![]() |
|
![]() |
Tja probeer het ook eens met je voet ter variatie.............
Vind het eigenlijk een beetje een kant van sm opgaan ,moet ik eerlijk zeggen TJa kun je nog blij wezen dat een mens zoiets verzint.............. ben voor de vrouwen blij dat het geen olifant was want dan hadden ze een echt groot probleem ![]()
Laatst gewijzigd op 04-01-2003 om 19:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je moet de vagina zien als rekbare trechter, de kleine opening (waar je dus met de vuist in wil) is vanaf die kant minder rekbaar dan van binnenuit... kan het niet precies uitleggen, maar zoiets is t volgens mij
||
![]() |
Citaat:
Je moet wel gek zijn om een hele vuist erin te willen steken. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja als een vrouw een baby krijgt onstaat er gewoon langzamerhand ontsluiting. En volgens mij gaat dat niet geheel pijnvrij. Maarja, waarom zou je niet voor de gein een vuist in je kut laten steken? Beetje glijmiddel erop en pompen maar. Lijkt me echt genieten ![]()
|
Verwijderd
|
""i'll never forget the first time you kissed me, now i want you to fist me." louise didn't need a second invitation she knew just what to do "
NOFX weet hoe het gaat bij de vrouwen ![]() Ik denk trouwens dat hier (ALS hier uberhaupt iemand van houd op het forum)maar weinig mensen "durven" toe tegeven dat ze fistfucken lekker vinden, aangezien er veel mensen er wel een behoorlijke afkeer voor hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Niet iedereen houdt van zachte seks.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
*offtopic: geweldige sig. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Roerbakei roerbakei Tink* | 500 | 10-12-2009 18:29 | |
Seksualiteit |
Extreem lekker? CyPleX | 23 | 19-03-2003 20:01 | |
Lifestyle |
After Meeting topic! Black Sugar | 102 | 26-06-2002 10:23 | |
Muziek |
wat luister je nu pt I (re-count) The Untouchable | 309 | 18-06-2002 11:17 | |
Seksualiteit |
waar ligt jullie grens op t gebied van sex???? MissBi@tch | 48 | 30-05-2002 09:34 | |
Seksualiteit |
met hoeveel vingers kan jullie vriend in je vagina??? bitchie | 49 | 23-05-2002 20:22 |