Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik word wel een beetje chagrijnig van de instabiliteit. Net 4 km gelopen en het kreng heeft er net 2 geregistreerd. Zo schiet het ook niet op en gaat de lol er wel een beetje af.
|
Ja, de vastlopers zijn jammer, zeker als het vaker achter elkaar gebeurt. Had vanmiddag een Ratata die de fucking nagel aan mijn doodskist was, heb hem wel 5x gevangen en telkens liep de app vast vlak voordat de bal gaat wiebelen
![]()
|
Pr0xy is hier al een week niet geweest!
![]()
|
Ben nog niet zover. Maar het lijkt verstandig om pas te power-uppen als je Pokemon uitgeëvolueerd is. In de tijd dat je candies verzamelt voor je evolutie(s) kan je dezelfde Pokemon tegenkomen met een hogere CP en/of hogere CP-level.
Dan kiezen voor hoogste CP of hoogste CP-level (of hoogste CP in verhouding tot CP-level).
||
Citaat:
Power up: Zo min mogelijk tot je hoog level bent, anders is het een verspilling van stardust. Waarom nu stardust uitgeven voor een powerup voor je 100 CP pokemon, als je binnen een paar levels toch 200 CP pokemon in het wild vindt?
Laatst gewijzigd op 19-07-2016 om 23:36. |
![]() |
||
Citaat:
Groot is altijd goed. Zwaar afhankelijk van een pokemon die zwaarmoet hitten of snel moet zijn.
|
Dit kanaal is het raarste wat ik ooit heb gezien:
https://www.twitch.tv/seriousgaming Gast wil de eerste zijn met een volledige Pokedex en vangt 13 uur per dag Pokemon. Koopt regelmatig voor 800,- aan Pokeballs en maakt reclame voor chargers en laat semi-subliminal ads draaien op de achtergrond enzo. Spreekt voortdurend mensen op straat aan met reclameboodschappen en probeert op te scheppen met z'n 132 Pokemon. Wordt dan uiteraard uitgelachen. Wordt SUPERBOOS als hij een Pokemon mist. :') |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Geen idee of 't wat is hoor:
http://lifehacker.com/poke-radar-sho...-in-1783859653
||
Citaat:
Lijkt me stug dat ze hun eigen api voor dat doeleinden vrij zullen geven :v
Laatst gewijzigd op 20-07-2016 om 13:28. |
![]() |
|
http://www.theverge.com/tldr/2016/7/...le-map-display aardig alternatief
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Best betaalde bijbaantje! Scholier10 | 72 | 22-08-2018 07:18 | |
Onzin |
Pokémon GO #3 Mr Soija | 500 | 21-03-2017 17:07 | |
Onzin |
Pokemon Go #2 Mr Soija | 500 | 25-09-2016 19:51 | |
Onzin |
[Pokemon Go] Welk team heb jij gekozen? En waarom? Mr Soija | 17 | 29-07-2016 08:46 |