Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Geld ook voor de videofragmenten natuurlijk. Maar blijft een vermakelijk programma
![]() Daarnaast zitten er vaak belachelijk kromme antwoorden tussen waarvoor je een hele gekke gedachtengang moet hebben om daar op te kunnen komen.
|
Mia, videofragmenten is maar net waar je kennis ligt, tenzij inderdaad ze een bijbehorend antwoord zoeken dat totaal niks met het fragment te maken heeft. Dan laten ze een fragment zien van hoe de koning door een jackrussel wordt gebeten, maar zoeken ze als antwoord dat Friso is overleden.
![]()
||
Citaat:
Laat niet weg dat er soms idiote bruggetjes gemaakt moeten worden; en 'De mens met de meeste feitenkennis' natuurlijk een lelijke titel is voor een programma ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ja, dat vond ik ook ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik vind haar als cabaretière ook verre van grappig, dat werkt misschien mee bij mijn allergische reactie op haar. |
![]() |
|
Hoop niet dat Tex wint, zou de volgende in het rijtje Owen Schumacher, die andere en Arjen Lubach zijn.
Doe Ernst Daniel Smid of Govert de sterrenkundige maar ![]()
||
![]() |
Citaat:
Van mij mag Tex best winnen, maar Ernst Daniël vind ik ook wel leuk. Inderdaad eens niet een komiek die satire n.a.v. actualiteit maakt. En df, je was Pieter Derks nog vergeten ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De slimste mens Mr Soija | 130 | 13-12-2017 19:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlanders slimste van alle Europeanen? miGAnt | 11 | 27-03-2006 16:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
MENING // Worden Computers ooit intiligenter dan mensen? // MENING Just Eak | 64 | 07-02-2003 13:32 |