Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2016, 06:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mogge!
Advertentie
Oud 27-05-2016, 06:58
Verwijderd
Hoi!
Oud 27-05-2016, 07:20
Elin3
Elin3 is offline
Hallo!
Oud 27-05-2016, 07:21
Verwijderd
Mogguh
Oud 27-05-2016, 07:43
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik koop ook vaak jurkjes in de sale bij de Esprit Eline! Of bij vero moda of zelf maken. Maar ik heb ook heel veel rokjes die ik met een blousje aan doe oid, maar ik houd dan ook eigenlijk niet van broeken!
Oud 27-05-2016, 07:46
Verwijderd
Ik ook niet.
Oud 27-05-2016, 07:48
Kikaa*
Kikaa* is offline
Soms wil ik in de winter een jurkje aan en dan moet ik een half uur op de scooter naar mijn vriend en dan doe ik er heel charmant een joggingsbroek overheen, of een andere broek, gewoon omdat ik dat jurkje aan wil
Oud 27-05-2016, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Soms wil ik in de winter een jurkje aan en dan moet ik een half uur op de scooter naar mijn vriend en dan doe ik er heel charmant een joggingsbroek overheen, of een andere broek, gewoon omdat ik dat jurkje aan wil
Oud 27-05-2016, 07:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik koop ook vaak jurkjes in de sale bij de Esprit Eline! Of bij vero moda of zelf maken. Maar ik heb ook heel veel rokjes die ik met een blousje aan doe oid, maar ik houd dan ook eigenlijk niet van broeken!
Zelf maken ben ik niet geduldig genoeg voor, maar mijn oma kan wel goed naaien. Ik heb hier ook een jurkje in de kast hangen wat ze al heel lang een keer wil namaken.
Rokjes draag ik ook veel, maar dan wel met een t-shirt en sneakers Bloesjes zijn niet echt mijn ding.
Oud 27-05-2016, 07:56
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Wat heb jij saaie onrealistische dromen, ik droomde laatst nog dat ik als man van middelbare leeftijd getrouwd was met Loretta Schrijver en ik toen mijn vriend terugwilde (die in een vrouw veranderde om het weer hetero te maken)
Waar baseer je op dat ik saaie onrealistische dromen heb? Op één droom die duidelijk te maken had met wat ik de dag erna ging doen?
Ik droom meer dan dat hoor.
Oud 27-05-2016, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Zelf maken ben ik niet geduldig genoeg voor, maar mijn oma kan wel goed naaien. Ik heb hier ook een jurkje in de kast hangen wat ze al heel lang een keer wil namaken.
Rokjes draag ik ook veel, maar dan wel met een t-shirt en sneakers Bloesjes zijn niet echt mijn ding.
Draag je dan ook zwarte panties of hoe die dingen ook heten, bij rokjes?
Oud 27-05-2016, 08:01
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Maar als dat allemaal niet je ding is (ik neem aan dat een net jurkje dan ook niet echt jouw ding is) waarom zou je dat dan aanpassen voor je vader? Dat is hetzelfde als dat mijn vader vindt dat ik me te netjes kleed nu ik gewoon thuis ben en dat ik maar gewoon een broek en een shirt moet dragen. Daar voel ik me 9/10 keer niet chill in. En als het nu voor school niet uitmaakt, waarom zou je dat dan doen? Desnoods één net jurkje voor een sollicitatie oid.
Oud 27-05-2016, 08:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Draag je dan ook zwarte panties of hoe die dingen ook heten, bij rokjes?
Al een tijdje niet meer, op de middelbare school wel vaak zwarte, 40 DEN. Nu vaak grafiet of een mooie huidkleurige panty van 15 DEN. Of in de zomer blote benen, want zomer
Oud 27-05-2016, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Al een tijdje niet meer, op de middelbare school wel vaak zwarte, 40 DEN. Nu vaak grafiet of een mooie huidkleurige panty van 15 DEN. Of in de zomer blote benen, want zomer
Om de een of andere reden vind ik dat super sexy. Maar dan krijg ik op mn kop van mn beste vriendin.

Blote benen sowieso wel beter!
Oud 27-05-2016, 08:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar als dat allemaal niet je ding is (ik neem aan dat een net jurkje dan ook niet echt jouw ding is) waarom zou je dat dan aanpassen voor je vader? Dat is hetzelfde als dat mijn vader vindt dat ik me te netjes kleed nu ik gewoon thuis ben en dat ik maar gewoon een broek en een shirt moet dragen. Daar voel ik me 9/10 keer niet chill in. En als het nu voor school niet uitmaakt, waarom zou je dat dan doen? Desnoods één net jurkje voor een sollicitatie oid.
Voor sollicitatie heb ik nu niet echt iets geschikts en als ik bij een bedrijf terecht kom moet ik er ook aan wennen om er representatief uit te zien. Er zijn wel tops die ik mooi vind, en nette rokjes vind ik ook absoluut geen probleem (die rokjes heb ik gelukkig al).
Oud 27-05-2016, 08:05
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Om de een of andere reden vind ik dat super sexy. Maar dan krijg ik op mn kop van mn beste vriendin.

Ik koop altijd panty's bij Zeeman, en de zwarte daar zijn heel lelijk Dus dan pak ik graphite of gypsy, want die staan wel mooi.
Oud 27-05-2016, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Behalve als je benen zo licht zijn dat je de straatlantaarns kunt uit doen en iedereen nog steeds ziet wattie doet als jij je broek laat zakken.
Oud 27-05-2016, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Ik koop altijd panty's bij Zeeman, en de zwarte daar zijn heel lelijk Dus dan pak ik graphite of gypsy, want die staan wel mooi.
Ik heb niet gevraagd waar ze ze vandaan hebben.

Citaat:
Behalve als je benen zo licht zijn dat je de straatlantaarns kunt uit doen en iedereen nog steeds ziet wattie doet als jij je broek laat zakken.
Ja, jouw benen zijn zelfs witter dan de mijne.
Oud 27-05-2016, 08:11
Verwijderd
Haubenmeise naamzoek, heb je deze gezien? http://www.imdb.com/title/tt0381940/combined
Oud 27-05-2016, 08:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Nee, nooit van gehoord zelfs.
Oud 27-05-2016, 08:30
Verwijderd
Ik ook niet. Random imdb'en! Ik dacht eerst van ugh een film in het Duits. Maar was primadebima!
Oud 27-05-2016, 09:08
aumgn
aumgn is offline
Haha, we waren geïnteresseerd in een appartement. Maandhuur €800, best prima dus. Vragen ze een garantsteller die NETTO 5 keer de huur verdient.
Oud 27-05-2016, 09:09
aumgn
aumgn is offline
Dat is gewoon meer dan 8500 per maand, hallo wtf.
Oud 27-05-2016, 09:13
Verwijderd
Dat is standaard bij de vrije sector.
Oud 27-05-2016, 09:16
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Dat is standaard bij de vrije sector.
Meestal is het bruto, of een keer of drie. Vijf keer netto heb ik nog niet eerder gezien.
Oud 27-05-2016, 09:17
Verwijderd
Ik zie vaak 4 en soms 5.
Oud 27-05-2016, 09:18
Axel11
Axel11 is offline
Inderdaad wel uitzonderlijk hoog...
Oud 27-05-2016, 09:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Tijd om er flink wat (betaalbare) huurwoningen bij te bouwen!
Oud 27-05-2016, 09:19
Verwijderd
Lager is vaak n jaar vooruit betalen.
Oud 27-05-2016, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Tijd om er flink wat (betaalbare) huurwoningen bij te bouwen!
Gaat nooit gebeuren.
Oud 27-05-2016, 09:21
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Welnee, check bijv. Funda.
Oud 27-05-2016, 09:23
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik heb zo'n beetje alle aangeboden huurwoningen <900 euro in Den Haag gezien de afgelopen maand maar dat ben ik nog nooit tegengekomen.
Oud 27-05-2016, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Welnee, check bijv. Funda.
Nooit gedaan maar dat hoor ik soms van vrienden. In Utrecht voornl
Oud 27-05-2016, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo'n beetje alle aangeboden huurwoningen <900 euro in Den Haag gezien de afgelopen maand maar dat ben ik nog nooit tegengekomen.
Wie gaat er dan ook in den haag wonen?
Oud 27-05-2016, 09:25
Verwijderd
🕦
Oud 27-05-2016, 09:29
Verwijderd
ik moet vandaag maar twee uur naar school: van 9.10 tot 10.00 en van 14.10 tot 15.00
Oud 27-05-2016, 09:32
Verwijderd
Citaat:
ik moet vandaag maar twee uur naar school: van 9.10 tot 10.00 en van 14.10 tot 15.00
Ohja, leuk is dat!
Oud 27-05-2016, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ohja, leuk is dat!
Je bent zelf leuk
Oud 27-05-2016, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelf leuk
Dankje
Oud 27-05-2016, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Dankje
Jij niet sinix
Oud 27-05-2016, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelf leuk
Hoe weet jij dat nu?
Oud 27-05-2016, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Jij niet sinix
ik wel
Oud 27-05-2016, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet jij dat nu?
Jwt
Oud 27-05-2016, 09:43
Verwijderd
Citaat:
ik wel
Oud 27-05-2016, 09:49
Verwijderd
Internetwinkelen en bestellen en dan binnenkrijgen is awesome
Oud 27-05-2016, 10:03
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Voor sollicitatie heb ik nu niet echt iets geschikts en als ik bij een bedrijf terecht kom moet ik er ook aan wennen om er representatief uit te zien. Er zijn wel tops die ik mooi vind, en nette rokjes vind ik ook absoluut geen probleem (die rokjes heb ik gelukkig al).
Bs Dat blauwe bloemenjurkje van jou met een nette panty erbij is prima voor een sollicitatie.
Citaat:
Internetwinkelen en bestellen en dan binnenkrijgen is awesome
Oh jaaaaa Net alsof je cadeautjes uitpakt.

Ik heb een aantal penvrienden waarmee ik dat ook heb, trouwens. En dan is het nog leuker, want dan krijg je een brief en kun je er één terug schrijven
Oud 27-05-2016, 10:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Oh jaaaaa Net alsof je cadeautjes uitpakt.

Ik heb een aantal penvrienden waarmee ik dat ook heb, trouwens. En dan is het nog leuker, want dan krijg je een brief en kun je er één terug schrijven
Mogen het er beslist geen twee zijn?
Oud 27-05-2016, 10:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mogen het er beslist geen twee zijn?
Tuurlijk wel! Maar ik noem een brief van zes kantjes wel gewoon één brief
Oud 27-05-2016, 10:27
Macrador
Macrador is offline
Ik heb belachelijk slecht geslapen, maar leren gaat beter dan de vorige dagen. Lekker dan *nog koffie gaat halen*
Oud 27-05-2016, 10:28
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Waar baseer je op dat ik saaie onrealistische dromen heb? Op één droom die duidelijk te maken had met wat ik de dag erna ging doen?
Ik droom meer dan dat hoor.
HAP HAP HAP

Regels voor berichten