Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2016, 14:44
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja ik denk dat ik dat maar ga doen. Kan ik overdag nog wat leren enzo/doornemen.

Ja ik denk dat ik dat maar ga doen, thanks dames. Ik vind het altijd lastig om het allemaal op een rijtje te zetten en ben al snel geneigd om te veel te doen. Klinkt misschien dom en super achterlijk, want het zijn echt problemen en keuzes van niks, maar ja. Ik ben een vrouw!
Graag gedaan! Het geeft alleen maar aan dat je gewoon heel erg graag wil. En opzich is dat positief, daar kom je uiteindelijk wel verder mee. Maar soms moet je een plan maken voor het hoe dan en adviezen zijn nooit weg. Zeker als je van jezelf al weet dat je dan teveel doet. Dus goed bezig meid!
Oud 26-05-2016, 14:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ik denk dat ik dat maar ga doen, thanks dames. Ik vind het altijd lastig om het allemaal op een rijtje te zetten en ben al snel geneigd om te veel te doen. Klinkt misschien dom en super achterlijk, want het zijn echt problemen en keuzes van niks, maar ja. Ik ben een vrouw!
Ik herken het wel heel erg hoor Mijn studie-adviseur vindt mij ook altijd een beetje te ambitieus, want ik wil zo graag wel gewoon veel doen - terwijl mijn hoofd dat een tijd lang echt niet toestond. De komende paar weken zijn voor mij nog even heel druk, maar als ik deze tentamens haal is het volgens haar weer een stuk rustiger

Citaat:
Ja Ik moet me nu een beetje inhouden om niet allemaal lelijke tatoeages op te zoeken en hier te posten
Kunnen we niet een speciaal Lachen-om-lelijke-tatoeages-topic openen?
Oud 26-05-2016, 14:47
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja bij sommige wel he.
Wat er soms langs komt... Maar tatoeages op plekken die met de leeftijd etc ook erg veranderen. Bijna nooit een succes.

Citaat:
Ja Ik moet me nu een beetje inhouden om niet allemaal lelijke tatoeages op te zoeken en hier te posten

Soms zijn cover ups daarvan ook leuk om te zien.

Citaat:
Waarom heb je al sinds april niks meer te doen dan? En is het forumen leuker te geworden?
Ik zit ziek thuis, sinds die tijd 2 maal geopereerd. Dat moet genezen, mag tot half juni bijna niks (tillen, bukken, arm heffen, niet auto rijden etc) dus ik kan niet werken.
Ja
Oud 26-05-2016, 14:49
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Kunnen we niet een speciaal Lachen-om-lelijke-tatoeages-topic openen?
Oud 26-05-2016, 14:50
Elin3
Elin3 is offline
Voor de mensen die zich vervelen en van tatoeages houden: Tattoo Fixers!

Oud 26-05-2016, 14:51
Kikaa*
Kikaa* is offline
Nou Ieke, met mijn ENORME pm hoef je je zo niet te vervelen hoor! Leeswerk voor een jaar.
Oud 26-05-2016, 14:52
Kikaa*
Kikaa* is offline
En Eline, ja, bij mij gaat het precies hetzelfde ja. Pas had ik een gesprek en zei ik dat ik stage uit wilde stellen en toen keken mijn mentor en begeleider elkaar lachend aan en vroegen ze zich af wat er met mij gebeurd was. En vervolgens zeiden ze dat als ik toch en tentamen wilde maken ik eerst leuke dingen moest gaan doen met vrienden en dan pas mocht gaan studeren. Super chill.
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Vergeet jij je essays niet HO!
Nee hoor! Ik heb 4 dagen gewerkt, dinsdag een tentamen gehad en gister was ik bij m'n ouders, dus kon er niet aan werken, maar dat ga ik gauw wel doen. Het begin is er iig en ik heb een manier gevonden om me beter te focussen, dus komt goed. (Denk ik)

Citaat:
Spoiler

Deze! Fan-tas-tisch.
Wow.

Citaat:
Een broer van een collega heeft het wapen van Almelo laten tatoeëren toennie achttien was en daar heeft'ie nu wel spijt van
Is het een stoplicht dat op rood en op groen springt?
Verwijderd
Citaat:
Ik zit ziek thuis, sinds die tijd 2 maal geopereerd. Dat moet genezen, mag tot half juni bijna niks (tillen, bukken, arm heffen, niet auto rijden etc) dus ik kan niet werken.
Ja
Geneest alles goed?
Citaat:
Voor de mensen die zich vervelen en van tatoeages houden: Tattoo Fixers!

[filmpje]
Ik zit op school, kan niet kijken!
Oud 26-05-2016, 14:53
Verwijderd
Citaat:

Is het een stoplicht dat op rood en op groen springt?
Volgens mij niet, ik zal eens vragen!
Oud 26-05-2016, 14:54
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Nou Ieke, met mijn ENORME pm hoef je je zo niet te vervelen hoor! Leeswerk voor een jaar.
Ik kijk ernaar uit. Maar ook daarmee rustig aan hè. Ik verwacht geen snel antwoord.
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En Eline, ja, bij mij gaat het precies hetzelfde ja. Pas had ik een gesprek en zei ik dat ik stage uit wilde stellen en toen keken mijn mentor en begeleider elkaar lachend aan en vroegen ze zich af wat er met mij gebeurd was. En vervolgens zeiden ze dat als ik toch en tentamen wilde maken ik eerst leuke dingen moest gaan doen met vrienden en dan pas mocht gaan studeren. Super chill.
Aww, dat is lief. Nou ja, doe gewoon rustig aan en kijk hoe ver je komt.
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Oud 26-05-2016, 14:55
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Nee hoor! Ik heb 4 dagen gewerkt, dinsdag een tentamen gehad en gister was ik bij m'n ouders, dus kon er niet aan werken, maar dat ga ik gauw wel doen. Het begin is er iig en ik heb een manier gevonden om me beter te focussen, dus komt goed. (Denk ik)
Klinkt goed succes!
Oud 26-05-2016, 14:57
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Geneest alles goed?
Ja. Littekens zien er netjes uit. Nog wel veel zwelling, maar de plastisch chirurg heeft me al gewaarschuwd dat je pas na een jaar kan zeggen wat het definitieve resultaat is.
Oud 26-05-2016, 14:58
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
fijn iig dat ze er zo mee om gaan
Oud 26-05-2016, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ja. Littekens zien er netjes uit. Nog wel veel zwelling, maar de plastisch chirurg heeft me al gewaarschuwd dat je pas na een jaar kan zeggen wat het definitieve resultaat is.
Wil je delen wat er is geopereerd of liever niet?
Oud 26-05-2016, 15:03
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Wil je delen wat er is geopereerd of liever niet?
Ik wil het evt wel per pm sturen.
Oud 26-05-2016, 15:05
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd

Ik heb nog witte kaasblokjes die ik wil gebruiken in het eten vanavond en ik ben alleen dus niet te veel werk. Tips?
Oud 26-05-2016, 15:06
Verwijderd
Haha, die tattoo-verhalen.

Ik vind bijna alle teksten ook suuuuper lelijk. Zeker grote met krulletters, of in een boogje over je schouderbladen ofzo. Of op je zij ofzo.
Oud 26-05-2016, 15:07
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ja lach maar. Zal jou ook even een lulverhaal sturen.

Citaat:
Ik kijk ernaar uit. Maar ook daarmee rustig aan hè. Ik verwacht geen snel antwoord.
Nou succes! Nee het valt uiteindelijk heel erg mee.
Oud 26-05-2016, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Ja lach maar. Zal jou ook even een lulverhaal sturen.
Met zijn leestempo is 'voor een jaar leeswerk' niet zo'n heel lang verhaal hoor, bespaar je de moeite

Spoiler
Kikaa*
Kikaa* is offline
Vriendin van mijn moeder had pas een verhaal dat haar neef een ''R'' op zijn pols had staan vanwege een relatie en die relatie ging uit, toen kreeg hij een relatie met een meisje wiens naam ook met een ''R'' begon en nu had hij haar hele naam erbij laten zetten, maar nu is het uit enzo.
Kikaa*
Kikaa* is offline
Oh nee wacht, het verhaal was nog mooier. Hij had inmiddels ook haar volledige naam in zijn hals laten zetten! En een paar weken daarna was het uit.
Oud 26-05-2016, 15:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Met zijn leestempo is 'voor een jaar leeswerk' niet zo'n heel lang verhaal hoor, bespaar je de moeite

Spoiler
Dat is waar! Aan hoi wil je een frikandel? heeft hij genoeg!
Verwijderd
Citaat:
Vriendin van mijn moeder had pas een verhaal dat haar neef een ''R'' op zijn pols had staan vanwege een relatie en die relatie ging uit, toen kreeg hij een relatie met een meisje wiens naam ook met een ''R'' begon en nu had hij haar hele naam erbij laten zetten, maar nu is het uit enzo.
omfg
Verwijderd
Citaat:
Ik snap überhaupt niet hoe mensen zo naïef kunnen zijn dat ze zoiets te doen.
Oud 26-05-2016, 15:10
Verwijderd
Ik zou met namen tattoeëren sowieso wachten tot iemand dood is.
Oud 26-05-2016, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Oh nee wacht, het verhaal was nog mooier. Hij had inmiddels ook haar volledige naam in zijn hals laten zetten! En een paar weken daarna was het uit.
Een keer was niet genoeg?
Oud 26-05-2016, 15:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Een keer was niet genoeg?
Misschien vond ze het niet bijzonder genoeg dat er iets met die ''R'' van zijn ex gedaan werd ofzo, geen idee.
Oud 26-05-2016, 15:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
Maar stiekem lijkt het me ook wel leuk om een nep tatoeage te plaatsen met de naam van mijn vriend om vervolgens te kijken hoe hij reageert. Een hele afschuwelijke op een leuke plek ofzo.
Oud 26-05-2016, 15:12
Verwijderd
Tattoo's met namen zijn sowieso niet zo mooi. Collega (die van de broer met Almelo op z'n arm) had op de binnenkant van haar pols de naam van haar dochter laten tatoeëren toen ze helemaal stoned was van de zwangerschapshormonen (haar woorden), en toen kreeg ze een tweede dochter en moest die naam ook op haar lijf. Die heeft ze op de andere pols laten zetten. Nu heeft ze dus twee van die vrij grote plakplaatjes op haar beide polsen staan, net alsof ze twee zwarte pleisters heeft ofzo. Niet zo mooi.
Oud 26-05-2016, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Misschien vond ze het niet bijzonder genoeg dat er iets met die ''R'' van zijn ex gedaan werd ofzo, geen idee.
Heeft zij ook een tattoo voor hem?
Oud 26-05-2016, 15:13
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Heeft zij ook een tattoo voor hem?
Ja had ze ook pas laten zetten ja!
Oud 26-05-2016, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Maar stiekem lijkt het me ook wel leuk om een nep tatoeage te plaatsen met de naam van mijn vriend om vervolgens te kijken hoe hij reageert. Een hele afschuwelijke op een leuke plek ofzo.
JA en dan zijn reactie filmen.

Dit wil ik ook wel uitproberen

Citaat:
Tattoo's met namen zijn sowieso niet zo mooi. Collega (die van de broer met Almelo op z'n arm) had op de binnenkant van haar pols de naam van haar dochter laten tatoeëren toen ze helemaal stoned was van de zwangerschapshormonen (haar woorden), en toen kreeg ze een tweede dochter en moest die naam ook op haar lijf. Die heeft ze op de andere pols laten zetten. Nu heeft ze dus twee van die vrij grote plakplaatjes op haar beide polsen staan, net alsof ze twee zwarte pleisters heeft ofzo. Niet zo mooi.
nouja, je kinderen snap ik nog.

Mijn moeder werkte bij de sociale dienst, en best veel mensen daar zijn best ongeletterd. Eén vrouw had de namen van haar kinderen op haar armen laten tattoeëren, zodat ze die zelf op kon schrijven. Dat vond ik best een tragisch verhaal, ergens.
Oud 26-05-2016, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ja had ze ook pas laten zetten ja!

Nouja, misschien komt het nog goed.
Oud 26-05-2016, 15:15
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
JA en dan zijn reactie filmen.

Dit wil ik ook wel uitproberen
Ja, er is alleen één probleem, want ik kan dat soort dingen niet zo goed geheim houden. En dan hoef ik nog niet eens te zeggen wat er is, op het moment dat hij voor de deur staat heb ik dan al zo'n grijns op mijn gezicht/ondeugend gezicht dat hij al door heeft dat er iets aan de hand is en dat ik iets wil doen. Dus uh. Dat wordt niks.
Oud 26-05-2016, 15:15
Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n moeder heeft ook de naam van m'n vader op d'r arm. Maar ja, ze zijn nu al 40 jaar samen, dus het is wel okee.
Oud 26-05-2016, 15:16
Verwijderd
Een van mijn cliënten heeft heel veel tatoeages die hij zelf geprikt heeft. Zelf zitten hobby'en. Toen hij zijn trui uit deed, dacht ik "Oh, hij heeft echt overal op zijn lichaam zitten prikken." Toen ging zijn broek uit en dacht ik "Kut, hij heeft echt OVERAL zitten prutsen."
Oud 26-05-2016, 15:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Een van mijn cliënten heeft heel veel tatoeages die hij zelf geprikt heeft. Zelf zitten hobby'en. Toen hij zijn trui uit deed, dacht ik "Oh, hij heeft echt overal op zijn lichaam zitten prikken." Toen ging zijn broek uit en dacht ik "Kut, hij heeft echt OVERAL zitten prutsen."
Oud 26-05-2016, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, er is alleen één probleem, want ik kan dat soort dingen niet zo goed geheim houden. En dan hoef ik nog niet eens te zeggen wat er is, op het moment dat hij voor de deur staat heb ik dan al zo'n grijns op mijn gezicht/ondeugend gezicht dat hij al door heeft dat er iets aan de hand is en dat ik iets wil doen. Dus uh. Dat wordt niks.
Dit heb ik ook. Mijn enige hoop is dat ik zo hysterisch begin te lachen dat hij denkt dat ik zelf ook inzie dat zijn naam op me laten zetten een slecht idee was.
Oud 26-05-2016, 15:18
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Nou succes! Nee het valt uiteindelijk heel erg mee.
Komt goed
Ik ga er morgen rustig voor zitten, moet zo naar nascholing. Het eerste wat ik weer echt ga doen, gelukkig is het gewoon zitten en luisteren, maar ik hoop dat het te doen is. Maar ik heb mijn punten nodig, al zoveel gemist dit jaar.

Citaat:
Afschuwelijk. Sowieso namen. Hoe halen mensen het in hun hoofd. Azèche heeft gelijk, op z'n vroegst pas als ze dood zijn. Die mensen die het doen als ze nog maar kort met iemand hebben, helemaal erg.
Oud 26-05-2016, 15:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dit heb ik ook. Mijn enige hoop is dat ik zo hysterisch begin te lachen dat hij denkt dat ik zelf ook inzie dat zijn naam op me laten zetten een slecht idee was.
Bij mij wordt het echt niks. Alles is iets te letterlijk van mijn gezicht af te lezen helaas! Soms vind ik dat echt heeeel erg jammer.
Oud 26-05-2016, 15:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Komt goed
Ik ga er morgen rustig voor zitten, moet zo naar nascholing. Het eerste wat ik weer echt ga doen, gelukkig is het gewoon zitten en luisteren, maar ik hoop dat het te doen is. Maar ik heb mijn punten nodig, al zoveel gemist dit jaar.
Succes! Is het anders niet op te nemen zodat je het later terug kan luisteren?
Oud 26-05-2016, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Niet helemaal gerelateerd verhaal maar oke, in het genre 'hobbyen'.

Toen ik 1 ofzo was gingen mijn ouders verhuizen. Het huis dat ze kochten was van een wat ouder echtpaar. Die man had het hele huis vol lopen timmeren met van die kleine latjes tegen de muren, echt het HELE huis. Hij was er super trots op, het was zo'n beetje zijn levenswerk. Helaas voor hem was zijn levenswerk niet echt een masterpiece, dus mijn ouders hadden het er meteen afgesloopt. Een paar maanden later wilden die mensen nog eens langskomen om te zien hoe het met hun oude huis was. Goed, zij kwamen dus langs. Toen die man binnenkwam schoten de tranen bijna in de ogen dat al zijn latjes weg waren. De vrouw, daarentegen, riep vol enthousiasme uit: "oh wat leuk die muren zo!! Wim!! Dit hadden we echt jááááren eerder moeten doen!"

zielig hè
Oud 26-05-2016, 15:21
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Helaas. Mijn vriend zegt dan altijd dat hij het aan mijn neus ziet. Argh!

Citaat:
Oud 26-05-2016, 15:23
Verwijderd
Jos zou dat niet serieus nemen omdat ik dat soort dingen altijd uitvoerig en tot in den treure bespreek. Over deze tattoo heb ik ook twee jaar lang nagedacht en echt heel veel voorbeelden gezocht. Als ik hem dan ineens zou verassen, zou hij weten dat dat niet serieus is omdat ik dat niet met hem gedeeld heb
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Niet helemaal gerelateerd verhaal maar oke, in het genre 'hobbyen'.

Toen ik 1 ofzo was gingen mijn ouders verhuizen. Het huis dat ze kochten was van een wat ouder echtpaar. Die man had het hele huis vol lopen timmeren met van die kleine latjes tegen de muren, echt het HELE huis. Hij was er super trots op, het was zo'n beetje zijn levenswerk. Helaas voor hem was zijn levenswerk niet echt een masterpiece, dus mijn ouders hadden het er meteen afgesloopt. Een paar maanden later wilden die mensen nog eens langskomen om te zien hoe het met hun oude huis was. Goed, zij kwamen dus langs. Toen die man binnenkwam schoten de tranen bijna in de ogen dat al zijn latjes weg waren. De vrouw, daarentegen, riep vol enthousiasme uit: "oh wat leuk die muren zo!! Wim!! Dit hadden we echt jááááren eerder moeten doen!"

zielig hè
Ahhw. Ik ging jaren terug bij een huis kijken en dat HELE huis stond vol met boeken. Alle muren waren een soort van boekenkast, boven de deur door liep de kast gewoon door. Dat was best wel gaaf. Maar ik zou het niet in mijn huis willen hebben.
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Succes! Is het anders niet op te nemen zodat je het later terug kan luisteren?
Ik moet aanwezig zijn voor de punten, verder geen toetsen oid. Dus ik ga maar gewoon. Gaat over astma en daar heb ik begin dit jaar ook al een keer een nascholing over gehad, dus zal wel goed gaan. Normaal probeer ik een beetje diverse onderwerpen te zoeken, maar nu wil ik even gewoon punten hebben.
Oud 26-05-2016, 15:25
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik moet aanwezig zijn voor de punten, verder geen toetsen oid. Dus ik ga maar gewoon. Gaat over astma en daar heb ik begin dit jaar ook al een keer een nascholing over gehad, dus zal wel goed gaan. Normaal probeer ik een beetje diverse onderwerpen te zoeken, maar nu wil ik even gewoon punten hebben.
Ah gelukkig! Anders was dat ook een optie geweest, ik heb voor colleges altijd een voicerecorder enzo. Super handig!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten