Advertentie | |
|
![]() |
||
Da's dus gelul.
Een standaard MXstream pakket heeft een upload van 64kbit en dat is gewoon achterlijk. Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ADSL (normal) en mijn d/l zit meestal rond de 40-50 kb/s. Maar dat kan ik dan ook wel de hele dag halen. Dit geldt natuurlijk niet voor die vage servers in Azië, maar dan ligt het denk ik niet zozeer meer aan het ADSL-lijntje zelf...
Het is verder wel stabiel. Soms zijn er wel eens momenten (laatste tijd zeer zelden) dat de verbinding vaag weg is gevallen... Maar das dan wel met een reboot verholpen (wel irri). Het hangt er wel een beetje af bij welke provider je zit lijkt mij. Als je een USB modem hebt, dan heb je volgens mij geen Mxstream (dus via KPN), want ik dacht toch echt dat die maar 1 soort modem aanbieden.. Installatie liep bij mij errug soepel. Ik had voor zelf installeren gekozen, maar vervolgens kwam er wel een mannetje langs om de lijn te leggen van de telefoon naar me comp. Blijkbaar viel onder zelf installeren dat je alleen de software installatie zelf moet doen (wat peanuts is). Ik ben zelf erg tevreden met ADSL, alleen is de upload zeer traag (haal maar iets van 6 kb/s). Ik heb zelf geen ervaring met kabel dus ik kan het daar ook niet mee vergelijken.. Ok laterz
||
![]() |
Citaat:
usb modem = keus van pa, hij heeft aan alles een hekel waarvoor een pc openmoet (ook als mijn pc dervoor open moet ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door ick (25-01-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
MXStream met HCC-Net, bij hccnet kan usb dus wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zul je op zoek moeten gaan naar een dual Pentium Pro bordje. En voor een USB kaartje moet de pc ook open. En ik weet niet hoe blij *nix met dat soort prut is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
------------------ Intelligent life beyond this planet |
![]() |
|
Ik ben al die irritante discussies over de snelheden van adsl zo zat!!!
Ongeveer elke twee weken is er weer een nieuw topic waar in mensen hun gelijk proberen te krijgen met snelheid etc. De ptt gaat trouwens over een paar maanden het adsl netwerk een stuk sneller maken voor hoge kwaliteit films van af internet. Op dit moment zijn alle breedband modems software matig afgeknepen op 512kbit en 1024kbit, Als deze afknijping er niet zou zijn is het max vermogen van een goede breedband lijn + modem tussen te 8 en de 10 megeabit , dat zal dus ongeveer uitkomen op 1 megabyte/sec. Maarja, ik denk tat de ptt het basic abonement gaat op voeren naar 1024 en het duurdere naar 2048 of zo iets. (deze informatie heb ik uit betrouwbare bronnen) PS.De upstream ligt natuurlijk lager.
|
![]() |
De max. snelheid van ADSL ligt idd eigenlijk op 8 Megabit, maar jah, ze zullen het waarschijnlijk wel afknijpen zoals hansolo zegt.... dus over een tijdje, als de netwerken van KPN of Belgacom wat zijn upgedate, zal ADSL veel sneller dan kabel zijn en een veel stabielere snelheid halen...
Verder heb ik wel goede ervaringen met ADSL, dus als je nog zit te twijfelen, zou ik zeker ADSL nemen....
||
Citaat:
-Desecrator
||
![]() |
Citaat:
omslachtig inloggen? kan je dat iets gedetailleerder uitleggen? (kan je geen programma schrijven wat dat voor je kan doen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Inloggen bij MXStream is iets van eerst wachtwoord op geven. Dan naar speciale website waar je nog een keer moet inloggen. Daarna kan je dus pas surfen. Dit is inderdaad in een script te vangen. Het grootste nadeel aan de KPN methode is de hoge ping tijden, waardoor je niet fatsoenlijk kan online gamen ![]() -Desecrator [Dit bericht is aangepast door Desecrator (27-01-2001).]
|
Ik ben het helemaal niet eens met je ping tijden,
Bij mij zitten er altijd wel 'n stuk of twintig Unreal tournament games onder de 70 En ook andere mplayer games doen het snel bij mij. Het is trouwens het beste om zelf te hosten, dan ben je niet afhankelijk van andere lui met langzamere modems.
||
Citaat:
-Desecrator
||
Citaat:
Ik een dwaas? WHAHAHAHA! Je moet niet over paketten gaan lullen die niet standaard zijn. Dan kun je net zo goed gelijk gaan kappen met het stellen van dit soort vragen. Nee ADSL is traag. Want.. T3 is toch sneller ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
------------------ One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
------------------ One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie |
![]() |
||
Citaat:
![]() Q. ------------------ Questor Systeembeheer Scholieren.com questor@endoria.net
||
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
het zuigt (meestal) ook enorm. het ligt er vaak gewoon een halve dag of meer uit [Dit bericht is aangepast door thabomb (08-02-2001).]
|
![]() |
het is inderdaad lekker snel, en op de meeste sites haal je die snelheid ook, maar soms heb ik het probleem dat dat dus nie gebeurt en dan zit je alsnog lang te wachten, maar het is aan te bevelen
|
Ik heb sinds gister ADSL...zit bij XS4ALL. gaat lekker, zit op constant 50/56 kb/s
![]() aanleggen is mega eenvoudig. daar moet je niet 300 piek aan een monteur uitgeven, kan je beter zelf doen!! ik ben nu dus 24/7 online ![]() ------------------ I know no fear, except fear itself!
||
Citaat:
hmz. ik heb me net ff een paar keer gepingt en ik zit op een ping van 30 ongeveer ------------------ I know no fear, except fear itself!
||
![]() |
Citaat:
KPN Telecom biedt momenteel de volgende Mxstream-varianten: MXSTREAM BASIC: Downstream (max): 512 Kbit/s Upstream (max): 64 Kbit/s MXSTREAM EXTRA: Downstream (max): 1024 Kbit/s Upstream (max): 256 Kbit/s
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Groetjes Edwin
|
![]() |
|
|
![]() |
||||