Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb twee weken geleden geappt. Maar daar kwam uit dat hij me niet leuk vond. ( uitgebreide omschrijving staat in ander forum). Maar terwijl ik met hem aan het appen en praten was kwam ik erachter dat ik een andere jongen uit mijn klas eigenlijk veel leuker vind. Maar ik weet niet of die andere jongen weet dat ik die eerste jongen mee heb geappt en hoopte mee te krijgen. Het zijn trouwens redelijk goeie vrienden. Die jongen die ik het leukst vind vind ik ook al langer leuk. Maar toen ik die jongen leerde kennen (diegene die me heeft afgewezen) dacht ik dat ik die leuk vond. Wat achterna dus wel zo is maar ik vind diegene die me niet heeft afgewezen toch veel leuker en aardiger en knapper. Kan ik nu proberen om met hem wat te krijgen of moet ik eerst nog een half jaar wachten ofzo.
|
![]() |
|
Ik zou in elk geval even een maandje wachten voor je actief achter die andere jongen aan gaat... Anders lijk je erg wanhopig op zoek naar een vriendje.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |