Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2016, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als je ziek bent heb je toch wel een goede reden om niet helder te zijn. En als ze tof is wil ze je vast ook wel helpen om het te halen.

Ik dacht ook dat docenten wel klaar met me zouden zijn, maar de studiecoordinator was super begripvol en gaat me helpen om komend jaar goed te laten verlopen.
Jawel, maar, nouja, het is gewoon gęnant om een mongool te zijn. En ik wil er gewoon klaar mee zijn.
Advertentie
Oud 16-08-2016, 21:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je weinig tekst en veel herhaling wil, moet je eens op Taizé liederen zoeken
Oud 16-08-2016, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Als je weinig tekst en veel herhaling wil, moet je eens op Taizé liederen zoeken
Ik vind Taizéliederen echt heel erg mooi <3
Oud 16-08-2016, 21:13
Verwijderd
je bent zelf veel herhaling
Oud 16-08-2016, 21:14
Verwijderd
Het idee van Taizé is dat je door een tekst steeds te herhalen, je er een soort van op mediteert. Het lijkt qua dat meer op orthodoxe liturgie dan op opwekking.
Oud 16-08-2016, 21:17
Verwijderd
en zie je ik haat mijn fakking medicijnen zo erg ik moet nu al bijna huilen
Oud 16-08-2016, 21:18
Elin3
Elin3 is offline
Wij zingen veel Opwekking op de vereniging en een van de jongens heeft enorme haat aan herhaling. Zijn gezicht tijdens de musicale tussenstukjes en "Halleluja (16x)" is echt onbetaalbaar
Oud 16-08-2016, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Wij zingen veel Opwekking op de vereniging en een van de jongens heeft enorme haat aan herhaling. Zijn gezicht tijdens de musicale tussenstukjes en "Halleluja (16x)" is echt onbetaalbaar

Ik vind letterlijke herhaling juist mooi, alleen dat tien keer hetzelfde zeggen in semi-andere woorden met een semi-andere melodie met een voorspelbare verhoging enzo is ehhhh niet echt mijn ding
Oud 16-08-2016, 21:22
Verwijderd
Maar een deel van mijn opwekking-afkeer komt ook doordat ik die pinksterkerkideologie van 'hey als je 10 moorden hebt gepleegd, boeit niks, Jezus houdt nog steeds van je! wij staan open voor iedereen! ehehhhhhhh wtfff heb je nou seks voor het huwelijk!>!>!>!?!?!??!?!??!'-houding echt heel kut vind.
Oud 16-08-2016, 21:22
Verwijderd
en dit is een grove generalisatie ja ik weet het
Oud 16-08-2016, 21:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar een deel van mijn opwekking-afkeer komt ook doordat ik die pinksterkerkideologie van 'hey als je 10 moorden hebt gepleegd, boeit niks, Jezus houdt nog steeds van je! wij staan open voor iedereen! ehehhhhhhh wtfff heb je nou seks voor het huwelijk!>!>!>!?!?!??!?!??!'-houding echt heel kut vind.
Ik kan dat me wel voorstellen ja
Oud 16-08-2016, 21:34
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jawel, maar, nouja, het is gewoon gęnant om een mongool te zijn. En ik wil er gewoon klaar mee zijn.
I feel ya gurl.
Oud 16-08-2016, 21:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
je bent zelf veel herhaling
Dat je niet lekker in je vel zit daar kan ik niets aan doen. Dan hoef je nog niet zo zuur te reageren.

Ik heb niets tegen Taizé en zou er zelfs nog wel eens heen willen.
Oud 16-08-2016, 21:38
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oud 16-08-2016, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Dat je niet lekker in je vel zit daar kan ik niets aan doen. Dan hoef je nog niet zo zuur te reageren.

Couldn't agree moarrrrr
Oud 16-08-2016, 21:46
Verwijderd
Citaat:

Als je niet wist dat het waar was, zou je niet zo aangevallen reageren!
Oud 16-08-2016, 21:46
Verwijderd
Spoiler
Oud 16-08-2016, 21:56
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
DUS JONGENS
Oud 16-08-2016, 22:13
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Waar was je heen?
Krakou en Praag
Oud 16-08-2016, 22:23
Yne
Yne is offline
Citaat:
DUS JONGENS
Gezelligheid
Oud 16-08-2016, 22:29
Ieke
Ieke is offline
Ik vind het zo leuk om de logeer kat erbij te hebben. Ze zijn echt te leuk samen, jammer dat de kleine morgen weer weg gaat. Ligt heerlijk tegen me aan te slapen <3
Oud 16-08-2016, 22:34
Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoi, m'n huis ruikt alsof er iets aan het rotten is en ik voel me ineens super licht in m'n hoofd, dus mss ben ik zelf wel aan het rotten. Voordat ik de deur uitging rook ik niks, dus mss komt het door de rare quinoa/courgette/feta salade die ik net in de trein opheb. Mss ben ik allergisch voor hipstervoer.
Als ik binnen 24 uur niet wat van me heb laten horen: send help.
Oud 16-08-2016, 22:35
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Gezelligheid
Waar? Ik wil ook!

Oh trouwens yne ik ga eindelijk thuis weg
Oud 16-08-2016, 22:35
Verwijderd
Prima, pm je adres maar even.
Oud 16-08-2016, 22:37
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vind het zo leuk om de logeer kat erbij te hebben. Ze zijn echt te leuk samen, jammer dat de kleine morgen weer weg gaat. Ligt heerlijk tegen me aan te slapen <3
Als je nog een eigen kat zoekt die leuk gezelschap is voor je andere: er is er geloof ik nog eentje over uit het nest aanloopkittens waar onze twee dropjes ook uit komen. Hij heet Spot en hij is hot
Oud 16-08-2016, 22:48
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Als je nog een eigen kat zoekt die leuk gezelschap is voor je andere: er is er geloof ik nog eentje over uit het nest aanloopkittens waar onze twee dropjes ook uit komen. Hij heet Spot en hij is hot
We twijfelen er wel een beetje over, ergens lijkt het ons echt leuk er weer een 2e bij te hebben.
Het moet wel een mietje zijn, dat is die van ons ook (en de logeer kat ook, sorry Wolter en Miekje). Hij is niet makkelijk met andere katten en het was echt een verrassing dat dit goed ging. 2 mietjes samen gaat goed, maar met een dominante zal het zeker niet gaan.
Verder mogen ze niet naar buiten. We hebben wel een groot huis, ruimte zat wat dat betreft. Dus een die wel naar buiten moet werkt ook niet.
Oud 16-08-2016, 23:41
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Weet niet of ik dat wel aankan.
Maar ik zit donderdag dus wel een lange tijd alleen, dus ik contact jullie sowieso wel.
OH jij gaat zó gelukkig worden van het thema van het kampement dit jaar dat ik denk dat je er niet weg te sláán zal zijn! En deadlock weet niet wat het thema is. Nananananaaaa!!
Oud 16-08-2016, 23:42
Tigerly
Tigerly is offline
En waar ik OH zei, moet HO zijn!! STOP DE TIJD!!!
Oud 16-08-2016, 23:48
Holland Oates
Holland Oates is offline
Haha, het is wel een vet thema ja. Maar ik heb niks toepasselijks om aan te trekken.
Misschien spot ik jullie wel en anders moeten jullie maar op zoek naar de zebratent.
Oud 16-08-2016, 23:49
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Mijn feestje was zo geslaagd dat ik niet eens meer weet of Kitty het thema aan me heeft verklapt of niet
Oud 17-08-2016, 07:13
Verwijderd
Oud 17-08-2016, 09:43
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oud 17-08-2016, 10:12
Verwijderd
Het is zo fijn hier gisteren gekanoed en verder niks anders dan boekjes lezen, beetje rondrijden, lekker eten en genieten van het weer. Het enige minpuntje is onze buurman, die is.... Bijzonder
Oud 17-08-2016, 10:47
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb enorme opruimkriebels maar ik ben niet thuis

Hoe dan ook, grote kans dat ik deze en komende week een hoop ga opruimen en uitzoeken thuis. Er staat echt te veel in m'n logeerkamer en ik wil wat dozen van daar naar de zolder verplaatsen. En als ik heel gemotiveerd ben de badkamerdeur verven. Nu nog even op zoek naar een vrijwilliger die dozen wil aangeven, want zelfstandig dozen op mijn zolder zetten is bijna een zelfmoordpoging met mijn zoldertrapje

O, en ik denk dat ik de salontafel die ik zo mooi vind maar gewoon ga kopen. Hij is duur, maar ik denk dat ik hem over 100 jaar nog steeds net zo mooi vind!
Oud 17-08-2016, 10:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is zo fijn hier gisteren gekanoed en verder niks anders dan boekjes lezen, beetje rondrijden, lekker eten en genieten van het weer. Het enige minpuntje is onze buurman, die is.... Bijzonder
Binnenkort op Netflix, de nieuwe camping-thriller:

Oud 17-08-2016, 11:17
Yne
Yne is offline
Citaat:
Waar? Ik wil ook!

Oh trouwens yne ik ga eindelijk thuis weg
Echt waar? Gefeliciteerd waar ga je heen?

En de gezelligheid is in Groningen, er is keiweek
Oud 17-08-2016, 11:19
Yne
Yne is offline
Citaat:

[afbeelding]
ik zou het kijken
Oud 17-08-2016, 11:40
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Mijn feestje was zo geslaagd dat ik niet eens meer weet of Kitty het thema aan me heeft verklapt of niet
Yeah she did!! Ik stond er naast! Het was namelijk op het feestje van Mephisto.
Oud 17-08-2016, 11:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb enorme opruimkriebels maar ik ben niet thuis

Hoe dan ook, grote kans dat ik deze en komende week een hoop ga opruimen en uitzoeken thuis. Er staat echt te veel in m'n logeerkamer en ik wil wat dozen van daar naar de zolder verplaatsen. En als ik heel gemotiveerd ben de badkamerdeur verven. Nu nog even op zoek naar een vrijwilliger die dozen wil aangeven, want zelfstandig dozen op mijn zolder zetten is bijna een zelfmoordpoging met mijn zoldertrapje

O, en ik denk dat ik de salontafel die ik zo mooi vind maar gewoon ga kopen. Hij is duur, maar ik denk dat ik hem over 100 jaar nog steeds net zo mooi vind!
Ik kan volgende week vast wel een dagje helpen met de dozen! Ik houd van opruimen, dat weet je
Oud 17-08-2016, 11:50
Verwijderd
Joh, het is lekker weer!
Oud 17-08-2016, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Jon, het is lekker weer!
Jon is niet blind
Oud 17-08-2016, 12:17
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
<3
Oud 17-08-2016, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Jon is niet blind
Ik ging wel serieus even kijken of ik een typefout gemaakt had.
Oud 17-08-2016, 12:49
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Echt waar? Gefeliciteerd waar ga je heen?

En de gezelligheid is in Groningen, er is keiweek
Reusel

Oh dus dat wordt weer een zatte bende die bakkes van jou?
Oud 17-08-2016, 12:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Yeah she did!! Ik stond er naast! Het was namelijk op het feestje van Mephisto.
Daar kan ik me alleen nog van herinneren dat er een heel goed ander thema werd voorgesteld voor volgend jaar
Oud 17-08-2016, 13:02
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:

[afbeelding]
:'D
Beetje zoals de Gluurbuur?
Oud 17-08-2016, 13:10
Yne
Yne is offline
Citaat:
Reusel

Oh dus dat wordt weer een zatte bende die bakkes van jou?
Hoe wat waarom enz enz?

Valt tot nu nog mee, misschien vandaag! Heb er zin an!
Oud 17-08-2016, 13:14
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik kan volgende week vast wel een dagje helpen met de dozen! Ik houd van opruimen, dat weet je
Graag Miekje Gezellig!
Wanneer komt jou goed uit? Blijf je ook eten?
Oud 17-08-2016, 13:55
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Daar kan ik me alleen nog van herinneren dat er een heel goed ander thema werd voorgesteld voor volgend jaar
Ik denk dat ik toen even aan 't tongen was met die halfgod.

Regels voor berichten