Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2016, 09:45
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Haha ik snap die kinderen echt niet. Echt wauw.
Hoe oud zijn ze? Wat voor niveau?
Advertentie
Oud 31-05-2016, 09:47
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Dan heb je wel een reden om de VS te bezoeken!
True true true. deadlock, wanneer gaan we??
Oud 31-05-2016, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Mieke, "we" vroegen ons trouwens af of je telefoon kapot is of dat je een nieuw nummer hebt
Ooooh nee! Ik heb geen nieuw nummer maar ik heb het de laatste tijd zo bizar druk gehad dat ik mijn telefoon al lange tijd niet meer in de oplader heb gedaan. Ik heb een belgisch nummer ook met whatsapp nu maar ik ben een beetje bang dat mijn telefoon dan vol komt te staan met foto's enzo
Oud 31-05-2016, 09:51
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ooooh nee! Ik heb geen nieuw nummer maar ik heb het de laatste tijd zo bizar druk gehad dat ik mijn telefoon al lange tijd niet meer in de oplader heb gedaan. Ik heb een belgisch nummer ook met whatsapp nu maar ik ben een beetje bang dat mijn telefoon dan vol komt te staan met foto's enzo
Oh ja, ik zie nu dat je wel recent online was op je Belgische nummer
Verwijderd
Citaat:
Oké, dat klinkt wel echt als een kutdoelgroep
Hahaha ja en dan geef ik ook nog les aan een 6e jaar, publiciteitsgrafiek. Die zijn rond de 19 denk ik? En daar zitten twee jongens in die het jaar toch niet meer halen en alleen maar een beetje lopen te hangen en keet te schoppen. Toen ben ik gisteren heel boos geworden omdat ze begonnen met propjes te gooien en toen zei ik; Jullie zijn echt net de tweede klas die ik zojuist had.' En toen heb ik een stoel gepakt aan de andere kant van het lokaal en tegen een van die twee gezegd dat hij daar moest gaan zitten. En toen hij weer opstond zei ik, 'Nee, zitten!' haha en hij deed dat
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, ik zie nu dat je wel recent online was op je Belgische nummer
Ik heb nu ook 3G
Oud 31-05-2016, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Hahaha ja en dan geef ik ook nog les aan een 6e jaar, publiciteitsgrafiek. Die zijn rond de 19 denk ik? En daar zitten twee jongens in die het jaar toch niet meer halen en alleen maar een beetje lopen te hangen en keet te schoppen. Toen ben ik gisteren heel boos geworden omdat ze begonnen met propjes te gooien en toen zei ik; Jullie zijn echt net de tweede klas die ik zojuist had.' En toen heb ik een stoel gepakt aan de andere kant van het lokaal en tegen een van die twee gezegd dat hij daar moest gaan zitten. En toen hij weer opstond zei ik, 'Nee, zitten!' haha en hij deed dat
Oud 31-05-2016, 09:53
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik heb nu ook 3G
Woooooow, eindelijk
Oud 31-05-2016, 09:54
Verwijderd
Jaa!
Oud 31-05-2016, 09:54
Verwijderd
ben ik toch ook een beetje hip enzo
Oud 31-05-2016, 09:55
Verwijderd
Haha misschien moet ik dat bij dat tweede jaar ook doen. De stoute stoel, net als op de basisschool. Ik denk alleen niet dat ik ze daarop krijg
Oud 31-05-2016, 10:00
Miekje*
Miekje* is offline
Miekepieke
Oud 31-05-2016, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu ook 3G
Welkom in 2010
Oud 31-05-2016, 10:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Uhhhmmmm de cure for cancer vinden?
Kan, maar dan:
Citaat:
Als je biomedische wetenschapppen gaat studeren moet je haast wel gaan promoveren.
En ik geloof niet ik dat kan.
Oud 31-05-2016, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Kan, maar dan:

En ik geloof niet ik dat kan.
Waarom niet?
Oud 31-05-2016, 10:23
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Miekepieke
Oud 31-05-2016, 10:24
Verwijderd
Miekje en Wolterb!
Oud 31-05-2016, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Welkom in 2010
Dank!
Oud 31-05-2016, 10:30
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Miekje en Wolterb!
Oud 31-05-2016, 10:30
Ieke
Ieke is offline
Goedemorgen!
Oud 31-05-2016, 10:32
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 31-05-2016, 10:41
WolterB
WolterB is offline
Ik zou echt het geduld niet kunnen opbrengen om aan ongemotiveerde pubers les te geven
Oud 31-05-2016, 10:43
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik zou echt het geduld niet kunnen opbrengen om aan ongemotiveerde pubers les te geven
Ik ook niet. Co-assistenten of aios vind ik nog wel leuk en wil ik op termijn nog wel gaan doen.
Oud 31-05-2016, 10:44
Ieke
Ieke is offline
Ontbijt met vlaai <3
Oud 31-05-2016, 10:45
Verwijderd
Ik hou van mijn kapper maar ze loopt een dik half uur uit
Oud 31-05-2016, 10:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom niet?
Omdat ik daar niet genoeg zelfdicipline voor heb en ik geloof ik niet dat ik daar slim genoeg voor ben.
Citaat:
Miekje en Wolterb!

Citaat:
Ontbijt met vlaai <3
Oeh
Oud 31-05-2016, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Oké, dat klinkt wel echt als een kutdoelgroep
Oud 31-05-2016, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Wat dan wel weer heel leuk is is als er dan zo-eentje komt met de vraag om wat tekeningen te laten zien. Dat hij dat dan eigenlijk best goed blijkt te kunnen en ik hem dat vertel en hij dan een beetje rood wordt en daar stiekem een beetje van gaat stralen

Maar soms weet ik gewoon echt niet wat te doen en dat vind ik wel lastig. Is ook onhandig dat ik een interim ben die aan het eind van het jaar nog even wat lessen gaat doen.
Oud 31-05-2016, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet. Co-assistenten of aios vind ik nog wel leuk en wil ik op termijn nog wel gaan doen.
Oh maar dat is denk ik heel leuk! Die begeleid je dan toch? Dat zullen wel gemotiveerde studenten (?) zijn lijkt me.
Oud 31-05-2016, 10:57
Miekje*
Miekje* is offline
Bij mijn klassen verschilt het zo erg qua motivatie. Sommigen zijn echt om achter het behang te plakken en anderen zijn echt koetjiekoetjiewangknijp zo schattig.
Oud 31-05-2016, 10:58
Verwijderd
Jullie zijn ook echt leraren?
Oud 31-05-2016, 10:59
Miekje*
Miekje* is offline
Laatst kwam er en meisje van mijn mavo 2 niet opdagen omdat het regende. Toen zei ik tegen de klas dat ik haar een pussy vond en dat vonden ze heel grappig
Oud 31-05-2016, 10:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Leraar-to-be!
Oud 31-05-2016, 11:01
Verwijderd
Citaat:
ik geef nu tijdelijk les ja
Oud 31-05-2016, 11:01
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Oh my
Oud 31-05-2016, 11:02
aumgn
aumgn is offline
Brr, scholen.
Oud 31-05-2016, 11:02
Abby.
Abby. is offline
Ik probeer klussen met ongemotiveerde pubers trouwens te mijden. Pubers geen probleem, maar ze moeten wel zelf willen acteren, want zeker bij mijn vak is het anders echt trekken aan een dood paard en dat is voor niemand leuk.
Oud 31-05-2016, 11:04
Verwijderd
Niets tegen Eindhoven trouwens
Oud 31-05-2016, 11:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb echt respect voor jullie hoor. *Klapklap* Als ik voor zo'n klas had gestaan was ik wrs huilend naar buiten gerend of had ik zo'n joch een klap gegeven.
Oud 31-05-2016, 11:06
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Niets tegen Eindhoven trouwens
Ik wou al zeggen

(En ik kom niet eens uit Eindhoven )
Oud 31-05-2016, 11:07
Holland Oates
Holland Oates is offline
Wat trekken jullie graag aan dode paarden, wtf.
Oud 31-05-2016, 11:07
Verwijderd
Jeutje
Oud 31-05-2016, 11:08
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
haha ja, pubers van de bovenste plank volgensmij Het verbaasde me echt. Misschien is hij bang dat hij van school gestuurd wordt en dat hij dan geen kindergeld meer krijgt ofzoiets. Maar prima!
ja, dan moet je wel.

Citaat:
Omdat ik daar niet genoeg zelfdicipline voor heb en ik geloof ik niet dat ik daar slim genoeg voor ben

Oeh
Het ie vooral veel werk, maar als je een onderwerp hebt wat je echt leuk vind is het te doen.
Misschien dat ik het ooit nog doe, maar wel echt met een onderwerp wat ik leuk vind. Meest ellendige vind ik het schrijven, daar ben ik duidelijk niet goed in.

Oom was geweest zaterdag en had 2 kado's meegenomen. Waaronder dus de vlaai. Abrikozen <3

Citaat:
Wat dan wel weer heel leuk is is als er dan zo-eentje komt met de vraag om wat tekeningen te laten zien. Dat hij dat dan eigenlijk best goed blijkt te kunnen en ik hem dat vertel en hij dan een beetje rood wordt en daar stiekem een beetje van gaat stralen

Maar soms weet ik gewoon echt niet wat te doen en dat vind ik wel lastig. Is ook onhandig dat ik een interim ben die aan het eind van het jaar nog even wat lessen gaat doen.
Ahhhh

Citaat:
Oh maar dat is denk ik heel leuk! Die begeleid je dan toch? Dat zullen wel gemotiveerde studenten (?) zijn lijkt me.
Klopt, die komen gewoon in mijn praktijk mee. Maar goed, dat gaat nog wel een paar jaar duren. Op wat van de plekken waar ik het afgelopen jaar was hadden ze die mee. Altijd leuk, kreeg ik ook een middagje ofzo de begeleiding.
Verwijderd
Citaat:
Ik wou al zeggen

(En ik kom niet eens uit Eindhoven )
Het was vooral een grapje, als de beste jongen 'Alkmaar?' had gevraagd had ik hetzelfde gereageerd
Verwijderd
Kunnen jullie me dan effe helpen?
Oud 31-05-2016, 11:09
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik vind niet dat ik dit heel goed doe. Bij veel dingen valt mijn mond bijna letterlijk open van verbazing en weet ik gewoon niet goed hoe daarop te reageren Na die knikker riep ik superboos 'JEZUS!' maar dat was echt wel heel stom want dat is een katholieke school en schelden enzo is niet echt ehm, een voorbeeld
Hahaaa. Nou, ik vind t nog wel meevallen hoor. Kinderen zijn ook gewoon om boos van te worden.
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Haha ik kan deze niet echt mijden nu Maar dat is hier ook een beetje trekken aan een dood paard. En dit is volgensmij kader/beroeps oid, een korte spanningsboog en in het leerplan staat dat het vooral de bedoeling is dat de leerlingen in aanraking komen met begrippen maar ze die niet moeten leren en zulks.
Uhuh, lekker je doelen bijstellen naar eigenlijk helemaal niks Ik ken het.

En nou ja, ik werk nu met kinderen (ook speciaal onderwijs), gemotiveerde pubers en volwassenen en vanaf volgend jaar ook senioren, dat vind ik wel even doelgroepen genoeg Dan mag ik de ongemotiveerde pubers best even links laten liggen. Ik ken genoeg collega's die veel beter met die doelgroep zijn dan ik.
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Er zit hier vanalles
Oud 31-05-2016, 11:10
Verwijderd
Citaat:
ja, dan moet je wel.

Het ie vooral veel werk, maar als je een onderwerp hebt wat je echt leuk vind is het te doen.
Misschien dat ik het ooit nog doe, maar wel echt met een onderwerp wat ik leuk vind. Meest ellendige vind ik het schrijven, daar ben ik duidelijk niet goed in.

Oom was geweest zaterdag en had 2 kado's meegenomen. Waaronder dus de vlaai. Abrikozen <3

Ahhhh

Klopt, die komen gewoon in mijn praktijk mee. Maar goed, dat gaat nog wel een paar jaar duren. Op wat van de plekken waar ik het afgelopen jaar was hadden ze die mee. Altijd leuk, kreeg ik ook een middagje ofzo de begeleiding.
Ja! En ik denk dat het ook wel leuk is te zien wat hen bezig houdt en of ze andere dingen aangereikt krijgen dan jij destijds. Of valt dat mee?
Oud 31-05-2016, 11:10
Verwijderd
Ik heb een 1 gekregen omdat ik iets niet heb gemaakt
HOE kan ik ervoor zorgen dat ik het toch nog mag maken en inleveren?

Alsjeblieft?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten