Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij mijn vrienden is het heel vaak een halve knuffel, als ik bijvoorbeeld bij hun thuis kom of hun bij mij en we gaan iets leuks doen waar we zin in hebben. Voor de rest is het heel vaak leunen op schouders of als steuntje gebruiken, ik vindt het toch iets heel aardigs. En ik heb mijn vrienden een keer uitgelegd over een probleem waar ik erg mee zat waarvan ik dacht dat hun dat heel raar zouden vinden, een reactie was onder andere een knuffel. Ik had geen beter antwoord kunnen krijgen eigenlijk.
Ik vind een aanraking ook niet raar want ik zit op Judo. Op judo wordt ook vaak een snelle knuffel gegeven, dan ben je keihard bezig om een potje te winnen. Soms ben ik dan te wild of niet goed in mijn techniek waardoor mijn tegenstander even pijn had, dan is het ook even een snelle knuffel van het was niet bedoeld om je pijn te doen. Voor de rest maak ik veel mee als de familie bij elkaar komt dat ze mijn judo testen terwijl ze het niet kunnen. Oudere jongens dan ik in de familie die een beetje willen stoeien onverwachts, ik denk dan altijd dat ze me aardig of schattig vinden. Soms denk ik sjonge ik ben al 13 hoor maar vaak vindt ik het leuk om aardig gevonden te worden en de aandacht. Een meisje zou ik altijd willen knuffelen eerlijk gezegd ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
heb een meisje uit gevraagd en zij vraagt 2 andere jongens mee kiran3195 | 4 | 01-02-2011 07:06 | |
Seksualiteit |
met wie de beste sex en waarom? horny_devil | 85 | 21-11-2006 16:11 | |
Liefde & Relatie |
Knuffelen: jongens versus meisjes Muchacha | 46 | 27-03-2005 18:22 | |
Liefde & Relatie |
Te jaloers? vrancken_anke | 32 | 01-11-2004 19:24 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me gebruikt en aan de kant gezet... duivelaartje | 81 | 10-07-2004 10:15 | |
Liefde & Relatie |
omgang met jongens sicilion | 48 | 21-06-2003 19:46 |