Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tegen mijn lerares of mijn leerlingen gedraag ik me niet snobistisch, we tegen iemand die Eros Ramazzotti aandraagt als belangrijk Italiaans operazanger (echt gebeurd) of die vraagt wanneer ik me aan ga melden voor The Voice. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kon eerst ook alleen de huig-r en geen kdentenbdoodje heeft me er vanaf kunnen helpen. Heb de tongpunt-rr pas geleerd toen ik italiaans ging zingen. Bij zang heb je zoveel meer luchtstuwing dat je tong makkelijk gaat trillen. En niet alleen je tong, eigenlijk je hele hoofd, maar goed
![]() |
![]() |
||
Ik heb ooit 2 vakken gevolgd over fonetiek, en dankzij dat heb ik aan Engelsen kunnen uitleggen hoe ze de 'ui' moeten uitspreken. Toen voelde ik me best wel een baas, eigk.
Citaat:
Vanwege dit:
Spoiler
|
Een vriendin van me en haar mattie gaan altijd helemaal stuk wanneer ik Rotterdams praat. Ze vinden het prachtig. Sinds ik ze een keer het grapje vertelde van de Rotterdammers in het volk van Mozes, vertellen ze die aan iedereen. En ze komen zelf uit Twente, dus dat klinkt echt voor geen meter
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
friet en oploskoffie proloog writersblock | 1 | 08-06-2011 19:54 | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het schuldgevoel komt later Verwijderd | 0 | 06-04-2007 16:14 | |
Muziek |
Muzieksnobs Sultan_of_Swing | 101 | 31-05-2005 13:19 | |
Lifestyle |
kakkers... Hoipiepeloi | 210 | 03-08-2003 11:44 | |
Lifestyle |
Wat vind jij nou een echt LELIJK merk (kleding lijn) Verwijderd | 303 | 02-10-2002 12:59 |