Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2003, 12:24
sicilion
sicilion is offline
iedereen zit te zeiken over mijn manier van omgaan met jongens! Net alsof ik er wat aan kan doen dat ze verliefd op me worden als ik alleen vrienden probeer te zijn! En als ik er dan vervolgens achterkom dat diegene me leuk vind voel ik me echt uber schuldig en kut! en dan heb je ook nog een jongen die zich gekwetst voelt bij alles wat ik zeg (teminste wat hij denkt dat ik zeg/bedoel). Ik flip echt elke keer weer als ik een boos mailtjuh van hem krijg!

damn it! kben jongens echt even helemaal zat! (maar kan ook niet zonder ze ...)
Oud 04-05-2003, 12:27
Bruut
Bruut is offline
ja en?
Oud 04-05-2003, 12:28
Verwijderd
wat is nou eignelijk je probleem???
Oud 04-05-2003, 12:29
Verwijderd
het probleem is dat iedereen verliefd op haar wordt. WIL JE RUILEN?
Oud 04-05-2003, 12:32
Bruut
Bruut is offline
wat een sloerie zeg.. damn
Oud 04-05-2003, 12:33
_Moby_
_Moby_ is offline
pff je kan blij zijn als er überhaubt iemand verliefd op je wordt... das toch fantastisch???!!! ik denk dat er erg veel met jou zouden willen ruilen
Oud 04-05-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 04-05-2003 @ 13:29:
het probleem is dat iedereen verliefd op haar wordt. WIL JE RUILEN?
mjah, inderdaad, ik wil ook wel dat iedereen verliefd op mij word *grmbl*

@ Bruut:
ja, jij hebt ook wel weer een beetje gelijk.. *srry sicilion *
Oud 04-05-2003, 12:35
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Als je zoveel boze mailtjes krijgt, zal er toch vast wel iets verkeerd zijn gegaan...waarom zijn ze boos dan?
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 04-05-2003 @ 13:33:
pff je kan blij zijn als er überhaubt iemand verliefd op je wordt... das toch fantastisch???!!! ik denk dat er erg veel met jou zouden willen ruilen
Als er iemand verliefd op je is maar het is niet wederzijds...dan is dat ECHT NIET leuk... helemaal niet als je het vaker overkomt.
sicilion
sicilion is offline
sorry kheb niemand om tegen aan te lullen

das dus ook meteen ut probleem

maar boeiuh ....... lame actie
Oud 04-05-2003, 12:36
Sithan
Sithan is offline
Beetje vreemde manier om ons er ook gelijk bij te betrekken met je 'iedereen zeikt'...volges mij ben jij de enige hier die zeikt...
Oud 04-05-2003, 12:37
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
sicilion schreef op 04-05-2003 @ 13:24:
iedereen zit te zeiken over mijn manier van omgaan met jongens! Net alsof ik er wat aan kan doen dat ze verliefd op me worden als ik alleen vrienden probeer te zijn! En als ik er dan vervolgens achterkom dat diegene me leuk vind voel ik me echt uber schuldig en kut! en dan heb je ook nog een jongen die zich gekwetst voelt bij alles wat ik zeg (teminste wat hij denkt dat ik zeg/bedoel). Ik flip echt elke keer weer als ik een boos mailtjuh van hem krijg!

Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt, maar dan van de andere kant. Dus ik snap wel wat je bedoelt, ook al verwoordt je het wat ongelukkig
Waarschijnlijk ben je hardstikke gezellig met jongens, je vind het altijd wel leuk om met die jongens om te gaan en je spreekt dus ook vaak met ze af? Als je bij hem bent gedraag je je precies hetzelfde als je je gedraagt tegen je beste vriendinnen. Af en toe een beetje knuffelen en lekker gezellig bij elkaar zitten en praten. Ik kan het helemaal fout hebben, maar zo was het bij mij en dat meisje had blijkbaar geen idee dat ik haar leuk vond. Zij zag het alsof we heel erg goede vrienden waren en ik wist zeker dat ze mij ook leuk vond.

Het is een hele lastige situatie, maar je moet wel goed opletten. Zodra een jongen zich "verliefd" gedraagd kan je misschien af en toe als hij iets wil afspreken zeggen dat je al wat anders kan doen (om hem door te laten hebben dat niet alles voor hem moet wijken). Je moet zorgen dat je dan niet zoveel lichamelijk contact meer hebt met die jongen, want als je verliefd bent betekent dat natuurlijk heel veel voor je. Je hoeft niet gelijk te breken met zo iemand (beter van niet zelfs) maar zorg wel dat je wat afstand creeert. Dan zal ie het wel doorhebben.
Oud 04-05-2003, 12:38
Thomas
Thomas is offline
Zie het als een gave en maak je nergens druk om. Die jongens worden toch verliefd op jou terwijl jij er niets aan doet? Dan moet je je nergens zorgen over maken.
Oud 04-05-2003, 12:41
sicilion
sicilion is offline
ja maar ut probleem is dat ik dat juist wel doe! kvoel me echt mega schuldig en iedereen zit ook nog es op me te zeiken!

en ik moet ophouden met zeiken ..... sorriew ....
Oud 04-05-2003, 12:44
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
sicilion schreef op 04-05-2003 @ 13:41:
ja maar ut probleem is dat ik dat juist wel doe! kvoel me echt mega schuldig en iedereen zit ook nog es op me te zeiken!

en ik moet ophouden met zeiken ..... sorriew ....
Ik snap nog steeds niet.. waarom is iedereen dan boos op je? Vast niet omdat jongens verliefd op je worden..
Oud 04-05-2003, 14:30
Klein Noedeltje
Klein Noedeltje is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 04-05-2003 @ 13:44:
Ik snap nog steeds niet.. waarom is iedereen dan boos op je? Vast niet omdat jongens verliefd op je worden..
probably omdat ze te lief tegen hen doet en ze zo in hun ogen hun kop zot zet en ze dan vervolgens afwijst...

btw: bijt van je af!
Oud 06-05-2003, 19:07
Verwijderd
I´m so fucking sorry sicilion. mail me ff
Oud 06-05-2003, 21:46
nirvana
nirvana is offline
ik begrijp je wel
ik heb onlangs ook gehad dat een aantal jongens opeens zeiden dat ze me leuk vonden..maar dat was dan alleen leuk. het vervelendste is dat jongens altijd het willen zeggen. echt vervelend vind ik het, als een jongen gewoon zomaar aan me meld dat hij me leuk vind. ik voel me dan heel gevleid, maar dan moet ik ze afwijzen en dan voel ik me erg schuldig, en dan is het ook mijn probleem. waarom houden jongens het niet gewoon voor zichzelf? er komen alleen problemen en ongemakkelijke situaties van.
Oud 07-05-2003, 09:27
faith666
faith666 is offline
Heej,
wow, bekend verhaal.....ik werd denk ik 1,5 jaar geleden door mijn ouders gewaarschuwd dat ik te naief was, ik moest al die jongesn niet zo knuffelen anders zouden ze verkeerde gedachtes krijgen.
BIj mij is het 2,5 jaar geleden begonnen, ik had ene weekend met scouting en we sliepen in een oude schuur, steenkoud en er was een jongen die mij wel warm wilde houden, heel de nacht in zijn armen geslapen, heel gezellie en voor mij gewoon vriendschappelijk. Hij bleek toen verliefd op mij geworden te zijn...ik wist niet wat ik ermee aan moest, dat was abslouut niet mijn bedoeling maar ik wilde ook niet anders met hem op gaan. Ik heb hem toen alles uitgelegd en hij vond het heel moeilijk maar snapte het wel.
Ik ben nou eenmaal zo dat ik veel knuffel met jongens, en op scouting zijn wij best close en ik geef die jongens daar ook wel eens gewoon een kus op hun mond als ik weg ga ofzo...en we liggen vaak op banken te knuffelen en te stoeien. Ik weet dat er meerdere keren jongens zijn geweest die daardoor verliefd op mij werden...maar elke keer heb ik ze uitgelegd dat ik nu eenmaal zo ben, ik hou van knuffelen. Tegenwoordig heb ik hier minder last van, ik zorg gewoon dat ik niet steeds met dezelfde jongen zit te knuffelen, dan zien zre dat ik bij iedereen zo ben en zoeken ze er minder snel wat achter. Daarbij kennen ze mij nu ook een stuk beter....en aangezien ik een vriend heb (hij vind het niet erg dat ik met andere jongens knuffel, hij gaat zo ook met andere meisjes om..) weten ze dat het vreindschappelijk is. Bij jongens die mij nog niet zo goed kennen pas ik nu wat meer op, ik wil ze geen pijn doen.
Succes ermee....en al die mensen moeten jou niets kwalijk nemen, je karakter is nu eenmaal zo en daar moeten ze maar mee leren leven.
*knuffel*
Oud 08-05-2003, 08:37
checko
checko is offline
dat stukje tussen haakjes deed het hem....maar ja...jongens hebben nog al vaak de neiging snel; verliefd te worden...doe je niks tegen....zijn de hormoontjes denk....zouden vrouwen die iet hebben????
Oud 16-05-2003, 16:28
pinkpanther
pinkpanther is offline
ik kan het vaak goed vinden met jongens. maar m'n vriend vind dat volgens mij heel vervelend. maar ik kan gewoon met ze lachen, dat lijkt mij niet zo erg toch!? maar ja, ik hou heel veel van m'n vriend, en ben zelf ook vrij jaloers. maar hij slaat ook armen om meisjes heen enzo. en dan voel ik me al schuldig als ik met een jongen praat, terwijl hij dat doet...
dat is toch een beetje verwarrend...
maar ja, ik weet ook niet wat je eraan kan doen.
probeer gewoon jezelf te blijven. en ga niet anders doen omdat anderen je anders leuk gaan vinden...
als jij duidelijk bent vanaf het begin is het toch goed
Oud 17-05-2003, 21:38
king112
king112 is offline
Citaat:
sicilion schreef op 04-05-2003 @ 13:24:

Ik ben meiden zat!
Ik word gewoon gek van ze!
Nouja als ik een beetje verliefd ben dan!
Oud 17-05-2003, 21:45
king112
king112 is offline
Geen vrouw vind mij goed genoeg!
Behalve als zij zelf ook superwanhopig en lelijk zijn!
Dan zijn het van die vrouwen die elke jongen maar probeert!
Tja er zijn niet veel die dat willen( heel begrijpelijk) dus gaan hun eisen steeds omlaag en komen ze bij mij terrecht.
En dan versieren ze me met dit te zeggen:
Ik ben lelijk en dik toch>?

Nouja zelfs ik doe dat niet!
Dat zeg ik alleen na de afwijzing .
Omdat ik me dan voel.
En dat is gewoon leuk om te zeggen!
Oud 12-06-2003, 15:41
2love&hate2live
2love&hate2live is offline
Ik weet het suicidal....... Dat jij flora bent en dat dit hele verhaal van jou gewoon weer een schreeuw om aandacht is...... De jongens waar jij meee omgaat, een aantal daarvan gaan ook wel met mij om weet je....... En ik hoor van hun hele andere dingen.....
Jij was eerst op Marvin en je bent ook nog op Rogier geweest, maar je had 0% kans...... Waarom probeer je aandacht te krijgen door leugens? Dat vind ik zo laag....... Echt waar! Wees eens jezelf........ En dan niet een lisette-wannabe die in zichzelf snijdt om net als lisette depri te zijn..... Laag Laag
Oud 12-06-2003, 15:49
Otis
Otis is offline
hoooo... het verhaal is dus niet af...!
vol spanning wachten we op de volgende zet.
Advertentie
Oud 12-06-2003, 17:05
Snow
Snow is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 12-06-2003 @ 16:49:
hoooo... het verhaal is dus niet af...!
vol spanning wachten we op de volgende zet.
idd, het lijkt de Cosby-show wel
Oud 12-06-2003, 18:01
Verwijderd
Idd, als je merkt dat een jongen verliefd op je is, of je denkt zoiets, moet je kappen met knuffelen en zeggen dat je niets voor hem voelt.
Sowieso moet je niet zoveel knuffelen etc, anders denken ze dat je hen leuk vindt en gaan ze jou ook eerder leuk vinden.
Oud 12-06-2003, 18:11
Verwijderd
*heb geen andere post gelezen dus als t al gezegd is: sorry*

misschien geef je onbewust toch andere signalen af.
ik heb dat ook een tijd gehad (alleen werden ze niet allemaal verliefd op me enzo.. maar dat is een ander verhaal, maar was bij een paar wel).
ik ben opzich heel knuffelerig en close enzo met jongens (heb ook bijna alleen vrienden en bijna geen vriendinnen, al valt t op dit moment wel mee)...
mijn moeder waarschuwde me er wel, ns voor dat ik moest oppassen met wat ik zei en hoe ik me gedroeg omdat die jongens dat wel ns op een andere manier konden intrepeteren. en ja, het klopte.. onbewust zende ik signaaltjes uit, die ik niet op die manier bedoelde, maar wel zo werden opgepakt..

naja, kan niet zo goed verwoorden wat ik wil zeggen, maar hoop dat je t snapt..
kus
Oud 12-06-2003, 18:37
Verwijderd
Oke dan laat me meer horen, 2love ofzo.
Oud 12-06-2003, 18:39
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Bij mij is het net iets anders: jongens willen altijd met me naar bed. Misschien straal ik dat uit of zo, want aan m'n kleding en houding ligt het niet.
Ik kan nooit eens gewoon relaxed met een jongen omgaan zonder dat 'ie meer van me wil. Soms is dat heel vervelend.
Oud 12-06-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
2love&hate2live schreef op 12-06-2003 @ 16:41:
Ik weet het suicidal....... Dat jij flora bent en dat dit hele verhaal van jou gewoon weer een schreeuw om aandacht is...... De jongens waar jij meee omgaat, een aantal daarvan gaan ook wel met mij om weet je....... En ik hoor van hun hele andere dingen.....
Jij was eerst op Marvin en je bent ook nog op Rogier geweest, maar je had 0% kans...... Waarom probeer je aandacht te krijgen door leugens? Dat vind ik zo laag....... Echt waar! Wees eens jezelf........ En dan niet een lisette-wannabe die in zichzelf snijdt om net als lisette depri te zijn..... Laag Laag
Waarom haal je dit topic omhoog ?
vind je het leuk ofzo om hier neer te posten over dingen die jij van mij zo weten ? kom op je weet geen fuck van mij. Ik mag dan een aandachtsprobleem hebben ik lieg niet! Maar boeien je zou toch nooit naar mij luisteren en laat dingen toch gewoon als ze zijn!
Oud 12-06-2003, 18:48
sicilion
sicilion is offline
verkeerd ingelogd
Oud 12-06-2003, 18:55
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
weet je trouwens hoe fucking laag het is om zulke dingen hier neer te zetten! spreek me er dan teminste zelf op aan zodat ik me kan verweren tegen de dingen die je over mij zegt!
Oud 12-06-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
zou het iemand boeien op het forum?!?

na mij natuurlijk wel *kijkt omlaag naar sig*
Oud 12-06-2003, 20:06
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
2love&hate2live wat een volwassen gedrag! ga toch buiten spelen
Oud 12-06-2003, 20:23
XLerator
XLerator is offline
Het lijkt me niet nodig om school/puber ruzietjes hier uit te vechten.
Doe dat maar op de peuterschool zeg.
Oud 12-06-2003, 20:27
Maddan
Maddan is offline
wees blij dat er mensen verlieft op je worden! had ik het maar!

enne, als jij dan gewoon vrienden wilt blijven/worden, en dat kunnen ze niet, laat ze dan lekker dan zijn ze het ook niet waard! voor hun 10 anderen

toch?
Oud 14-06-2003, 16:28
2love&hate2live
2love&hate2live is offline
Citaat:
sicilion schreef op 12-06-2003 @ 19:55:
weet je trouwens hoe fucking laag het is om zulke dingen hier neer te zetten! spreek me er dan teminste zelf op aan zodat ik me kan verweren tegen de dingen die je over mij zegt!
je kan je best verweren, ik weet wie jij bent, je zou zo kunnen ruiken wie ik ben,,,,,,,,,,, Ik ken jou beter dan je denkt, zolang je nie weet Wie ik ben….. Ik houd niet van liegen, en daarom zet ik dat in dit topic, omdat ik noet wl dat de mensen op dit forum een verkeerde indruk van je krijgen, alsof de jongens je leuk vinden. Als jij nou eens dit verhaal recht in het gezicht van je omgeving zou lullen, dan zouden jouw zogenaamde vrienden in elk geval op je kunnen reageren en zich verweren. Mah jah…. Je moet het ook zelf maar weten…. Fox Mulder, FBI U know what I mean!
Oud 14-06-2003, 16:44
jewel4life
jewel4life is offline
Heey flora…. Ik wist niet da jij sicilion was…… En 2love……. Waarom zou ze liegen???? En ookal zou ze dat doen….. wat boeit jou dat?
Oud 14-06-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
nirvana schreef op 06-05-2003 @ 22:46:
waarom houden jongens het niet gewoon voor zichzelf? er komen alleen problemen en ongemakkelijke situaties van.

een neen heb je , een ja kun je krijgen , als iedreen het voor zichzelf zou houden , dat hij van een ander houdt , zouden er dan nog koppels zijn ?? nee hoor , je moet het juist zeggen ! en wie wet het kon evengoed,zijn dat jij die jongen ook leuk vond , en moest hij het niet zeggen ....
Oud 14-06-2003, 18:26
Verwijderd
Citaat:
2love&hate2live schreef op 14-06-2003 @ 17:28:
je kan je best verweren, ik weet wie jij bent, je zou zo kunnen ruiken wie ik ben,,,,,,,,,,, Ik ken jou beter dan je denkt, zolang je nie weet Wie ik ben….. Ik houd niet van liegen, en daarom zet ik dat in dit topic, omdat ik noet wl dat de mensen op dit forum een verkeerde indruk van je krijgen, alsof de jongens je leuk vinden. Als jij nou eens dit verhaal recht in het gezicht van je omgeving zou lullen, dan zouden jouw zogenaamde vrienden in elk geval op je kunnen reageren en zich verweren. Mah jah…. Je moet het ook zelf maar weten…. Fox Mulder, FBI U know what I mean!
wie zegt dat ik niet weet wie je bent ? en wachtwoorden achterhalen iz wel een van de lulligste acties!

mag er svp een slotje hierop ?

aangezien dit zeg maar nergens op slaat!

btw wie had het hier nu over aandacht trekken ?
Oud 14-06-2003, 18:28
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
jewel4life schreef op 14-06-2003 @ 17:44:
Heey flora…. Ik wist niet da jij sicilion was…… En 2love……. Waarom zou ze liegen???? En ookal zou ze dat doen….. wat boeit jou dat?
is ook de bedoeling dat je dat niet weet maar goed maakt nie uit

en zonet verkeerd ingelogd
Oud 14-06-2003, 18:34
pyres74
pyres74 is offline
ehmmm wat een topic echt

ten eerste ik ga zelf ook bijna alleen maar met jongens om, omdat ik gewoon niet zo heel goed met mn eigen geslacht kan opschieten en ik heb ook wel eens met een paar van mn maten gezoend. maar nog nooit echt super verliefd geweest. ik knuffel ook veel met ze maar ECHT verliefd... neej niet echt. ik houd van aandacht

als je t echt niks vindt dat jij nou eenmaal een grotere verliefdheidsrisico loopt bij jongens dan moet je maar pot worden. ik vind dat je niet moet zeuren!
Oud 14-06-2003, 18:40
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 14-06-2003 @ 19:34:
ehmmm wat een topic echt

ten eerste ik ga zelf ook bijna alleen maar met jongens om, omdat ik gewoon niet zo heel goed met mn eigen geslacht kan opschieten en ik heb ook wel eens met een paar van mn maten gezoend. maar nog nooit echt super verliefd geweest. ik knuffel ook veel met ze maar ECHT verliefd... neej niet echt. ik houd van aandacht

als je t echt niks vindt dat jij nou eenmaal een grotere verliefdheidsrisico loopt bij jongens dan moet je maar pot worden. ik vind dat je niet moet zeuren!
is idd beetje irritant topic, maar als je kijtk naar de datum (voor mij best lang geleden en daarnaast impulsieve post) ik dacht die zo wir weg en dan upt iemand hem wir!

SLOTJUH!
Oud 15-06-2003, 11:06
Verwijderd
geen slotje!!!
Oud 15-06-2003, 11:12
marlies
marlies is offline
Citaat:
king112 schreef op 17-05-2003 @ 22:45:
Geen vrouw vind mij goed genoeg!
Behalve als zij zelf ook superwanhopig en lelijk zijn!
Dan zijn het van die vrouwen die elke jongen maar probeert!
Tja er zijn niet veel die dat willen( heel begrijpelijk) dus gaan hun eisen steeds omlaag en komen ze bij mij terrecht.
En dan versieren ze me met dit te zeggen:
Ik ben lelijk en dik toch>?

Nouja zelfs ik doe dat niet!
Dat zeg ik alleen na de afwijzing .
Omdat ik me dan voel.
En dat is gewoon leuk om te zeggen!
Jij bent 18? Je gedraagt je heel anders
Oud 15-06-2003, 11:31
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Topicopener is een hoertje waarschijnlijk, beperk het tot 1jongen in de 2 weken..
Oud 21-06-2003, 18:13
Verwijderd
Ze is geen hoer! ik ken haar al nu een tijdje. Iemand die daar anders over denkt mag voortaan naar mij mailen. Ze is heel lief, gevoelig, vrolijk, en bekommerd zich over alles en iedereen. Ze hefet een geweldig karakter.
Oud 21-06-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
sicilion schreef op 14-06-2003 @ 19:40:

SLOTJUH!
]

Okee
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten