Citaat:
haha ja, pubers van de bovenste plank volgensmij  Het verbaasde me echt. Misschien is hij bang dat hij van school gestuurd wordt en dat hij dan geen kindergeld meer krijgt ofzoiets. Maar prima!
|

ja, dan moet je wel.
Citaat:
Omdat ik daar niet genoeg zelfdicipline voor heb en ik geloof ik niet dat ik daar slim genoeg voor ben
Oeh 
|
Het ie vooral veel werk, maar als je een onderwerp hebt wat je echt leuk vind is het te doen.
Misschien dat ik het ooit nog doe, maar wel echt met een onderwerp wat ik leuk vind. Meest ellendige vind ik het schrijven, daar ben ik duidelijk niet goed in.
Oom was geweest zaterdag en had 2 kado's meegenomen. Waaronder dus de vlaai. Abrikozen <3
Citaat:
Wat dan wel weer heel leuk is is als er dan zo-eentje komt met de vraag om wat tekeningen te laten zien. Dat hij dat dan eigenlijk best goed blijkt te kunnen en ik hem dat vertel en hij dan een beetje rood wordt en daar stiekem een beetje van gaat stralen
Maar soms weet ik gewoon echt niet wat te doen en dat vind ik wel lastig. Is ook onhandig dat ik een interim ben die aan het eind van het jaar nog even wat lessen gaat doen. 
|
Ahhhh
Citaat:
Oh maar dat is denk ik heel leuk! Die begeleid je dan toch? Dat zullen wel gemotiveerde studenten (?) zijn lijkt me.
|
Klopt, die komen gewoon in mijn praktijk mee. Maar goed, dat gaat nog wel een paar jaar duren. Op wat van de plekken waar ik het afgelopen jaar was hadden ze die mee. Altijd leuk, kreeg ik ook een middagje ofzo de begeleiding.