Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En om maar weer effe on-topic te zijn: Weet iemand waar ik een zwart/wit geblokte broek kan vinden? Zo'n ska geval bedoel ik dus. Laatst gewijzigd op 29-12-2002 om 18:37. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
(Roos)
Ik zoek ik zoek ik zoek...! Dropijs!! Oh mijn god.. ze verkopen het niet meer bij de Albert Heijn ![]() Het is roomijs met een droplaag erover. Verpakt per 10 of 12 ofzo, op een stokje. Dat is ZO lekker.. het eerste ijsje wat je probeert is zwaar ranzig (ik heb het weggegooid), maar de tweede smaakt hemels... echt lekker! ![]() Waar is het nog te koop? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
& om maar weer off topic te zijn.. denkt dat het best wel heel erg meevalt met je afgetrainde lichaam (in de positieve zin dan he) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou Stilobat in R'dam schijnt goed te zijn....
||
Citaat:
en waarvoor ben je dan geslaagd?
||
Citaat:
Waar zit die winkel waar jij bent geweest..? En ik zoek een "tam" (die naam heb ik ook maar ergens gelezen..); z'n mega-muts die je over je haar/dreads kan doen... En dan wel een stijlvolle, dus geen duizendkleuren ding of met rastakleuren ![]()
Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 08:09. |
![]() |
||
Citaat:
Hier in ieder geval wel.
||
Citaat:
![]() Netjes (4x) was al gezegd heh... en Sisha, in de zakkendragersteeg (ofzoiets) bij vredenburg...is ook heul erg leuk ![]() en je moetmoetmoet even naar Whitenoise...ook super! (cd-winkel)
||
Citaat:
als je er hier een koopt weet je gewoon zeker dat je een goede hebt ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ontopic: weet iemand waar ik jaren 80 oorbellen kan krijgen. Van die cirkels die je in je oor kunt knijpen. Het is bedoeld als verjaardagscadeautje voor een vriendin. Zelf is ze namelijk al een tijdje op zoek naar die dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga dadelijk naar de stad in Eindhoven, zal wel eens kijken of ik ze toevallig bij een winkel zie die je ook in andere steden hebt... |
![]() |
|
![]() |
okay vraagje:
is het voor de overzichtelijkheid beter als ik of BS deze topic sluit (en dus unstick) en een nieuwe aanmaak of willen jullie deze tot in de oneindigheid laten doorgaan. (reacties graag in de evaluatietopic)
||
![]() |
Citaat:
![]() maar die hond is anders ook stoer schijnt dat je em kunt programmeren enzo ![]()
Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 15:41. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik val op gereformeerde meisjes; waar vind ik ze? Maakmeklaar | 45 | 03-10-2012 18:26 | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Voor geluidskaart vinden rijk_v | 6 | 03-05-2004 16:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Waar vind ik Frans teksten? Flexx | 7 | 07-03-2003 19:21 | |
Liefde & Relatie |
Waar vind ik meisjes van mijn type? Rerisen Phoenix | 52 | 27-10-2002 08:43 | |
Verhalen & Gedichten |
waar vind ik mijn adem? The one who I am | 1 | 05-12-2001 21:16 |