Advertentie | |
|
![]() |
|
Terrasje gedaan en wat Pokéballs gedraaid ondertussen, kwam weliswaar weinig langs qua Pokémons.
![]() En zeker die zeldzamere, daar kom ik zelfs nog niet in de buurt van precies. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Voor de liefhebbers haha
https://www.youtube.com/watch?v=XM7dfL8ek0g Ik krijg het helaas niet goed in beeld alleen.Iemand die kan helpen? Hoe zet je een youtube link erin zodat de speler hier gewoon kan afspelen? Laatst gewijzigd op 08-08-2016 om 05:40. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Die kraampjes daar hebben trouwens echt dikke business. Het enige dat mist is een wc. Gat in de markt.
|
Leuven zit belachelijk vol Pokéstops, echt. What the hell.En focking vol Drowzees.
Had over de 200 balls, een Charmander 430CP (had ik al) gevangen, een Nidoran (female), Goldeen en Dratini als nieuwe. Parasect 719 CP ontsnapt. Nu nog 162 balls en over halverwege richting lvl 18...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wc zit aan begin van plein, zo'n grote metalen vrijstaande hok waar je een muntje in moet gooien. Vlakbij bushalte.
||
Citaat:
![]()
|
Dat vind ik stom. Ik ben bijna altijd pro cheaten, maar dat vind ik gewoon stom.
Maar misschien vind ik het gewoon stom omdat dat soort dingen er niet zijn voor de iPhone ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik vroeg het net voor de zekerheid na en toen zei hij 'nee, iPhone maakt niet uit' en 'wie vroeg dat, kunnen we 5 euro per uur botten aan deze mensen vragen'.
![]() Je kunt ook zelf rommelen met de basiscode. Kijk bijvoorbeeld wat er voor interessante items aankomen:
Spoiler
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bon, hier een Scyther 945 CP uit een 10km ei, plus een 375 Bellsprout en 76 Poliwag gevangen op m'n werk. En een 306 Squirtle. Die Scyther zit sinds kwart na zes in een gym in de buurt, maar hoe krijg je daar XP en coins van?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Best betaalde bijbaantje! Scholier10 | 72 | 22-08-2018 07:18 | |
Onzin |
Pokémon GO #3 Mr Soija | 500 | 21-03-2017 17:07 | |
Onzin |
Pokemon Go #2 Mr Soija | 500 | 25-09-2016 19:51 | |
Onzin |
[Pokemon Go] Welk team heb jij gekozen? En waarom? Mr Soija | 17 | 29-07-2016 08:46 |