Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2016, 19:31
Kikaa*
Kikaa* is offline
Mijn vriend is best makkelijk gelukkig. Volgens mij vindt hij het ook totaal niet boeiend om het allemaal uit te zoeken, dus prima. Ik hou van dit soort dingen regelen, hem boeit het weinig, dus ik kan in principe doen wat ik leuk vind.
Advertentie
Oud 08-06-2016, 19:34
Verwijderd
Nice
Oud 08-06-2016, 19:38
Verwijderd
Ik ga proberen om coupenaadjes te maken. Wens me succes.
Oud 08-06-2016, 19:38
Verwijderd
En godverdomme, wat heb ik zin in 'n peuk
Oud 08-06-2016, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ga proberen om coupenaadjes te maken. Wens me succes.
succes ╰( ◕ ᗜ ◕ )╯

weer van dongerlist gejat
Oud 08-06-2016, 19:45
Verwijderd
Citaat:
En godverdomme, wat heb ik zin in 'n peuk
Niet roken voordat we gaan zoenen he!
Oud 08-06-2016, 19:47
Verwijderd
roken is vies. bah!
Oud 08-06-2016, 19:49
Holland Oates
Holland Oates is offline
*zoveelste peuk opsteekt*
Oud 08-06-2016, 19:51
Verwijderd
Ik doe poging 2047202740 om te stoppen.
Oud 08-06-2016, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ik doe poging 2047202740 om te stoppen.
Weekje opsluiten in de kelder van Jon. Dan ben je er vanaf.
Oud 08-06-2016, 19:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Houd vol, enilorac!
Oud 08-06-2016, 19:55
Holland Oates
Holland Oates is offline
Een weekje zou voor mij niet werken. Ik kan makkelijk dagen/weken niet roken. Maar het is gewoonte en als ik de peuken in huis heb gaan ze op.
Oud 08-06-2016, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Een weekje zou voor mij niet werken. Ik kan makkelijk dagen/weken niet roken. Maar het is gewoonte en als ik de peuken in huis heb gaan ze op.
Ik kan inderdaad prima een paar dagen niet roken. Maar nooit meer roken is een beetje stom. Soms is gewoon echt heel erg lekker om te roken. Ik heb eerder drie maanden niet gerookt en dat ging vrij probleemloos. Maar mijn huid en haar en conditie wordt er echt zo ontzettend bagger van en dat is het gewoon iet meer waard, geloof ik
Oud 08-06-2016, 20:06
bloodyb
bloodyb is offline
Dan geen peuken meer in huis halen. Succes, dames!
Oud 08-06-2016, 20:06
Verwijderd
Thuis is het probleem niet. OP het werk is het zo lekker om te roken Thuis rook ik sowieso nauwelijks.
Oud 08-06-2016, 20:07
Verwijderd
MIEKJEEEEE heb je al coupenaadjes voor me?
Oud 08-06-2016, 20:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je niet gewoon vast proberen met afspelden?
Oud 08-06-2016, 20:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vinden jullie dit jurkje te casual voor een high tea met de schoonfamilie (op de SS Rotterdam)

Spoiler

En hoe pimp ik het als het zaterdag echt maar 20 graden is, legging of panty en welke kleur? Wit colbertje of zalmkleurig bikerjasje?
Oud 08-06-2016, 20:41
Verwijderd
SS? jawohl!

sorry

maar wel een leuk jurkje
Oud 08-06-2016, 20:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
MIEKJEEEEE heb je al coupenaadjes voor me?
Nope, sorry Ik ben nog bij mijn ouders en pas rond half 11 thuis vrees ik!

Citaat:
Vinden jullie dit jurkje te casual voor een high tea met de schoonfamilie (op de SS Rotterdam)

Spoiler

En hoe pimp ik het als het zaterdag echt maar 20 graden is, legging of panty en welke kleur? Wit colbertje of zalmkleurig bikerjasje?
Haha ja Nette broek met een blouse erop of een netter jurkje. Dit soort dingen draag je naar het strand.
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
SS? jawohl!

sorry

maar wel een leuk jurkje
Als je niet weet waar het over gaat, houd dan gewoon je mond.
Verwijderd
Citaat:
Kan je niet gewoon vast proberen met afspelden?
Ik heb een poging met de naaimachine gedaan en ik vind het zelf aardig gelukt
Citaat:

Spoiler

Ik vind het te casual voor een high tea op de SS Rotterdam.
Oud 08-06-2016, 20:43
Verwijderd
Maar misschien ligt het er ook aan dat ik echt een grafhekel heb aan dat soort jurkjes, ik vind ze echt spuuglelijk
Oud 08-06-2016, 20:44
Miekje*
Miekje* is offline
Je kunt het eerst met een losse, grote steek vastzetten en passen. Als het goed is, naai je het nog een keer vast met een gewone steek. Als het niet goed is, kun je zo de draad er weer uit trekken /latetrain
Oud 08-06-2016, 20:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ah, fijn dat het toch gelukt lijkt

Ik had twee jurkjes besteld, een nettere en deze maar die nettere viel heel erg tegen dus die ga ik terug sturen en deze was eigenlijk onverwacht leuk. Mijn vriend vond dat het kon (en ik ga er vanuit dat hij zijn familie beter kent dan ik ) maar ik vind het wel een beetje te casual eigenlijk. Andere nettere jurkje heb ik al heel vaak aangehad met familiedingen, nette blouse heb ik al een dagje gedragen maar dat kan misschien wel.
Oud 08-06-2016, 20:47
Verwijderd
Je kunt toch wel twee keer hetzelfde jurkje aan doen Daan?
Oud 08-06-2016, 20:48
Miekje*
Miekje* is offline
Zal sowieso nog wel een foto sturen van hoe het 'officieel' moet, Karel! Sowieso is dat boek aan te raden als je graag zelf naait; alle basisdingen staan erin en stap voor stap uitgelegd met moeilijkheidsgraad enzo erbij. Superhandig. Zo heb ik zelf een ingenaaide zak kunnen maken die in één keer goed was. En werken met beleg heb ik ook geleerd uit dat boek en nog duisent andere dingen!
Oud 08-06-2016, 20:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Natuurlijk kan dat. Alsof iedereen onthoudt wat je aan hebt gehad. En alles beter dan bovenstaand strandjurkje
Oud 08-06-2016, 20:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Misschien is dat beter idd. Ik kan me ook niet herinneren wat iedereen de vorige keer aan had
Oud 08-06-2016, 20:52
Verwijderd
Ja tering Als ik voor elke gelegenheid een ander jurkje moest kopen.... Ik denk er nog niet aan!

Miekje, doe mij even pm'en/appen/fb'en welk boek dat is dan!
Oud 08-06-2016, 20:54
Verwijderd
En stiekem denk ik dan ook altijd "zit ik hier ontzettend opgedoft te zijn, ik zit morgenvroeg gewoon weer in slobberpyjama zonder bh, met ontploft haar en uitgelopen mascara aan de ontbijttafel. Ook goed."
Elin3
Elin3 is offline
Daantje, dat jurkje kan echt alleen als je er wat sieraden er bij draagt, anders is hij veel te casual (en ik gok dat hij jou ook vrij casual staat), het is een leuk jurkje maar ik denk dat ie je voor zoiets te gewoontjes staat. Heb je geen zwierig rokje met een mooie top ofzo?
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook een heel net jurkje wat ik gekocht had voor die bruiloft maar dat vind ik wel weer té
Oud 08-06-2016, 20:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En stiekem denk ik dan ook altijd "zit ik hier ontzettend opgedoft te zijn, ik zit morgenvroeg gewoon weer in slobberpyjama zonder bh, met ontploft haar en uitgelopen mascara aan de ontbijttafel. Ook goed."
Soms is het ook wel heel leuk hoor, langs de spiegel lopen en denken "Wat zie ik er goed uit vandaag!" Maar ach, dat denk ik soms ook als mijn haar wild zit en mijn hoofd nog nagloeit van het hardlopen. Uitstraling doet ook een hoop
Oud 08-06-2016, 20:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Daantje, dat jurkje kan echt alleen als je er wat sieraden er bij draagt, anders is hij veel te casual (en ik gok dat hij jou ook vrij casual staat), het is een leuk jurkje maar ik denk dat ie je voor zoiets te gewoontjes staat. Heb je geen zwierig rokje met een mooie top ofzo?
Een wit linnen rokje wat meer voor 25 graden is of een zwarte met bloemen, misschien nog een lange zwarte met bloemen maar het kan zijn dat die gesneuveld is in een opruimwoede.
Oud 08-06-2016, 20:56
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een wit linnen rokje wat meer voor 25 graden is of een zwarte met bloemen, misschien nog een lange zwarte met bloemen maar het kan zijn dat die gesneuveld is in een opruimwoede.
Het witte rokje, wat voor model is dat?
Oud 08-06-2016, 20:57
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb vrijwel alleen maar 'strandjurkjes' en ik vind een high tea nou weer niet zo fancy dat je echt supernetjes moet ofzo. Maar goed, ik ben natuurlijk een enorme rebel.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind mezelf altijd wel knap na de seks Met gloeiwangen enzo.
Verwijderd
Soms is het ook leuk! Ik ga vrijdag met Jos fancy uiteten en zaterdag met mijn zus. Ik kan me nu al verheugen op va nte voren lekker tutten en opmaken en zo. Ik hoop dat mijn hakken ook op tijd aankomen, dan kan ik ze aan!
Oud 08-06-2016, 20:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Het witte rokje, wat voor model is dat?
Het is zo'n wijde strokenrok met verticale stroken, tot op m'n knie vrij lang is ie. Met legging is ie niet mooi, panty kan misschien wel want blote benen is misschien te koud zaterdag.
Oud 08-06-2016, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mezelf altijd wel knap na de seks Met gloeiwangen enzo.
Ik niet Dan zit mijn mascara ergens halverwegen en heb ik helemaal ontploft haar. Gelukkig vindt Jos me dan wel nog leuk
Oud 08-06-2016, 20:59
Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, ik wil nog even zeggen dat ik de rillingen kreeg van de woorden 'wit colbertje of zalmkleurig bikerjasje'.
Oud 08-06-2016, 20:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik niet Dan zit mijn mascara ergens halverwegen en heb ik helemaal ontploft haar. Gelukkig vindt Jos me dan wel nog leuk
Haha! Gelukkig maar
Oud 08-06-2016, 21:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Btw, ik wil nog even zeggen dat ik de rillingen kreeg van de woorden 'wit colbertje of zalmkleurig bikerjasje'.
Dit ook ja
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Want?
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik vind mezelf ook altijd wel heet na de seks.
Oud 08-06-2016, 21:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vraag me af of jullie iets zouden goedkeuren uit mijn kledingkast
Oud 08-06-2016, 21:02
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Want?
Het is voor mij iets te veel Miss Etam/M&S Mode. Maar goed, ieder z'n meug.

edit: Ik ben teringhip natuurlijk.
aumgn
aumgn is offline
Ik vind mezelf altijd woest aantrekkelijk.
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik zou dit graag een keer of honderd willen quoten.

Regels voor berichten