Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2016, 19:16
Birdiex
Birdiex is offline
Heey heey, ik ben een echte knuffelaar. Bij het zien van mijn vrienden en vriendinnen geef ik altijd een knuffel. Ook bij het weggaan. Voor mij en mijn vrienden is het gwn een knuffel en klaar. Nu hoorde ik dat jongens daar heel anders tegen aan kijken. Dus jongens hoe zit dat??

Liefs birdie
Oud 14-08-2016, 19:26
Michel01
Michel01 is offline
Nou ik zou eig nooit een jongen knuffelen, alleen een arm achter hem doen en een klopje geven als hij bijv jarig is Zelf ben ik wel een echte knuffelaar als het om meisjes knuffelen gaat
Met citaat reageren
Oud 14-08-2016, 19:53
Marijn-S
Marijn-S is offline
Ik knuffel wel eens en wordt ook weleens geknuffeld. Sommige jongens doen het niet omdat ze denken dat het gay is maar dat is het niet. Sommigen willen altijd stoer zijn, ik doe dat al niet.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2016, 22:30
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Hmm ik knuffel alleen iemand als die persoon veel voor mij betekent. Zoals me beste vrienden / vriendinnen. Verder vind ik het ook geen probleem om iemand te knuffelen om als troost te bieden, dat vind bij mij eerder plaats bij meisjes dan jongens.

Een knuffel verteld namelijk soms meer dan woorden. Het is de manier van vasthouden waarop je laat merken wat je bedoeld. Tenminste zo zie ik het.

Denk zelf dat jongens minder snel knuffelen met elkaar omdat ze niet het verkeerde signaal willen afgeven.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2016, 22:53
Elin3
Elin3 is offline
Het verschilt enorm per vriendengroep hoe men met knuffelen omgaat, is mijn ervaring.
Oud 15-08-2016, 02:06
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Het is de manier van vasthouden waarop je laat merken wat je bedoeld. Tenminste zo zie ik het.
Dit.

Bro-hugs zijn populair in mijn vriendenkring, maar natuurlijk verschilt het uiteindelijk per persoon.
Oud 16-08-2016, 12:47
bikinigek
bikinigek is offline
Ik knuffel alleen met personen waar ik wat mee heb 😃 rest moet doen met een hand
Met citaat reageren
Oud 17-08-2016, 19:09
Martijnftw
Martijnftw is offline
Hey Birdie. Even om je ongelijk te bewijzen. Ik ben een echte knuffelaar.
Knuffel vrijwel iedereen van rond me leeftijd. Bij jongens meer een hand geven en een halve omhelzing.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 13:48
Bas.15
Bas.15 is offline
Citaat:
Heey heey, ik ben een echte knuffelaar. Bij het zien van mijn vrienden en vriendinnen geef ik altijd een knuffel. Ook bij het weggaan. Voor mij en mijn vrienden is het gwn een knuffel en klaar. Nu hoorde ik dat jongens daar heel anders tegen aan kijken. Dus jongens hoe zit dat??

Liefs birdie
Haha ja alle jongens die k ken geven allemaal een hand met een schouderklopje en bij als je een (beste) vriend lang niet gezien heb is het een snelle knuffel en klaar en als het bij mij voor de meiden is geef ik alleen een knuffel aan m'n vriendin wat ik opzich altijd fijn vind tis altijd zo stress verminderend

Groetjes bas
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 15:57
Marijn-S
Marijn-S is offline
Bij mijn vrienden is het heel vaak een halve knuffel, als ik bijvoorbeeld bij hun thuis kom of hun bij mij en we gaan iets leuks doen waar we zin in hebben. Voor de rest is het heel vaak leunen op schouders of als steuntje gebruiken, ik vindt het toch iets heel aardigs. En ik heb mijn vrienden een keer uitgelegd over een probleem waar ik erg mee zat waarvan ik dacht dat hun dat heel raar zouden vinden, een reactie was onder andere een knuffel. Ik had geen beter antwoord kunnen krijgen eigenlijk.

Ik vind een aanraking ook niet raar want ik zit op Judo.
Op judo wordt ook vaak een snelle knuffel gegeven, dan ben je keihard bezig om een potje te winnen. Soms ben ik dan te wild of niet goed in mijn techniek waardoor mijn tegenstander even pijn had, dan is het ook even een snelle knuffel van het was niet bedoeld om je pijn te doen.

Voor de rest maak ik veel mee als de familie bij elkaar komt dat ze mijn judo testen terwijl ze het niet kunnen. Oudere jongens dan ik in de familie die een beetje willen stoeien onverwachts, ik denk dan altijd dat ze me aardig of schattig vinden. Soms denk ik sjonge ik ben al 13 hoor maar vaak vindt ik het leuk om aardig gevonden te worden en de aandacht.

Een meisje zou ik altijd willen knuffelen eerlijk gezegd
Met citaat reageren
Oud 30-09-2016, 14:28
plopkoek
plopkoek is offline
de meeste jongens houden van lichaams contact met een meisje. vinden ze fijn. maar als een jongen een jongen knuffelt kan dat als gay worden gezien(niet dat ik wat tegen homo's heb)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten