Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2016, 00:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
En sinds je dat hebt gehoord kan je aan niks anders meer denken?
Oud 24-07-2016, 00:42
Verwijderd
Nee.
Oud 24-07-2016, 00:50
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oud 24-07-2016, 00:51
Verwijderd
Wat?
Oud 24-07-2016, 05:42
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het waren natuurlijk eigenlijk grammofoonplaten. En dat was sowieso voor je tijd. Zelfs voor de mijne
Raar genoeg ben ik wel groot geworden met LP's omdat mijn oma een platenspeler in de woonkamer had staan en mijn ouders veel plaatjes van vroeger bewaard hadden. Piggelmee en het Tovervisje, Biotex reclameplaatjes, Paulus de Boskabouter, kinderliedjes zoals Hendrik Haan en De kat van ome Willem. Volgens mij heb ik die singletjes nog liggen.
Oud 24-07-2016, 07:05
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Het waren natuurlijk eigenlijk grammofoonplaten. En dat was sowieso voor je tijd. Zelfs voor de mijne
Bij mijn moeder liggen als het goed is ook nog Sesamstraatplaten. Die zijn vroeger echt grijsgedraaid
Pluizig en blauw
Oud 24-07-2016, 08:24
Verwijderd
Wij hadden dezelfde kerst cd en een cassettebandje met het alfabetlied

Ik ben een kerstbal, ik hang in de kerstboom tussen andere ballen.
Oud 24-07-2016, 08:28
Elin3
Elin3 is offline
Mijn ouders hebben mij echt nooit blootgesteld aan Bert en Ernie

Annie M.G. Schmidt liedjes en luisterverhalen draaide wij vooral in de auto. En Pippi Langkous!
Oud 24-07-2016, 08:31
Verwijderd
Ik ging gisteren helemaal vooraan staan bij Russkaja, een of andere hele vage metalskapunkpolka Russisch - Oostenrijkse band en er ontstond een circlepit eb het was zo gaaf
En ik kende Airbourne niet maar ik vond ze tof

Laatst gewijzigd op 24-07-2016 om 08:39.
Oud 24-07-2016, 08:32
Verwijderd
Wij hadden overigens ook een cd van Klein Orkest
Oud 24-07-2016, 08:53
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Raar genoeg ben ik wel groot geworden met LP's omdat mijn oma een platenspeler in de woonkamer had staan en mijn ouders veel plaatjes van vroeger bewaard hadden. Piggelmee en het Tovervisje, Biotex reclameplaatjes, Paulus de Boskabouter, kinderliedjes zoals Hendrik Haan en De kat van ome Willem. Volgens mij heb ik die singletjes nog liggen.
Jaaaaaa! Hendrik Haan uit Koog aan de Zaan heeft de kraan open laten staan Wij hadden thuis ook wel een platenspeler, maar ik had een eigen cassetterecorder en veel Bert&Ernie-bandjes. En Kinderen voor kinderen. En dus ook alles van Ja Zuster, Nee Zuster <3 En VOF de Kunst.
Oud 24-07-2016, 08:54
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Wij hadden overigens ook een cd van Klein Orkest
En die wilde ik net noemen ja. Daar hadden we het hier laatst al over. Roltrap naar de maan Vind ik nog steeds mooi.
Oud 24-07-2016, 08:55
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Bij mijn moeder liggen als het goed is ook nog Sesamstraatplaten. Die zijn vroeger echt grijsgedraaid
Pluizig en blauw
Ja, die zijn ook wel leuk. Maar halen het bij lange na niet bij de verhaaltjes/l iedjes-platen van B&E.
Oud 24-07-2016, 09:02
Abby.
Abby. is offline

Bert en Ernie platen: http://www.youtube.com/playlist?list...MRcj-rz9iyvuhT

Daar staan ze bijna allemaal! Maak er wat van is denk ik mijn favoriet.

Oh, en trouwens, wat ik heel cool vind, is dat Nederland het enige land is waar ze zelf teksten voor B&E mochten schrijven. Jim Henson producties vonden de teksten van Wim T Schippers en Paul Haenen zo goed, dat ze een uitzondering maakten. "Ik wist niet dat je kwaad werd" is de enige die niet hun eigen tekst is. Geloof ik. En Zomerkriebels, maar dat is ook niet echt een B&E-plaat.
Oud 24-07-2016, 09:04
Vlerkje
Vlerkje is offline
Nou, toch nog 5 uurtjes geslapen en nu onderweg.
Oud 24-07-2016, 09:05
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Ik ging gisteren helemaal vooraan staan bij Russkaja, een of andere hele vage metalskapunkpolka Russisch - Oostenrijkse band en er ontstond een circlepit eb het was zo gaaf
Haha, metalskapunkpolka klinkt gaaf.
Oud 24-07-2016, 09:06
Verwijderd
Morgen verlaat ik de bay area weer nog drie dagen iets met treinen en dan twee dagen Vegas en dan weer terug in Utah. Tijd gaat snel.
Oud 24-07-2016, 09:13
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Morgen verlaat ik de bay area weer nog drie dagen iets met treinen en dan twee dagen Vegas en dan weer terug in Utah. Tijd gaat snel.
Basje! Wanneer ben je weer in Nederland? Is het leuk daar?

P.S. Je bent echt een mega knapperd met je mooie nieuwe tanden!
Oud 24-07-2016, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Haha, metalskapunkpolka klinkt gaaf.
Dat was het ook wel Jos bleef ergens in het midden hangen en ik ben doorgelopen naar voren. Heel erg leuk
Oud 24-07-2016, 09:28
Verwijderd
Daar kom je nu mee als je een vriendje hebt ja hoooor. Dankjewel popje

Donderdag de elfde om 07:00 kom ik terug.
Oud 24-07-2016, 09:31
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Daar kom je nu mee als je een vriendje hebt ja hoooor. Dankjewel popje

Donderdag de elfde om 07:00 kom ik terug.
Een toyboy, ja. Maar daar mag je er best twee van toch?

We moeten snel biertjes drinken daarna! Met Ellen erbij!
Oud 24-07-2016, 09:32
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Dat was het ook wel Jos bleef ergens in het midden hangen en ik ben doorgelopen naar voren. Heel erg leuk
Nice. Was dat nabij het pittoreske Panningen, of woon je daar niet meer in de buurt?
Oud 24-07-2016, 09:33
Verwijderd
Ik heb een grunge tv kanaal in deze Hilton. Hoe verwachten ze dat ik ooit ga slapen. Even Flow, Swallowed en lithium achter elkaar. Kak.
Oud 24-07-2016, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Een toyboy, ja. Maar daar mag je er best twee van toch?

We moeten snel biertjes drinken daarna! Met Ellen erbij!
Vet goed idee. Zullen we dat bij jou thuis doen?
Oud 24-07-2016, 09:34
Vlerkje
Vlerkje is offline
De biertjes of het toyboy festijn?
Oud 24-07-2016, 09:35
Verwijderd
Ik baal er van dat ik niet naar Roelofs verjaardag kan. Maar ik zie hem op ll.
Oud 24-07-2016, 09:35
Verwijderd
Citaat:
De biertjes of het toyboy festijn?
Het een sluit het ander niet uit.
Oud 24-07-2016, 09:36
Verwijderd
Plowed van sponge. KAK ik moet iets anders zoeken.
Oud 24-07-2016, 09:39
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Het een sluit het ander niet uit.
Ellen heeft ook een heel leuke toyboy! Ik zie mogelijkheden.

Maar sure, je bent altijd welkom in Uutje!
Oud 24-07-2016, 09:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
"Wat is een rood bord met een witte rand?" - "Een bord tomatensoep, EH-EH-EH-EH-EH!"
Jaaaa, deze hadden wij vroeger ook op cd
Citaat:
Ik heb een grunge tv kanaal in deze Hilton. Hoe verwachten ze dat ik ooit ga slapen. Even Flow, Swallowed en lithium achter elkaar. Kak.
Oms
Oud 24-07-2016, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Nice. Was dat nabij het pittoreske Panningen, of woon je daar niet meer in de buurt?
Al vijf jaar niet meer Enschede is my homebase bitchesssss

De band zag ik in het immer gezellige Lichtenvoorde, op de Zwarte Cross!
Oud 24-07-2016, 10:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Leuke gasten ook, nog ooit promo mee gedaan toen ik nog in da musicbiz werkte. Supergrote droogkloten
Oud 24-07-2016, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Leuke gasten ook, nog ooit promo mee gedaan toen ik nog in da musicbiz werkte. Supergrote droogkloten
Gaaf! Ik wist helemaal niet wat het was maar was aangenaam verrast. Goeie bak herrie
Oud 24-07-2016, 11:37
aumgn
aumgn is offline
Citaat:

Bert en Ernie platen: http://www.youtube.com/playlist?list...MRcj-rz9iyvuhT

Daar staan ze bijna allemaal! Maak er wat van is denk ik mijn favoriet.

Oh, en trouwens, wat ik heel cool vind, is dat Nederland het enige land is waar ze zelf teksten voor B&E mochten schrijven. Jim Henson producties vonden de teksten van Wim T Schippers en Paul Haenen zo goed, dat ze een uitzondering maakten. "Ik wist niet dat je kwaad werd" is de enige die niet hun eigen tekst is. Geloof ik. En Zomerkriebels, maar dat is ook niet echt een B&E-plaat.
Het leukste vind ik dat ze bijna alles los van elkaar hebben opgenomen omdat Paul en Wim anders de hele tijd dubbel lagen van het lachen.
Oud 24-07-2016, 11:46
aumgn
aumgn is offline
Axel11/andere juristen naamzoek. Ik heb een studentenwoning onderhouden door DUWO, en ze zijn twee keer onaangekondigd in mijn kamer geweest toen ik er niet was. Één keer voor een controle omdat ik twee maanden (!) later zou gaan verhuizen, en een keer om een klemmende deur te fixen terwijl ik daar niet om heb gevraagd. Ik ga er nu binnen twee weken uit dus veel last ga ik niet meer van die prutsers hebben, maar eigenlijk vind ik het absoluut niet kunnen en wil ik er principieel stappen tegen ondernemen. Waar kan dat, en heb ik dan een punt? Google vindt van wel.
Oud 24-07-2016, 11:47
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Al vijf jaar niet meer Enschede is my homebase bitchesssss

De band zag ik in het immer gezellige Lichtenvoorde, op de Zwarte Cross!
Ah, ja, daar staat me iets van bij inderdaad. Kom je er nog ooit?
Oud 24-07-2016, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Ah, ja, daar staat me iets van bij inderdaad. Kom je er nog ooit?
Mijn (schoon)ouders wonen er nog, dus ja. Maar das dan ook de enige reden
Oud 24-07-2016, 11:52
Elin3
Elin3 is offline
Ik twijfel of mijn grote rugtas mee mag als handbagage in het vliegtuig. De tas is technische gezien groter dan toegestane afmetingen, maar kan wel ingedeukt worden als ik hem niet te vol doe, en dan zou het denk ik wel mogen... Of kan ik beter mijn oude vertrouwde Eastpak meenemen, die mag sowieso
Oud 24-07-2016, 11:56
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik twijfel of mijn grote rugtas mee mag als handbagage in het vliegtuig. De tas is technische gezien groter dan toegestane afmetingen, maar kan wel ingedeukt worden als ik hem niet te vol doe, en dan zou het denk ik wel mogen... Of kan ik beter mijn oude vertrouwde Eastpak meenemen, die mag sowieso
Waarmee vlieg je?
Oud 24-07-2016, 11:58
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarmee vlieg je?
Flybe

Op hun site staat dat je echt maar één item handbagage mee mag nemen, dus ik niet niet smokkelen door mijn camera-tas los mee te nemen o.i.d.
Oud 24-07-2016, 12:00
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Waarmee vlieg je?
Met een vliegtuig, hoop ik.

Nee, zonder grappen: ligt heel erg aan de luchtvaartmaatschappij inderdaad. EasyJet en Ryanair zijn echt bitches wat dat betreft bijvoorbeeld.
Oud 24-07-2016, 12:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Met een vliegtuig, hoop ik.

Nee, zonder grappen: ligt heel erg aan de luchtvaartmaatschappij inderdaad. EasyJet en Ryanair zijn echt bitches wat dat betreft bijvoorbeeld.
Enige ervaring met Flybe?
Oud 24-07-2016, 12:07
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Enige ervaring met Flybe?
Nee, nog nooit van gehoord zelfs.
Oud 24-07-2016, 12:28
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Axel11/andere juristen naamzoek. Ik heb een studentenwoning onderhouden door DUWO, en ze zijn twee keer onaangekondigd in mijn kamer geweest toen ik er niet was. Één keer voor een controle omdat ik twee maanden (!) later zou gaan verhuizen, en een keer om een klemmende deur te fixen terwijl ik daar niet om heb gevraagd. Ik ga er nu binnen twee weken uit dus veel last ga ik niet meer van die prutsers hebben, maar eigenlijk vind ik het absoluut niet kunnen en wil ik er principieel stappen tegen ondernemen. Waar kan dat, en heb ik dan een punt? Google vindt van wel.
Je hebt in principe een punt. Je moet sowieso eerst een klacht indienen bij DUWO voordat überhaupt andere stappen mogelijk zijn: www.duwo.nl/over-duwo/contactformulier (Onderwerp: Klacht over DUWO)

Tenzij je het strafrechtelijk wil aanpakken: je zou aangifte kunnen doen bij de politie tegen DUWO en haar medewerkers wegens huisvredebreuk. (Ik zou de klachtenprocedure en aangifte doen niet met elkaar combineren.)
Oud 24-07-2016, 12:56
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Flybe

Op hun site staat dat je echt maar één item handbagage mee mag nemen, dus ik niet niet smokkelen door mijn camera-tas los mee te nemen o.i.d.
Ze willen altijd zien dat de tas in zo'n mand past, en met rugzakken kan dat eigenlijk altijd. Je worst case is dat je +/- €50 moet bijbetalen dus ik zou het erop wagen.

Vorige week bij Ryanair hadden we naast onze koffertjes ook een rugzak, maar daar wordt bijna niet naar gekeken. Probeer als een van de laatste in te stappen, dan hebben ze vaak haast en laten ze je snel door.
Oud 24-07-2016, 12:58
df
df is offline
Was weer een leuk weekje werken met de vierdaagse

Hoe is het hier?
Oud 24-07-2016, 12:59
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Je hebt in principe een punt. Je moet sowieso eerst een klacht indienen bij DUWO voordat überhaupt andere stappen mogelijk zijn: www.duwo.nl/over-duwo/contactformulier (Onderwerp: Klacht over DUWO)

Tenzij je het strafrechtelijk wil aanpakken: je zou aangifte kunnen doen bij de politie tegen DUWO en haar medewerkers wegens huisvredebreuk. (Ik zou de klachtenprocedure en aangifte doen niet met elkaar combineren.)
bedankt voor de moeite.

Ik ben in eerste instantie voor de klachenoptie gegaan, even kijken hoe ze reageren. Ik denk dat ze de komende weken nog zo'n controle gaan doen dus als dat weer onaangekondigd is kan ik altijd nog voor aangifte gaan.
Oud 24-07-2016, 12:59
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Het leukste vind ik dat ze bijna alles los van elkaar hebben opgenomen omdat Paul en Wim anders de hele tijd dubbel lagen van het lachen.
Dat vind ik aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant superjammer. Ik vond het namelijk altijd zo echt klinken en alsof een groot deel ook geïmproviseerd is. Niet dus

Maar die Ik wist niet dat je kwaad werd was dus ook de enige die ze wel samen hebben opgenomen en dat was de langstdurende opnamesessie van allemaal ja
Oud 24-07-2016, 13:05
Holland Oates
Holland Oates is offline
Haaa, er is een klacht over me ingediend! Bring it, ouwe zeikerd!
Oud 24-07-2016, 13:08
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Haaa, er is een klacht over me ingediend! Bring it, ouwe zeikerd!
Had je in z'n koffie gespuugd?

Regels voor berichten