Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen contactloze pas (krijg ik vast wel ooit). Maar als ik dan toch mn portemonnee moet pakken en de pas eruit halen dan maakt die pincode ook weinig meer uit.
Ik gebruik wel al n halfjaar contactloos betalen met mn telefoon. En dat is zo fijn. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat garanderen ze niet bij fraude met pincodes? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja dus dan is het toch nog steeds niet die garantie die het verschil maakt voor wat veiliger is? Ik weet niet in hoeverre mensen gebruik maken van die garantie. Contactloos pinnen zorgt ervoor dat er in principe alleen kleine bedragen gestolen kunnen worden, maar wel makkelijker als dieven zo'n extern apparaat hebben waarmee ze langs je lopen. De kans dat je pinpas gestolen wordt én ze de pincode weten is misschien kleiner maar als het zo is kunnen ze er wel veel geld mee afhandig maken.
|
![]() |
||
Citaat:
En besides, zo'n apparaat is alleen aan te komen met een kvk-nummer en is verbonden aan een Nederlandse bankrekening. Het is niet dat je daar miljoenen mee achterover kan drukken zonder geblokkeerd te worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Je klote moment op het gebied van liefde tot nu toe Cola | 59 | 11-07-2005 16:49 | |
Liefde & Relatie |
hebben jullie dat ook altijd dat alles wat je over je ex hoort gevoelig bij je ligt?? meisje833 | 75 | 30-12-2004 20:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
Seksualiteit |
HOE pijp/bef jij? KiMZz | 58 | 11-05-2003 20:23 | |
Seksualiteit |
jongens, hoe willen jullie gepijpt worden? poesiefox | 21 | 19-04-2003 13:08 | |
Seksualiteit |
HOE pijp jij? beija_flor | 57 | 18-04-2003 20:37 |