Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2016, 12:25
iwan010
iwan010 is offline
Hoihoi heb een kleine vraag / probleem ;

in maart heeft me ex het na 8 maanden uitgemaakt ( reden was ook onduidelijk maar goed ) deed er toen der tijd alles aan om der terug te krijgen maar na dat ik besefte dat het toch niet werkte probeerde ik haar te vergeten dat lukte aardig alleen sinds een kleine 2 maanden zoekt mijn ex regelmatig contact ik help der dan ook nog met bepaalde dingen maar we hebben het vaak over gebeurtenissen die in onze relatie voor kwamen goeie en slechte herinneringen.

Ze zei ook 1 maal in het echt dat ze nog van me houd en ik heb haar die zelfde middag een kus op haar wang gegeven de volgende dag vroeg ik op w'app of ze een relatie tussen haar en mij nog zag zitten maar ze wou liever vrienden blijven.

alleen nu is dus het punt nog steeds sturen we weleens via whatsapp een kus en die dingen
ze spamt ook nog steeds me facebook vol met 'vind ik leuk ' en nog weleens een reactie erbij.

gisteren belde ze me omdat ik een heel weekend niet op w'app was geweest en ze zich beetje zorgen maakte en zei opnieuw dat ze nog steeds veel om me geeft.

ik krijg ergens het gevoel dat ze met me gevoelens speelt maar toch vraag ik me ook af wat ze nu eigenlijk echt van me wilt ..

Telkens als ik haar probeer te vergeten dan zoekt ze weer contact met me op.

wie heeft eventuele ervaring / tips om hier mee om te kunnen gaan ?

bedankt alvast

iwan010
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2016, 12:34
Elin3
Elin3 is offline
Als contact houden voor jou te zwaar is, kan je dat ook afkappen. Of duidelijke afspraken maken, bijv. geen kusjes meer sturen via whatsapp.
Oud 27-07-2016, 16:48
Skyle
Skyle is offline
Vraag haar wat ze wil. Wilt ze geen relatie en vrienden blijven, vraag haar dan of ze kan stoppen met verwarrende signalen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2016, 19:53
Loempia_snackk
Loempia_snackk is offline
Skyle Vraag haar wat ze wil. Wilt ze geen relatie en vrienden blijven, vraag haar dan of ze kan stoppen met verwarrende signalen

Hierboven precies, je moet simpelweg xeggen dat je van haar houdt en dat je duidelijkheid wil. Als je voor een tijdje contact met haar verbreekt en zij achter je aan blijft gaan komt de waarheid wel boven water!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2016, 12:37
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Hey!
je hebt haar nu al meerdere keren gevraagd hoe zij in de situatie staat en hoe zij er over denkt.
Ze heeft toen duidelijk aangegeven dat ze geen relatie wilt. Het is inderdaad best typisch en gek dat ze dan nog wel
steeds tegen je praat, en contact zoekt.
Ik denk dat ze dit doet omdat ze op dit moment even geen andere jongen in haar leven heeft. Ze kan op momenten dat ze aandacht mist van jongens makkelijk terugschakelen naar jou omdat ze toch wel weet dat jij terug praat.
En jij bent dan waarschijnlijk te lief om haar die aandacht niet te geven, maar dat zorgt er wel voor dat jij weer gevoelens opbouwt voor haar, terwijl zij er oppervlakkiger instaat.
Als ik jou was, zou ik het contact met haar minderen, en geflirt in gesprekken stoppen.
Het klinkt nu misschien stom of raar, maar het lijkt mij het beste.
Zo gaat zij namelijk óf inzien dat ze je mist en dat ze dus wel terug wilt naar jullie voorafgaande relatie en contact , óf ze ziet in dat ze je misschien alleen gebruikt voor de aandacht die ze mist.
Als je een tijdje afwezig tegen haar doet, komt er vanzelf wel een oplossing denk ik.
En het is voor jou fijner, aangezien je dan ook verder kan, i.p.v. dat ze jou elke keer weer meetrekt in een sleur van verwarring en gevoelens waardoor je haar ook niet vergeet.
succes

xx
Met citaat reageren
Oud 31-07-2016, 16:46
iwan010
iwan010 is offline
Citaat:
Hey!
je hebt haar nu al meerdere keren gevraagd hoe zij in de situatie staat en hoe zij er over denkt.
Ze heeft toen duidelijk aangegeven dat ze geen relatie wilt. Het is inderdaad best typisch en gek dat ze dan nog wel
steeds tegen je praat, en contact zoekt.
Ik denk dat ze dit doet omdat ze op dit moment even geen andere jongen in haar leven heeft. Ze kan op momenten dat ze aandacht mist van jongens makkelijk terugschakelen naar jou omdat ze toch wel weet dat jij terug praat.
En jij bent dan waarschijnlijk te lief om haar die aandacht niet te geven, maar dat zorgt er wel voor dat jij weer gevoelens opbouwt voor haar, terwijl zij er oppervlakkiger instaat.
Als ik jou was, zou ik het contact met haar minderen, en geflirt in gesprekken stoppen.
Het klinkt nu misschien stom of raar, maar het lijkt mij het beste.
Zo gaat zij namelijk óf inzien dat ze je mist en dat ze dus wel terug wilt naar jullie voorafgaande relatie en contact , óf ze ziet in dat ze je misschien alleen gebruikt voor de aandacht die ze mist.
Als je een tijdje afwezig tegen haar doet, komt er vanzelf wel een oplossing denk ik.
En het is voor jou fijner, aangezien je dan ook verder kan, i.p.v. dat ze jou elke keer weer meetrekt in een sleur van verwarring en gevoelens waardoor je haar ook niet vergeet.
succes

xx
harstikke bedankt voor je reactie naast iedereen die heeft gereageerd lijkt me dit een goeie oplossing ik wil gewoon verder met me leven met of zonder haar,
door het contact te verminderen hoop ik dat ze me idd gaat missen en anders dat ze me gewoon met rust laat want ik zie in iedergeval geen reden meer om zo closé te zijn met elkaar als er niks is..

ik hoop ergens dat het nog wel goedkomt maar zo niet dan afwachten op de juiste persoon die wel past bij me..

Topic kan dicht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten