Hey!
je hebt haar nu al meerdere keren gevraagd hoe zij in de situatie staat en hoe zij er over denkt.
Ze heeft toen duidelijk aangegeven dat ze geen relatie wilt. Het is inderdaad best typisch en gek dat ze dan nog wel
steeds tegen je praat, en contact zoekt.
Ik denk dat ze dit doet omdat ze op dit moment even geen andere jongen in haar leven heeft. Ze kan op momenten dat ze aandacht mist van jongens makkelijk terugschakelen naar jou omdat ze toch wel weet dat jij terug praat.
En jij bent dan waarschijnlijk te lief om haar die aandacht niet te geven, maar dat zorgt er wel voor dat jij weer gevoelens opbouwt voor haar, terwijl zij er oppervlakkiger instaat.
Als ik jou was, zou ik het contact met haar minderen, en geflirt in gesprekken stoppen.
Het klinkt nu misschien stom of raar, maar het lijkt mij het beste.
Zo gaat zij namelijk óf inzien dat ze je mist en dat ze dus wel terug wilt naar jullie voorafgaande relatie en contact , óf ze ziet in dat ze je misschien alleen gebruikt voor de aandacht die ze mist.
Als je een tijdje afwezig tegen haar doet, komt er vanzelf wel een oplossing denk ik.
En het is voor jou fijner, aangezien je dan ook verder kan, i.p.v. dat ze jou elke keer weer meetrekt in een sleur van verwarring en gevoelens waardoor je haar ook niet vergeet.
succes
xx
|