Advertentie | |
|
![]() |
||
wat een held(en), gewoon even in een lokaal tentje in Hanoi eten met de president.
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In de tijd dat ik hem nog met tomaten maakte liet ik de saus altijd even inkoken als ik hem van verse tomaten maakte. Mijn vader gebruikt gepelde tomaten uit blik met een blikje van die redelijk droge tomatenpuree. Maar hij moet ze wel echt goed laten uitlekken, anders gaat het ook niet goed. Ik maak tegenwoordig een pesto bodem. Groen, maar smaakt fantastisch. Ik kan niet tegen tomaat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hebben jullie al eens een bloemkoolpizzabodem geprobeerd? Was verrassend goed nog
![]() Recept oa hier te vinden ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ik mocht net in de auto van mijn opa rijden
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik gebruik meestal een broodmix als pizza bodem. Iets makkelijker dan echt pizza deeg en smaak is ook goed. Maar zal voor jou ook wel lastiger zijn met dat gluten gedoe. Ja. Het zit ook overal in. Toen ik laatst in het ziekenhuis lag kreeg ik nog iets waar achteraf toch tomaat in bleek te zitten. Dat was echt wel vervelend. Ik vind tomaten heerlijk, maar zondig steeds minder.
||
![]() |
Citaat:
En ah, zo balen. Het zit inderdaad door heel veel dingen. Waarvoor heb je in het ziekenhuis gelegen? Mag ook via pm als je het wil vertellen! |
![]() |
||
Citaat:
Ik gebruik ca 2 tomaten per persoon. De wat fancy tomaten werkt vaak iets beter (roma oid) dan de gewone omdat die imo wat minder waterig zijn en iets smaakvoller. Eerst even in de magnetron tot de vellen wat los gaan zitten. Die haal ik er dan af, samen met de groene stukjes. Dan stampen en dan serieus even inkoken. Het moet een dikke drap zijn zeg maar, niet te waterig (en dat is ook het lastige) knoflook en diverse kruiden doe ik door de tomatensaus. Liefste wat gehakte verse Italiaanse kruiden. Sowieso basilicum (ben ik gek op), paar blaadjes salie (die typische smaak <3), tijm, iets rozemarijn (niet teveel, dat wordt bitter) en oregano. Voor in de bodem gebruik ik gedroogde oregano, verse werkt in mijn ervaring minder goed. Zal ook wel weer vocht zijn. Bakken doe ik gewoon op de bakplaat, die ik wat gevet heb en met wat bloem bestoven. Oven op 220 en dan ruim 20 min bakken. Anders een keer een halve stoeptegel proberen die er wel in past met een kleinere pizza? Ik zal je een pm sturen.
||
![]() |
Citaat:
Dank je! En ja, ik ga er eens over nadenken! |
![]() |
|
Tomatensaus. Lekkah.
Mijn (domme) huisarts had op de verwijsbrief voor slaaponderzoek alleen maar slecht slapen gezet. Ik wens een slaaponderzoek voor het slecht slapen, snurken, niet doorslapen, 's nachts spoken en vermoeden slaapapneu. Ik kan het dus gaan uitleggen bij de longarts op 2 juni. Dan pas kan ik doorverwezen worden naar de neuroloog.
||
Citaat:
||
Citaat:
Anders, als je het wat serieuzer wil aanpakken, er zijn speciale plekken waar ze echt een slaapcentrum hebben. Die kijken wat verder dan de standaard snurk/apneu poli's bij de meeste ziekenhuizen. Ik weet niet waar je woont, maar Zwolle heeft er een die gelieerd is aan het epilepsie centrum.
||
Citaat:
Ik kan terecht bij Neurologie in AZ Sint Jozef Malle, Belgie. Het enige nadeel is dat er wachtlijsten zijn. Duimen jullie mee? Verder gaat het wel. Het was behoorlijk nat buiten en de eerstvolgende keer ga ik een regendansje doen ![]()
||
Citaat:
Succes iig
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|