Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2016, 13:14
Holland Oates
Holland Oates is offline
Zie vorige pagina.

Edit: goffer. Natuurlijk staat deze net op een nieuwe pagina. :')
Oud 24-07-2016, 13:14
Yne
Yne is offline
Citaat:
Axel11/andere juristen naamzoek. Ik heb een studentenwoning onderhouden door DUWO, en ze zijn twee keer onaangekondigd in mijn kamer geweest toen ik er niet was. Één keer voor een controle omdat ik twee maanden (!) later zou gaan verhuizen, en een keer om een klemmende deur te fixen terwijl ik daar niet om heb gevraagd. Ik ga er nu binnen twee weken uit dus veel last ga ik niet meer van die prutsers hebben, maar eigenlijk vind ik het absoluut niet kunnen en wil ik er principieel stappen tegen ondernemen. Waar kan dat, en heb ik dan een punt? Google vindt van wel.
Is het verder wat, dat DUWO? Ik wil op een gegeven moment in A'dam gaan wonen en daar zit dat ook. Wat ik nu vind is dat je heel lang moet wachten voor je zo'n kamer toegewezen krijgt, was dat bij jou ook zo? Ik weet dat je in een andere stad woont, maar misschien kan het vooralsnog wat zeggen over hoe ze te werk gaan en zo (naast alle huisvredebreuk en zo, waar ik zelf niet zoveel waarde aan hecht)

Citaat:
Was weer een leuk weekje werken met de vierdaagse

Hoe is het hier?
Werk je eigenlijk nog via Mise en Place? Of iets anders? Dat leek me namelijk ook leuk
Oud 24-07-2016, 13:22
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Wow, wat een bijzondere avond weer @ werk. Heb me de tering gewerkt en ik had dikke ruzie met een man die al jaren bij ons komt, altijd gratis shit wil, doet alsof hij de tent ownt en de meest irritante vragen stelt op de minst geschikte momenten. Hij wou nu naar de wc, maar ik zei hem dat het eigenlijk niet de bedoeling was dat hij dat zonder consumptie deed. "Ja, maar ik ga toch zo wat te drinken halen en als ik water drink dan moet het er toch ook uit en ik woon hier tegenover en blabla". Dus ik zei 'm dat 'ie gisteren ook niks te drinken had gehaald en dat een glas kraanwater bij ons bietsen niet telt als consumptie en dat als 'ie zo nodig moet dat 'ie dan ook gewoon thuis naar de wc kan.
Hij ging helemaal uit z'n stekker, noemde me een racist en zei dat 'ie er werk van ging maken. Nou meneer, succes ermee.
"Het is gewoon omdat je blank bent he!" Ja natuurlijk. Het heeft niks te maken met het feit dat al m'n collega's zich ongemakkelijk bij je voelen en dat je vaak dingen zegt als 'Ik heb 30 cent te weinig, maar pak dat maar uit de fooienpot'. Flikker toch op man.
Goed verhaal. Ik benieuwd wat er met die klacht gaat gebeuren.
Oud 24-07-2016, 13:23
df
df is offline
Nee viavia.
Oud 24-07-2016, 13:24
df
df is offline
Mise en place neemt elke student aan volgens mij dus veel plezier!
Oud 24-07-2016, 13:29
df
df is offline
Citaat:
Ik zou verder ook even de ontgroening in de serie Feuten kijken, krijg je ook een mooi beeld.

Goed advies tink*
Oud 24-07-2016, 13:33
df
df is offline
Mise en place is gezellig trouwens maar wel hard voor weinig.
Oud 24-07-2016, 13:47
Tigerly
Tigerly is offline
Ik wil nu een opmerking maken over df en hard voor weinig, maar ik hou me in.
Oud 24-07-2016, 14:11
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Is het verder wat, dat DUWO? Ik wil op een gegeven moment in A'dam gaan wonen en daar zit dat ook. Wat ik nu vind is dat je heel lang moet wachten voor je zo'n kamer toegewezen krijgt, was dat bij jou ook zo? Ik weet dat je in een andere stad woont, maar misschien kan het vooralsnog wat zeggen over hoe ze te werk gaan en zo (naast alle huisvredebreuk en zo, waar ik zelf niet zoveel waarde aan hecht)
Ik huurde zelf tot 2 jaar geleden via Duwo (in Delft). Een woningcorporatie zoals alle andere, je hoeft ze niet te mijden.
Oud 24-07-2016, 14:20
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik wil nu een opmerking maken over df en hard voor weinig, maar ik hou me in.
Ik wil nu een opmerking maken over iets in jou houden, maar ik hou me in.
Oud 24-07-2016, 14:21
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Oud 24-07-2016, 15:08
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heheh.

Over Duwo: ik huur er een appartement en ik heb eigenlijk geen klachten.
Toen ik nog een huis deelde was Duwo nog SLS, maar daar had ik ook geen problemen mee.
Oud 24-07-2016, 15:09
Holland Oates
Holland Oates is offline
@df: wat heb je gedaan bij de 4-daagse?
Oud 24-07-2016, 16:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond gezellige avond met vrienden, vanmorgen 9 km geskifft, nu ligt de kip in de oven en ik met een radlertje op de bank voor de tour
Oud 24-07-2016, 17:08
Yne
Yne is offline
Het is qua huurprijs wel even schakelen. Ik denk dat ik via kamernet iets goedkopers kan krijgen dan via die DUWO, dat is hier met Lefier ook zo
Oud 24-07-2016, 17:50
Verwijderd
Dag vriendjes en vriendinnetjes
Oud 24-07-2016, 19:03
bloodyb
bloodyb is offline
Ga je weg? Waarheen dan?
Oud 24-07-2016, 19:04
Elin3
Elin3 is offline
Jongens, ik ben zo slecht in inpakken. Ik blijf maar uitstellen!
Oud 24-07-2016, 19:05
Verwijderd
Het was een begroeting
Oud 24-07-2016, 19:07
bloodyb
bloodyb is offline
Oh! Hallo Spawn.
Wanneer ga je weg Lientje?
Oud 24-07-2016, 19:17
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh! Hallo Spawn.
Wanneer ga je weg Lientje?
Morgen al, dus het is wel handig als ik alles dan ingepakt heb!
Oud 24-07-2016, 19:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoe lang ga je? Wat voor weer voorspellen ze?
Oud 24-07-2016, 19:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik doe zelf altijd gewoon twee lange en twee korte broeken, een jurkje, een stapel t-shirts en een paar vestjes, ondergoed, sokken en een pyjama. Slippers, sneakers en wandelschoenen.
Oud 24-07-2016, 19:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe lang ga je? Wat voor weer voorspellen ze?
3,5 week, het weer ongeveer rond de 20 graden met kans op regen (want UK).

Citaat:
Ik doe zelf altijd gewoon twee lange en twee korte broeken, een jurkje, een stapel t-shirts en een paar vestjes, ondergoed, sokken en een pyjama. Slippers, sneakers en wandelschoenen.
Dit is ook wel ongeveer wat ik nu heb, alleen dan met één rokje i.p.v. een jurkje. En beddengoed, handdoeken, toilettas en lenzenspullen. E-reader, fototoestel. Ik ben alleen heel lui met alles bij elkaar zoeken.
Oud 24-07-2016, 19:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik leg altijd alles op mijn bed klaar voor ik alles in mijn koffer stop.
Oud 24-07-2016, 19:38
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik leg altijd alles op mijn bed klaar voor ik alles in mijn koffer stop.
Ik heb nu ook alles op de kaptafel, want lenzenspullen heb ik ook nog nodig en wil ik liever niet uit mijn tas moeten graven zo.
Oud 24-07-2016, 19:51
Verwijderd
Mijn schenen zijn verbrand
Oud 24-07-2016, 20:12
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Jongens, ik ben zo slecht in inpakken. Ik blijf maar uitstellen!
Als je eenmaal begonnen bent, is het zo gebeurd.
Oud 24-07-2016, 20:19
aumgn
aumgn is offline
Citaat:

Citaat:
Ik huurde zelf tot 2 jaar geleden via Duwo (in Delft). Een woningcorporatie zoals alle andere, je hoeft ze niet te mijden.
Dit inderdaad. Het is echt niet schokkend slecht ofzo, ik heb de afgelopen twee jaar weinig gedoe gehad, en als er wat stuk was werd het in een week gefixt.

Over wachtrijen weet ik niks, ik doe University College dus de kamer zit er automatisch bij.

En DUWO is toch niet zo heel duur? ik betaal 550, maar door de huurtoeslag komt het neer op 400, inclusief internet, tv, verwarming, water en elektriciteit.
Oud 24-07-2016, 20:33
aumgn
aumgn is offline
Er zit een Vietnamese moeder met zes jonge kinderen bij me in de trein. Echt mad respect want ik heb ze helemaal nog niet gehoord en ze zitten rustig door de hele coupé heen.
Oud 24-07-2016, 21:37
Verwijderd
Ik hoop toch dat de rode kleur in mijn gezicht morgen wat gezakt is, anders heb ik medelijden met de cliënten die ik morgen wakker ga maken. Er zijn leukere dingen dan wakker worden met een levensgrote tomaat die je kamer binnen komt en vriendelijk goedemorgen zegt.
Oud 24-07-2016, 21:37
Verwijderd
Waarom heb je je niet ingesmeerd dan?
Oud 24-07-2016, 21:43
Verwijderd
Heb ik wel gedaan! Mijn gezicht is ook niet verbrand. Gewoon Heel Erg Rood. Zakt na een paar dagen wel af en dan heb ik een goeie bruine kleur. Ik word altijd eerst rood en dat wordt dan bruin. Nu moet mijn hoofd alleen een beetje opschieten met bruin worden, dit is geen gezicht.
Oud 24-07-2016, 21:46
Verwijderd
Oh, apart
Oud 24-07-2016, 22:08
Macrador
Macrador is offline
Ik ben niet verband ik ben gewoon rood.

WAT ;d:;d:;d
Oud 24-07-2016, 22:14
Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Mijn gezicht is ook niet verbrand. Gewoon Heel Erg Rood.
Oud 24-07-2016, 22:17
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik ben niet verband ik ben gewoon rood.

WAT ;d:;d:;d
Ja, ik vind het ook een beetje naïef
Oud 24-07-2016, 23:24
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou ja, verbrand = auw. Ik word soms ook wel rood in de zon en dan trekt dan heel snel weg naar bruin. Verbrand voelt heel anders.
Oud 24-07-2016, 23:25
Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, ik heb vandaag het vossenjurkje opgehaald voor de bruiloft en hij is ZO CUTE!

En toen ik in Roffa was kreeg ik ineens een uitnodiging voor een BBQ in Dordt, en daar had ik eerst niet zoveel zin in, maar m'n matties hebben me overgehaald en het was echt poepiegezellig.
Oud 24-07-2016, 23:44
Macrador
Macrador is offline
Ja verbrand is dus niet per se auw
Oud 24-07-2016, 23:52
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou ja, ik kom sowieso weinig in de zon, dus verbrand is bij mij sowieso auw.
Oud 25-07-2016, 05:32
Verwijderd
Nou ja, als ik in de winter drie dagen achter elkaar non-stop buiten ben, heb ik ook zo'n rood gezicht en dan ben ik toch ook echt niet verbrand. Verbrand voelt echt wel heel anders.
Oud 25-07-2016, 06:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tegenwoordig krijg ik onwijs pijn in mijn rug als ik langer dan zeven uur in bed ligt. Ik dacht dat het aan ons bed bij mijn schoonouders lag maar nu heb ik het ook thuis
Oud 25-07-2016, 07:40
WolterB
WolterB is offline
Ander kussen proberen.
Oud 25-07-2016, 07:54
Verwijderd
Citaat:
vossenjurkje
wtf is een vossenjurkje?

Ik stel me nu zo een furry-costuum voor
Oud 25-07-2016, 07:57
Elin3
Elin3 is offline
HO postte laatst een foto van een heel tof jurkje met vossen-printje
Oud 25-07-2016, 10:56
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
HO postte laatst een foto van een heel tof jurkje met vossen-printje
Ja, maar ik had 't over m'n nieuwe furrypak.

Oud 25-07-2016, 11:17
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
HOI PIEPELOI
Oud 25-07-2016, 12:15
Elin3
Elin3 is offline
Groetjes vanuit de trein!
Oud 25-07-2016, 12:17
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oh jij poepsnoeperd