Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En het kan zeker terecht zijn. Ik vind inderdaad dat belastingen verantwoordbaar moeten zijn, belasting omdat je winst maakt slaat natuurlijk nergens op. Goed dat je altijd nog steeds zo lekker negatief in het leven staat ![]()
|
Verwijderd
|
Ik sta helemaal niet negatief in het leven, ik sta negatief ten opzichte van mongoloïde uitzuigers als jij en als ik dat boekje wat ik over jou aan het bijhouden ben ooit nog eens een keer kan opendoen word ik daar heel gelukkig van, pretentieuze, achterlijke parasiterende zak stront dat je d'r rondloopt.
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt zeker een punt, maar overal random belastingen verzinnen maakt het belastingstelsel onnodig ingewikkeld en duur.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus ik ben erg benieuwd, probeer het eens te onderbouwen.
||
Citaat:
Je betaald winstbelasting over de winst en inkomstenbelasting over een salaris, winst is er pas na alle kosten dus ook na salarisuitkeringen.
||
Citaat:
Ik heb voor de rest ook minimaal te maken met IT'ers want mijn klanten zijn juist geen IT bedrijven...
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Stel het simpele voorbeeld van een energiebedrijf dat stroom produceert in Nederland en verkoopt op de Belgische markt. De winst, die we willen belasten, komt tot stand doordat er meer gevraagd kan worden voor de stroom, dan dat het kost om te produceren. De winst bestaat dus uit twee componenten, waarvan er één in Nederland ligt, en één in België. Volgens jouw redenering zou België volledig mogen belasten, want de omzet wordt in België gemaakt. Toch voelt dat niet fair aan voor Nederland; de Nederlandse infrastructuur en wellicht het milieu en dergelijke worden door dit bedrijf gebruikt, maar ze betalen er niets voor terug. |
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ok, iemand wordt geboren met het syndroom van Down en iemand anders zonder. Hoe ga je deze ongelijke startpositie oplossen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit tast de concurrentiepositie van andere bedrijven op geen enkele manier aan, want bij een groot concern met honderden of duizenden aandeelhouders spelen dit soort zaken domweg geen rol.
|
Er geldt al een vrijstelling tot minimaal ongeveer 1 miljoen euro voor het erven van "bedrijven". En over het bedrag daarboven hoeft iets van 80% minder erfbelasting te worden betaald dan normaal.
Tot slot krijg je minimaal 10 jaar de tijd om de erfbelasting te betalen als je een "bedrijf" erft. Niet riant genoeg? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 |