Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2016, 12:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik adviseer in elk geval De Bunker in Breda Erik en Sebastiaan maken vast wel tatoeages naar je smaak. Maar ze zitten best vaak volgeboekt geloof ik.
Ah, thanks! In Den Haag zit ook een goede met mijn smaak, dus wellicht ga ik daar ook eens kijken.
Citaat:
De tatoeages gaan elkaar wel aanvullen/ versterken, dus ik snap de "haast" om de tweede te zetten wel
De haast is er niet, anders had ik hem al wel gehad
Oud 13-05-2016, 12:28
Miekje*
Miekje* is offline
Het punt is dat ik vooral moet wachten tot er weer blaadjes aan de ginkgo's zitten, zodat ik ze na kan tekenen
Oud 13-05-2016, 12:29
Verwijderd
Ik zit nu gewoon ff thuis omdat ik een tussenuur heb. Ben alleen thuis en heb nu keihard harcore opstaan
Oud 13-05-2016, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Als je straks 20+ bent en niet meer bij je ouders woont is dat toch geen enorm issue mee?
Citaat:
Op een bepaalde leeftijd hebben ze daar niks meer over te zeggen, lijkt me
De tijd zal het leren
Oud 13-05-2016, 12:34
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Het punt is dat ik vooral moet wachten tot er weer blaadjes aan de ginkgo's zitten, zodat ik ze na kan tekenen
Sowieso is wachten tot de herfst wel slim, aangezien je tattoo zes weken niet in de zon mag
Oud 13-05-2016, 12:35
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik vind tattoo's best lelijk. Of nouja, de tattoo zelf vaak niet eens, maar ik vind gewone mensenhuid vaak zo mooi dat een tattoo wel zonde is.
Zoiets heb ik ook een beetje: tatoeages kunnen er best mooi uitzien, maar tegelijkertijd gaat er inderdaad ook wat verloren.
Oud 13-05-2016, 12:36
Verwijderd
Wat haubenmeise zegt ^
Oud 13-05-2016, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Zoiets heb ik ook een beetje: tatoeages kunnen er best mooi uitzien, maar tegelijkertijd gaat er inderdaad ook wat verloren.
Juh.

Er was hier eerst toch zo'n tattoeagetopic? Veel tattoos van daar vond ik ook wel echt superlelijk.
Oud 13-05-2016, 12:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Sowieso is wachten tot de herfst wel slim, aangezien je tattoo zes weken niet in de zon mag
Dat was inderdaad de bijkomende gedachte
Oud 13-05-2016, 12:46
Verwijderd
Over 10-15 minuten moek weer naar school...
Oud 13-05-2016, 12:51
Verwijderd
Weet je al waar je hem wil laten zetten Miekje?
Oud 13-05-2016, 12:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Weet je al waar je hem wil laten zetten Miekje?
Op dezelfde plek als mijn huidige, alleen dan op de andere arm. Het is de binnenkant van mijn onderarm.
Oud 13-05-2016, 13:03
Miekje*
Miekje* is offline
Dit is mijn huidige:

Spoiler
Oud 13-05-2016, 13:14
Kikaa*
Kikaa* is offline
Wat voor tattoo heb jij Abby?

Ik heb een opvouwbare/opklapbare barbecue gekregen en ik ben er zo intens blij mee. hij staat voor me en elke keer denk ik ahhhhhw
Oud 13-05-2016, 13:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wat voor tattoo heb jij Abby?

Ik heb een opvouwbare/opklapbare barbecue gekregen en ik ben er zo intens blij mee. hij staat voor me en elke keer denk ik ahhhhhw
Dacht even dat je ging zeggen dat je een opvouwbare barbecue tattoo had
Oud 13-05-2016, 13:37
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit ja!
Oud 13-05-2016, 13:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Citaat:
Dit ja!
Oud 13-05-2016, 13:42
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dat is wel echt mijn grote wens.
Oud 13-05-2016, 13:42
Kikaa*
Kikaa* is offline
Nee ik houd niet van tattoos. Ik vind ook niet zo heel snel tattoos mooi dus voor mij geen tattoo!
Oud 13-05-2016, 13:44
Elin3
Elin3 is offline
Ik werd net min of meer nagefloten/ nagewezen in de supermarkt door mannen die minstens anderhalf keer zou oud waren als ik ben
Oud 13-05-2016, 13:55
Verwijderd
Ik heb een zaak in Almelo met een hele fijne kerel die het helemaal snapt. Sowieso heel gaaf om te zien hoe iemand binnen no time iets bijzonders op papier zet. Best spannend, want ik wist wel goed wat ik niet wilde maar niet wat ik wel wilde. En nu is het supergaaf!
Oud 13-05-2016, 14:08
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nee ik houd niet van tattoos. Ik vind ook niet zo heel snel tattoos mooi dus voor mij geen tattoo!
Past ook niet bij je brave uiterlijk he!
Oud 13-05-2016, 14:10
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Past ook niet bij je brave uiterlijk he!
Ik weet niet in hoeverre ik er braaf uit zie, maar ik vind het niet bij me passen nee!
Oud 13-05-2016, 14:12
Macrador
Macrador is offline
Ik ben natuurlijk niet correct, maar in mijn hoofd is het gewoon altijd een beeld van een blond middelbare school meisje met jurkje. Zoiets als toen ik je gemeet heb.
Oud 13-05-2016, 14:14
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ben natuurlijk niet correct, maar in mijn hoofd is het gewoon altijd een beeld van een blond middelbare school meisje met jurkje. Zoiets als toen ik je gemeet heb.
Ik heb wel vaak jurkjes aan enzo, maar of je beeld verder klopt weet ik niet helemaal! Ik ben inmiddels ook wel wat veranderd, denk ik! Al hoewel ik niet ineens een hork ben ofzo hooorrrrr.
Oud 13-05-2016, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ook

En ik moet de gekleurde inkt van de printer thuis nog vervangen om voor college wat te printen. In zwart-wit, maar de printer werkt niet als een cartridge leeg is
Op de uni zijn we van gratis printen naar printen met een pasjessysteem gegaan recent, maar ik heb daar nog helemaal geen tegoed op ofzo en weet ook niet zo goed waar en hoe ik dat moet regelen
Misschien weet je het al, maar dat kun je regelen via webprint.leidenuniv.nl Volgens mij kun je je tegoed daar ook opladen!
Oud 13-05-2016, 14:19
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Misschien weet je het al, maar dat kun je regelen via webprint.leidenuniv.nl Volgens mij kun je je tegoed daar ook opladen!
Dat wist ik niet, dank Woyt!
Oud 13-05-2016, 14:20
Verwijderd
Post eens een foto Kikaaa!
Oud 13-05-2016, 14:21
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik heb geen foto's op deze laptop staan, maar kan wel even een Facebookfoto posten!
Oud 13-05-2016, 14:32
Verwijderd
Wat ben je leuk!
Oud 13-05-2016, 14:34
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oud 13-05-2016, 14:36
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb wel vaak jurkjes aan enzo, maar of je beeld verder klopt weet ik niet helemaal! Ik ben inmiddels ook wel wat veranderd, denk ik! Al hoewel ik niet ineens een hork ben ofzo hooorrrrr.
Wat is een hork precies.
Oud 13-05-2016, 14:37
Verwijderd
Weeeekenddd
Oud 13-05-2016, 14:47
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat ben je leuk!
Dank je!

Citaat:
Wat is een hork precies.
Een lomp iemand. Ik gebruik het altijd voor een soort van tokkie ofzo!
Oud 13-05-2016, 15:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik ga cake bakken met courgette als eivervanger. Ik ben benieuwd.
Oud 13-05-2016, 15:13
Verwijderd
Kunt ook bananen gebruiken als eivervanger! En in arretjescake kan vanillevla ook heel goed.
Oud 13-05-2016, 15:14
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ja bananen gaan er ook doorheen! Maar ben vooral benieuwd naar die courgette! En vanillevla mag ik ook niet.
Oud 13-05-2016, 15:15
Verwijderd
Misschien krijg je wel groene cake!
Oud 13-05-2016, 15:15
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ja heksencake. Groene limonade erbij. Kan ik over een paar weken een heksenfeestje geven.
Oud 13-05-2016, 15:16
Kikaa*
Kikaa* is offline
Maar ik doe er ook chocola en koffie doorheen, dus ik gok dat het bruin wordt.
Oud 13-05-2016, 15:17
Verwijderd
Bij je heksenfeestje kun je oogballen en afgehakte vingers en hersenen serveren!

Hm. Wat voor cake wordt het dan? Een bananencourgettechocokoffiecake?
Oud 13-05-2016, 15:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
Omg goed idee! Ik had vroeger bij handbal (was 7 ofzo) een heksenfeestje. Kan het me nog super goed herinneren, want ik vond het leuk dat we groen eten en drinken kregen.

En ja, zoiets! Ben echt heel erg benieuwd naar de structuur. Maar inmiddels ben ik te moe om iets te doen en moet zo ook nog sushi maken, dus ik ben mijn moeder al schreeuwend naar de keuken opdrachten aan het geven wat ze moet doen. Best grappig. Commandant Kikaa.
Oud 13-05-2016, 15:27
Verwijderd
Mijn zusje heeft ooit ook een heksenfeestje gegeven en ik was de opperheks. We aten vingers (knakworstjes), ogen (gehaktballetjes) en hersenen (heel erg doorgekookte kleffe macaroni met rode saus). Er was een meisje dat niet durfde te eten omdat ze dacht dat eht echt hersenen waren
Oud 13-05-2016, 15:27
Verwijderd
Oud 13-05-2016, 15:28
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mijn zusje heeft ooit ook een heksenfeestje gegeven en ik was de opperheks. We aten vingers (knakworstjes), ogen (gehaktballetjes) en hersenen (heel erg doorgekookte kleffe macaroni met rode saus). Er was een meisje dat niet durfde te eten omdat ze dacht dat eht echt hersenen waren
Wow dat is wel echt heel erg tof. Vooral die hersenen. Dat ga ik onthouden voor later.

Al hoewel ik binnenkort mijn verjaardag voor vrienden ga vieren en dan ook ga eten met ze. Zal ik dit doen?
Oud 13-05-2016, 15:29
Verwijderd
Doe maar
Oud 13-05-2016, 15:30
Verwijderd
Iedereen verkleed als heks, met een rubberen heksenneus op enzo.
Oud 13-05-2016, 15:30
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik denk dat iedereen nog dikke lol zou hebben ook.
Oud 13-05-2016, 15:36
Verwijderd
Als je een beetje leuke vrienden hebt wel ja! Verkleedfeestjes zijn altijd goed. Dit jaar hebbenw e carnaval over geslagen, maar volgend jaar ga ik weer lekker verkleed. Awesome.
Oud 13-05-2016, 15:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Mijn vrienden zijn leuk hoor! Maar misschien ga ik met mooi weer gewoon wel barbecuen ofzo!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten