Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Viva forever
![]() Let op: dit topic is oud. De laatste reactie was alweer 390 dagen geleden. Reageren op een oud topic mag, maar veel mensen vinden dat irritant. Je zou ook een nieuw topic kunnen openen.
||
Citaat:
![]() Het ging over viva ofzo in het WSZ-topic, toen maakte ik dit topic aan ofzo. De naamzoek was dan om aan te geven dat ik t topic inmiddels geopend had ofzo. Of nee, het onderwerp was trollen, op viva ja.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1835261
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou nu graag vertellen wat aftrekken in het latijn is, maar dat leren we helaas niet. Ik weet wel wat 'verkrachten' is: violare. 'Verkracht je moeder!' wordt dan 'viola matrem!' Verder weet ik ook wat de vertaling van 'penis' is: penis/piemel/pielemuis/etc, staartje ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-12-2015 om 23:41. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een mand zonder riem heeft zijn ziel verkocht aan Saaitan. #1377 Pierrot | 500 | 12-05-2011 19:37 | |
De Kantine |
Viva La Saai! #1374 Verwijderd | 500 | 10-05-2011 14:16 |