| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Zou serieus dit jaar na de vakantie daar langs willen rijden om de vakantie zorgeloos af te sluiten, maar is een beetje uit de route.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
het is niet alsof je de laatste dag maar 200 km rijdt ofzo. en Valkenburg is ook nog een stukje rijden. Dus ik ga ooit nog wel een keer terug ofzo!
|
||
|
|
|
|
215 km! Dus is wel een beetje om, tenzij je vanuit Duitsland komt natuurlijk maar dat is niet het geval. Afgelopen jaar hadden we wel een restaurant in Orleans (Frankrijk) gevonden waar ik kon eten en die eigenaresse hielp echt enorm goed en fixte aparte dingen voor me. Waarschijnlijk rijden we daar wel (een beetje) voor om op de terug weg.
|
|
|
|
|
|
Vroeger ging ik met m'n ouders ergens op vakantie en toen kon ik nog heel veel sporten. We hadden altijd vrij sportieve vakanties en die vakantie gingen we en heel veel skaten, en heel veel fietsen. Op een dag hadden we de hele dag gefietst in de hitte, maar ontzettend gave dingen gezien. Ik was helemaal kapot en ging toen aan de rand van het meer een koek van de bakker eten. Die was ZO lekker en ik heb het er jaaaaaren over gehad want het had indruk op me gemaakt. Toen gingen we een keer terug omdat we toch in de buurt waren, ik blij, en toen viel het ziekelijk tegen.
denk dat ik het zo lekker vond omdat ik uitgeput was en enorme trek had, maar het moment dat ik de koek voor de tweede keer at was wel even een flinke domper.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zijn op het werk bezig met een zelfsturend team worden en daarom zijn we ermee bezig om heel kritisch te kijken naar bepaalde thema's in ons werk. Wij zijn bezig met een veilig thuis voor cliënten en dat is gaaf. Daar kwam ook uit dat ik me met enige regelmaat seksueel geïntimideerd voel door één van de cliënten en ik had tot vanavond niet in de gaten dat me dat zoveel energie kostte en dat ik me daar zo onveilig bij voel. Dus. Ja. Daar ga ik mee aan de slag, onder andere door een gesprek met de orthopedagoog en dan zien we wel wat het gaat brengen, maar het begin is gemaakt. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Een meisje uit mn klas vroeg vanavond of ik morgen ook 't 2e een tussenuur heb. Dit was dus t geval. Ik vroeg dus aan haar of ze dan zou willen tafelvoetballen tijdens dat uur. Helaas hebben we morgen dus een proefwerk en moet ze daar nog wat voor leren. Ik vroeg wel of ze een andere keer wel mee zou willen doen. "Tuurlijk
". Dames en heren, ik kan een meisje (soort van) mee uitvragen ![]() ![]()
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|