| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik vind dat ze niet de mooiste op de website hebben staan, maar het geeft een idee:
http://bonbon.nl/gelegenheden/paas-c...de-en-bonbons/
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ah super lekker! Hier zit ook zo'n chocolaterie die geweldige dingen maakt, maar volgens hen is de kans dat er in de pure chocola restanten van melk zit vrij groot, dus ik heb er nog nooit iets van gegeten. Best jammer! Ik kom er wel best regelmatig om cadeautjes te kopen enzo, super leuk! Maar wel tof, zo'n groot paasei. Vroeger kreeg ik van mijn oma met Pasen altijd een enorme paashaas, dat was ook zo leuk altijd. En dan mocht ik 'm niet in één keer opeten maar hij paste ook niet in de kast, en dat vond ik stom, moest ik er continu tegenaan kijken want ik wilde er het liefste de hele dag van eten.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar eigenlijk kan ik ook nog steeds geen hele verpakking van iets eten. (Geen hele zak chips, snoep, geen rol koekjes) Wel jammer, vaak is het we goed spul. Kan je zo slecht tegen melk? Of is het extra lastig vanwege de medicijnen? mijn vriend heeft ook moeite om tegen dat paasei aan te kijken. Maar de regel is echt pas met Pasen.
|
|
||
|
Citaat:
En toen dacht ik waarom doe ik dit niet vaker! Nu eet ik het alleen nog als we een paar dagen weg gaan ofzo, of als we op vakantie gaan. ![]() Ja, ik kan er heel slecht tegen. In de chocola van de Hema staat er bijvoorbeeld dat het sporen van melk kan bevatten, en volgens mij bevat het echt sporen van melk, want ik reageer er inderdaad op. Kan ook zijn dat het van sporen tarwe is hoor (ook gluten intolerantie), maar bij de Rittersport heb ik er ook last van. In ieder geval is een klein beetje al teveel! Dus ik ga het ook niet gokken van die chocolaterie. Zeker als ze het al zo tegen me zeggen.En kan ik begrijpen ja. Ik zou dat ook nu nog lastig vinden. ![]() Mijn vriend heeft van zijn werk ook allemaal paaseitjes gekregen en hij ging ze pas nog opeten van vorig jaar. EN dan denk ik, hallo, hoe kan je dat zo lang laten staan?! Bij mij zouden ze binnen een maand wel op zijn!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dan idd maar voorzichtig mee zijn. Zijn er soorten waar geen sporen in zitten? dat is wel heel lang. Hier was het makkelijker om te laten staan omdat ik van iedereen zoveel chocolade gekregen had. Dat losse spul eet je makkelijker dan een enorm ei. Mijn broertje en schoonzusje ook. Kwamen met een kilo paaseitjes aan toen ik verteld had dat diverse plekken op mijn lichaam niet geschikt waren voor reconstructie omdat ik te weinig vet had aldus de plastisch chirurg.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ach, wel lekker allemaal en je kan het ook wel hebben!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik zet het gewoon op tafel en iedereen die komt snoept mee.
|
|
||
|
Citaat:
Slim van je!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Een van onze vrienden komt vrijwel elke week eten. Hij is gek op chocola en weet ook wat de lekkerste zijn. Eet het ook rustig voor het eten. Als ik ze laat staan zijn ze anders zo op maar hij had laatst nieuwe meegenomen <3
|
|
||
|
Citaat:
Lekker! Nu heb ik zin in snoep enzoooo.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
je mag hier zo wat hebben. Beetje jammer dat de afstand zo groot is.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ja. Kan ook geen auto rijden nu dus kan ook niet even in de auto stappen! Jammer maar HELAASCH. Maar de supermarkt is super dichtbij, dus daar kan ik wel even naartoe, maar geen zin in. Ik ga nu wel lekker hummus maken voor de lunch!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik mag nog geen auto rijden. Nog 2 weken. Hopelijk doet hij het nog na 2 maanden stil staan. Klinkt als een goed plan. Zelfgemaakt humus <3.
|
|
||
|
Citaat:
Een paar weken na behandeling ga ik meteen met de auto op vakantie. Zal wel goed komen enzo, maar toch!En ja. <3 nomnomnom. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|