Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
kijk op www.allmusic.com
zoek op nickleback of 3doorsdown ofzo, en dan vind je similar artist, bio etc... wel handy
|
Verwijderd
|
www.mp3.com, moet je op die bands zoeken, en dan klik je op 'Similar Artists'. tada!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Of www.cdnow.com , en dan onderaan Similar Artists o.i.d.
![]() |
![]() |
|
![]() |
de prachtige site www.allmusic.com... <edit> al eerder gegeven door machina82<edit>
maar wie houdt er wel van die oersaaie, zichzelf tot in den treure herhalende post-grunge... grunge is dood! |
![]() |
||
Citaat:
een band als nickelback heeft toch wel een handvol goede nummers en bands als staind en cold , die je ook wel tot de nieuwe grunge-beweging mag noemen zijn wel vol hartstocht.
||
Citaat:
|
5 keer is een beejte overdreven, en over staind 86dagreed ben ik het niet helemaal met je eens, dat het met passie is okay, maar de man is hoe oud 30 ofzo en zijn teksten zijn best kinderachtig vind ik, im on the outside looking in, vind ik beetje fake-poezie, maar muzikaal zeg ik okay,
en over nickleback ze doen hun ding en ze doen het goed, ik vind het geen post-grunge of hoe je het wilt noemen (hokjes vind ik dom) het lijkt voor geen meter op pearl jam (wat veel mensen zeggen). Met een stroming komen ook bepaalde houdingen, idealen. Ik vind dat nickleback meer de kant van de bon jovi rock uitgaat. Grote gelikte rockshows, en er zijn ook mensen die hier van houden (blijkt uit de verkoop), dus waarom zou je die bands afzeiken (zeg niet dat je dit doet 86 ![]() ![]() 3 doorsdown vond ik het op het eerste album goed in hun ding, live waren ze wel goed toen ik ze zag in de kleine zaal in de 013, op het grote podium kwamen ze niet zo goed tot hun recht (pp, lowlands). 2de album is iets te makkelijk vind ik zelf. But still ze kunnen muziek maken, maybe niet de origineelste, vernieuwendste muziek maar moet dit altijd???.
|||
Citaat:
Ze hebben wel lekkere nummers hoor. Loser zal je denk ik ook wel eens gehoord hebben. If I could be like that vind ik persoonlijk ook heel mooi. 3 doors down kan ik wel waarderen ![]() Citaat:
|
Goede post machina
Maar die man van staind, je hebt enigzins gelijk, hij heeft een leuke vrouw, een goede band, die goede muziek speelt en in mooie grote zalen op mag treden, een luxe tourbus, veel verkochte platen, veel geld, vanwaar die pijn? Maar misschien kan hij zich ook wel gewoon er goed inleven, en hebben duizenden mensen steun aan zijn teksten, dat zou toch kunnen? Niemand zegt dat je niet meer over zulke emoties kan zingen, maar waarschijnlijk doel je op zijn teksten. Dat ze je aan het denken, hebben ze het vooraf bedoeld om voor een bepaalde doelgroep (+-16 jaar) te schrijven? Verkopen ze daarom zoveel platen? Een interessant punt, immers, hun begrijpen het zo veel beter dan die 6th grade poezie van Corey taylor van Slipknot. Nickelback: ja, meer kant van Bon Jovi, maar ook hun zijn al ruim 6 jaar bezig en hebben geknokt, ze schrijven ook wel goede nummers en blijken live uitstekend hun mannetje te staan, ze zitten niet in hun luie stoel, maar helpen bands, richtten een label op , stoppen hun geld in de show enz. Dan heb je echt wel gevoel voor muziek (terugkomend op post van Nerd)
|
![]() |
Gelukkig... veel reacties. Maar dan is er nog iets wat ik zo zielig vindt. Chad Kroeger is laatste uitgeroepen tot de lelijkste man van de showbizz, gelijk de radio uitgezet.
Wat is dat voor test, misschien vinden de haters onder ons em zo lelijk. Maar t lijkt me dan eerder een test :welke haters reageren het snelst? Ik weet het niet, maar zijn er hier mensen die veel Muziek vd bands kennen? bv ook de 2e cd van 3 doors Down en/of ook de 1e en 2e van nickelback? Iedereen kent How you remind me, too bad, kryptonite en loser. Maar nu verder... |
![]() |
|
Ik heb curb en the state van nickelback, allebei aardig, maar vind the state beter.
Op mp3 heb ik nog hesher, die demo en van 3 doors down heb ik het album en een promo, maar ik ben nog op zoek naar hun 1e album, schijnen ze ooit uitgebracht te hebben (dus niet de s/t)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Relatieproblemen, gebruikt worden door anderen, wantrouwen enz. Verwijderd | 0 | 04-05-2014 17:13 | |
ARTistiek |
Willem de Kooning Click | 5 | 23-12-2007 12:18 | |
Psychologie |
Wat is een psychose? Verwijderd | 9 | 17-09-2007 13:34 | |
Algemene schoolzaken |
Studie Nederlands, wie kan mij er meer over vertellen? Snausie | 7 | 12-03-2004 05:15 | |
Psychologie |
kan iemand me vertellen wat ik fout deed? luk@z | 14 | 07-12-2002 22:30 | |
Algemene schoolzaken |
weet iemand meer over opl sport en bewegen??? boop | 7 | 09-05-2002 14:25 |