Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nou ik spreek dan voor mijn vriend want ik had t ook gevraagt:
hij zou nog dieper gekwetst zijn dan met een jongen sowieso omdat hij t vreemdgaan vind en met een meisje, alsof hij de mannensoort belachelijk gemaakt heeft. Mijn ex daarin tegen zat allemaal doe dan, is geil ![]() |
![]() |
|
Ik zou me dood lachen, dat ten eerste. Zo van: 'Nou dan heb ik dan weer'. Maar vreemdgaan blijft vreemdgaan, en dan heb je natuurlijk ook nog dat ik me nog beroerder zou voelen en het bij mij zou zoeken. Nee maar goed, ik acht de kans zeer klein dat zoiets zou gebeuren bij mij.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hallo, waar slaat dat op? Ten eerste: wie gaat er nou met iemand zoenen op wie je niet verliefd bent? Echt zoenen hè.
Ten tweede: waarom doe je zoiets als je al een relatie hebt? Dat betekent dat je liever die persoon zoent dan degene met wie je een relatie hebt. Maak het dan uit. Het zal vast zoiets zijn geweest als het genot van het moment. Ze vertelt het, dat is al iets... maar het gaat voor mij alleen door de beugel als ze er spijt van heeft. In de zin van: het gebeurt niet vaker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik een jongen was en mijn vriendin dat deed en ze was niet bi, dan zou ik het niet echt erg vinden, hoewel ook niet leuk dat ze het me achteraf verteld. Als ze wel bi is en dus op meisjes verliefd kan worden, vind ik het niet kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wat ik zou doen?
Heel goed gesprek voeren met haar, want ik vind dit vreemdgaan. Ze moet van mij wel hele goede redenen aanvoeren wil ze dit goed kunnen praten. Sowieso zal ik de eerste week ofzo eens wat tijd voor mezelf willen, om te kijken of ik het allemaal nog wel wil. Dat ze het eerlijk vertelt doet er niets af aan het feit dat ze vreemd is gegaan. |
![]() |
|
![]() |
pfff nouja ben natuurlijk geen jongen maar ik snap dus niet dat sommige dat erger zouden vinden dan met een jongen... ik bedoel, ik zou t zelf never doen maar misschien was t gewoon t moment of wou ze iets uitproberen? tja, kweenie
|
![]() |
waarom ze het niet eerst gevraagd heeft... (serieus)
ik had mijn ex gewoon gevraagd of hij dat erg zou vinden, omdat ik weleens met een meisje wil(de) gaan om te kijken hoe dat nou is. Hij wilde eerst weten waarom ik dat vroeg ![]() Beste is ff vragen ![]() nee heb je ja kun je krijgen
|||
Citaat:
![]() Nah ![]() Alleen mag het niet met een jongen, dat gaat tegen mn instinct in. ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn vriend zou het totaal niet erg vinden, en ik zou het niet erg vinden als hij met een jongen zoent (had laatst bijna met zn beste vriend gezoend odat k dat leuk vond zelfs). Behalve als 1 van ons verliefd is op de ander, maar dat zouden we weten van elkaar..
Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 20:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zou zelf nooit met iemand zoenen op wie ik niet verliefd ben. Écht zoenen dan. Dat (K)-idee van jou kan idd gewoon voorkomen. Hè, ik lijk wel iemand die moeilijk doet. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben zo in war... wat moet ik nu ?? imyours | 32 | 04-01-2006 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Bloempjuh | 15 | 08-05-2004 14:06 | |
Seksualiteit |
een vraag aan de hetero-jongens... Verwijderd | 86 | 26-04-2003 12:13 | |
Liefde & Relatie |
je - date - verstoord - door - een - andere - jongen moenbase | 11 | 24-03-2002 20:12 | |
Seksualiteit |
Wat moet ik doen? sokkebokke | 3 | 28-01-2002 19:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger, wat zou je doen? ArtemizZz | 50 | 07-11-2001 19:49 |