![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het altijd behoorlijk choquerend Hoe mensen ervan schrikken als je je niet scheert.
De mode van kale ppezen en oksels en benen is begin vorige eeuw uitgevonden door scheermesjesfabrikanten die zich eraan ergerden dat ze maar aan de helft van de bevolking hun waren kwijt konden. En nu wordt het als waarheid gezien. Ik onthaar alleen op verzoek van heel specifieke mensen. En dat gebeurt bijna nooit. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
ik doe het soms in een rare bui maar verder hou ik het bij, ben nudist en kennelijk ook 1 van de weinige die niet kaal is.. enigste wat ik kaal maar is mijn rug en oksels ![]() |
![]() |
|
Nou er blijft natuurlijk wel lichaamsgeur hangen in het haar. Als je je wast is dat prettige geur en geen oude geur, daarom is het ook fijn om aan iemands hoofdhaar te ruiken. Maar sommige mensen ruiken niet graag geslachtsdelengeur en dan is het prettiger als er geen haar zit waarin het blijft hangen. Misschien wordt dat verstaan onder schoner.
|
![]() |
|
ik las hier niet een artikel over; http://www.bustle.com/articles/13707...=huffpostwomen
overigens ben ik nu een soort van kaal, ik heb mijn schaamhaar verkocht aan een liefhebber.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pukkeltjes $cIenTsT | 12 | 03-09-2004 20:27 |