Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2016, 17:17
verliefdmeisje
verliefdmeisje is offline
Wie wil mij advies geven?
Ik vind een jongen uit mijn klas erg leuk. Hij is super knap, ik ken hem niet zo goed. En praat bijna nooit met hem. Ook zijn mijn vriendinnen niet bevriend met zijn vrienden. Ik zit niet naast hem bij bepaalde lessen en ben erg verlegen. Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2016, 17:20
Elin3
Elin3 is offline
Toch contact met hem leggen, praten tijdens de les/ voor de les begint/ na afloop van de les.
Oud 03-07-2016, 17:22
verliefdmeisje
Tips hoe ik dat moet doen?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2016, 17:54
verliefdmeisje
Ik heb wel zijn nummer, maar verder heeft hij geen social media
Met citaat reageren
Oud 03-07-2016, 20:35
verliefdmeisje
Mijn vriendinnen vinden hem trouwens echt lelijk. Dus weet niet of ik op hun steun en hulp kan rekenen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2016, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendinnen vinden hem trouwens echt lelijk. Dus weet niet of ik op hun steun en hulp kan rekenen
Of juist wel, geen concurrentieproblemen. En zij hoeven toch geen verkering met hem. Als zij niet willen dat jullie iets krijgen omdat ze hem lelijk vinden moet je wellicht leukere vriendinnen zoeken.

En vraag gewoon een keer na een proefwerk ofzo hoe het bij hem ging. Schooldingen zijn een uitstekend excuus om een gesprekje aan te knopen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2016, 21:10
verliefdmeisje
Dankjewel, het schooljaar is bijna ten einde. Nog tips wat ik moet doen? En bedoel je via app of face to face?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2016, 22:03
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dankjewel, het schooljaar is bijna ten einde. Nog tips wat ik moet doen? En bedoel je via app of face to face?
Als het even kan gewoon face to face! Aan dat contact heb je vaak meer dan aan eindeloze oppervlakkige app-gesprekken. Als je hem vaker in het echt spreekt wordt de stap naar een keer samen wat gaan doen ook kleiner.
Oud 04-07-2016, 13:46
verliefdmeisje
Ik zie hem nooit alleen. Hij is altijd bij zijn vrienden.

Laatst gewijzigd op 04-07-2016 om 14:37.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2016, 17:32
Anonymous John
Anonymous John is offline
Zoek een excuus om hem te sms'en. En dan lichtjes flirten. Als deze dude een beetje snugger is pakt hij de hints op.
Oud 05-07-2016, 13:28
verliefdmeisje
Hoe bedoel je via app flirten? Als je dat bedoelt hoe moet dat?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2016, 14:06
Anonymous John
Anonymous John is offline
Hetzelfde wat jongens doen? Emoji's e.d.
Oud 20-07-2016, 20:41
verliefdmeisje
Ik heb twee weken geleden geappt. Maar daar kwam uit dat hij me niet leuk vond. ( uitgebreide omschrijving staat in ander forum). Maar terwijl ik met hem aan het appen en praten was kwam ik erachter dat ik een andere jongen uit mijn klas eigenlijk veel leuker vind. Maar ik weet niet of die andere jongen weet dat ik die eerste jongen mee heb geappt en hoopte mee te krijgen. Het zijn trouwens redelijk goeie vrienden. Die jongen die ik het leukst vind vind ik ook al langer leuk. Maar toen ik die jongen leerde kennen (diegene die me heeft afgewezen) dacht ik dat ik die leuk vond. Wat achterna dus wel zo is maar ik vind diegene die me niet heeft afgewezen toch veel leuker en aardiger en knapper. Kan ik nu proberen om met hem wat te krijgen of moet ik eerst nog een half jaar wachten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 20:42
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou in elk geval even een maandje wachten voor je actief achter die andere jongen aan gaat... Anders lijk je erg wanhopig op zoek naar een vriendje.
Oud 21-07-2016, 20:32
verliefdmeisje
Ik denk dat ik nog drie weken wacht. Dan heb ik namelijk iets over te praten aangezien hij mijn hobby ook leuk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten