gwn logischer leren nadenken eh... Ik zeg het om het duidelijk te maken ... niet om te discrimineren..
Positieve vooroordelen ('ze zijn allemaal juist aardig!') zijn net zo goed vooroordelen. Mensen vinden 't fijner als je ze gewoon leert kennen.

Citaat:
Okeh heb geen zin in discussies en nu fff terzake kan iemand namen van sexy black boys opnoemen?? Wil namelijk een nieuwe achtergrond op mn tellie....
https://www.instagram.com/blackfashionmag/
http://blackfashion.tumblr.com/

Maar die foto's zou ik niet zomaar als achtergrond op je telefoon nemen, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 14:56
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Positieve vooroordelen ('ze zijn allemaal juist aardig!') zijn net zo goed vooroordelen. Mensen vinden 't fijner als je ze gewoon leert kennen.

https://www.instagram.com/blackfashionmag/
http://blackfashion.tumblr.com/

Maar die foto's zou ik niet zomaar als achtergrond op je telefoon nemen, eigenlijk.
Naja zijn wel positieve vooroordelen, ik denk niet dat mensen daar last van hebben of zich beledigd gaan voelen ofzo of buitengesloten.over die foto's Nein, zou ik ook niet doen nee. Lijkt mij niet echt een slim idee. Drm vraag ik ook speciefiek om namen...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 15:00
me.123
me.123 is offline
Citaat:
rustig maar dat is totaal niet wat hij zegt en bedoelt.
Zomaar racistisch worden genoemd als buitenlander kan k niet echt accepteren. En trouwens ben k wel rustig ik voegde eraan toe dat k geen zin heb in discussies. Da's goed of niet soms?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 15:00
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Je krijgt geen namen te zien maar plaatjes en daar gaat het toch om?
Nope als je namen hebt kun je van specifieke personen meer plaatjes opzoeken snappie? ;-)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 15:17
Axel11
Axel11 is offline
Zoek afbeeldingen op Google - klik op afbeeldingen die je leuk vindt - vaak zie je dan wel een naam staan bij de foto/titel/website - zoek vervolgens verder op die naam
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 15:28
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Zoek afbeeldingen op Google - klik op afbeeldingen die je leuk vindt - vaak zie je dan wel een naam staan bij de foto/titel/website - zoek vervolgens verder op die naam
Ja heb ik vaker gedaan kom nooit uit op een naam allen rare sites.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 16:13
Elin3
Elin3 is offline
Zijn er geen acteurs met donkere huidskleur die je aantrekkelijk vindt? Daar zijn vaak wel veel foto's van te vinden!
Oud 15-12-2015, 16:38
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja heb ik vaker gedaan kom nooit uit op een naam allen rare sites.
Onzin, beter kijken/zoeken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 17:47
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Je kijkt te veel naar MTV.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 22:00
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Je kijkt te veel naar MTV.
Euhm. Okeh.... wat bedoel je hier nou weer mee?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 22:01
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Onzin, beter kijken/zoeken.
Zal k proberen dan maar...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 22:01
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Zijn er geen acteurs met donkere huidskleur die je aantrekkelijk vindt? Daar zijn vaak wel veel foto's van te vinden!
Okeh.. bedankt...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 22:09
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Naja zijn wel positieve vooroordelen, ik denk niet dat mensen daar last van hebben of zich beledigd gaan voelen ofzo of buitengesloten.
Het gaat niet om beledigd. Het gaat om mensen over één kam scheren. Als jij een leuke jongen tegenkomt, dan wil 'ie graag dat je met hem bent vanwege hém, niet puur vanwege zijn uiterlijk. Net zoals jij ook liever hebt dat hij jou leuk vindt vanwege jóu, niet vanwege je tieten. Huidskleur en tieten zeggen niks over hoe je bent.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 22:59
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Het gaat niet om beledigd. Het gaat om mensen over één kam scheren. Als jij een leuke jongen tegenkomt, dan wil 'ie graag dat je met hem bent vanwege hém, niet puur vanwege zijn uiterlijk. Net zoals jij ook liever hebt dat hij jou leuk vindt vanwege jóu, niet vanwege je tieten. Huidskleur en tieten zeggen niks over hoe je bent.
Ja snap k wel ja... het is idd niet fijn... maar k wou ook wel aangeven dat ik het helemaal niet zo bedoelde...

Laatst gewijzigd op 16-12-2015 om 00:35.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2015, 22:59
1337Gamer
1337Gamer is offline
Dat is niet raar, dat hebben meer vrouwen. Grappig dat het vaak wel zo is dat blanke vrouwen nog wel is op donkere mannen vallen, andersom (blanke mannen op donkere vrouwen) zie je iets minder vaak geloof ik.

Mijn tante was vroeger altijd weg van 'ricardo tubbs', maar dat is al zo'n 20+ jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 15:03
thisnigga
thisnigga is offline
Citaat:
Oh ja en kunnen jullie misschien namen van donkere , knappe mannen noemen?
Ligt eraan hoe oud je bent ik ken er zoveel
Met citaat reageren
Oud 03-01-2016, 19:47
alexvause
alexvause is offline
niet per se méér, maar óók
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten