Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Beetje vreemde manier om ons er ook gelijk bij te betrekken met je 'iedereen zeikt'...volges mij ben jij de enige hier die zeikt...
![]()
||
Citaat:
![]() Waarschijnlijk ben je hardstikke gezellig met jongens, je vind het altijd wel leuk om met die jongens om te gaan en je spreekt dus ook vaak met ze af? Als je bij hem bent gedraag je je precies hetzelfde als je je gedraagt tegen je beste vriendinnen. Af en toe een beetje knuffelen en lekker gezellig bij elkaar zitten en praten. Ik kan het helemaal fout hebben, maar zo was het bij mij en dat meisje had blijkbaar geen idee dat ik haar leuk vond. Zij zag het alsof we heel erg goede vrienden waren en ik wist zeker dat ze mij ook leuk vond. Het is een hele lastige situatie, maar je moet wel goed opletten. Zodra een jongen zich "verliefd" gedraagd kan je misschien af en toe als hij iets wil afspreken zeggen dat je al wat anders kan doen (om hem door te laten hebben dat niet alles voor hem moet wijken). Je moet zorgen dat je dan niet zoveel lichamelijk contact meer hebt met die jongen, want als je verliefd bent betekent dat natuurlijk heel veel voor je. Je hoeft niet gelijk te breken met zo iemand (beter van niet zelfs) maar zorg wel dat je wat afstand creeert. Dan zal ie het wel doorhebben.
|
ja maar ut probleem is dat ik dat juist wel doe! kvoel me echt mega schuldig en iedereen zit ook nog es op me te zeiken!
en ik moet ophouden met zeiken ..... sorriew ....
||
Citaat:
||
Citaat:
btw: bijt van je af!
|
![]() |
ik begrijp je wel
ik heb onlangs ook gehad dat een aantal jongens opeens zeiden dat ze me leuk vonden..maar dat was dan alleen leuk. het vervelendste is dat jongens altijd het willen zeggen. echt vervelend vind ik het, als een jongen gewoon zomaar aan me meld dat hij me leuk vind. ik voel me dan heel gevleid, maar dan moet ik ze afwijzen en dan voel ik me erg schuldig, en dan is het ook mijn probleem. waarom houden jongens het niet gewoon voor zichzelf? er komen alleen problemen en ongemakkelijke situaties van. |
![]() |
|
![]() |
Heej,
wow, bekend verhaal.....ik werd denk ik 1,5 jaar geleden door mijn ouders gewaarschuwd dat ik te naief was, ik moest al die jongesn niet zo knuffelen anders zouden ze verkeerde gedachtes krijgen. BIj mij is het 2,5 jaar geleden begonnen, ik had ene weekend met scouting en we sliepen in een oude schuur, steenkoud en er was een jongen die mij wel warm wilde houden, heel de nacht in zijn armen geslapen, heel gezellie en voor mij gewoon vriendschappelijk. Hij bleek toen verliefd op mij geworden te zijn...ik wist niet wat ik ermee aan moest, dat was abslouut niet mijn bedoeling maar ik wilde ook niet anders met hem op gaan. Ik heb hem toen alles uitgelegd en hij vond het heel moeilijk maar snapte het wel. Ik ben nou eenmaal zo dat ik veel knuffel met jongens, en op scouting zijn wij best close en ik geef die jongens daar ook wel eens gewoon een kus op hun mond als ik weg ga ofzo...en we liggen vaak op banken te knuffelen en te stoeien. Ik weet dat er meerdere keren jongens zijn geweest die daardoor verliefd op mij werden...maar elke keer heb ik ze uitgelegd dat ik nu eenmaal zo ben, ik hou van knuffelen. Tegenwoordig heb ik hier minder last van, ik zorg gewoon dat ik niet steeds met dezelfde jongen zit te knuffelen, dan zien zre dat ik bij iedereen zo ben en zoeken ze er minder snel wat achter. Daarbij kennen ze mij nu ook een stuk beter....en aangezien ik een vriend heb (hij vind het niet erg dat ik met andere jongens knuffel, hij gaat zo ook met andere meisjes om..) weten ze dat het vreindschappelijk is. Bij jongens die mij nog niet zo goed kennen pas ik nu wat meer op, ik wil ze geen pijn doen. Succes ermee....en al die mensen moeten jou niets kwalijk nemen, je karakter is nu eenmaal zo en daar moeten ze maar mee leren leven. *knuffel*
|
![]() |
ik kan het vaak goed vinden met jongens. maar m'n vriend vind dat volgens mij heel vervelend. maar ik kan gewoon met ze lachen, dat lijkt mij niet zo erg toch!? maar ja, ik hou heel veel van m'n vriend, en ben zelf ook vrij jaloers. maar hij slaat ook armen om meisjes heen enzo. en dan voel ik me al schuldig als ik met een jongen praat, terwijl hij dat doet...
![]() dat is toch een beetje verwarrend... maar ja, ik weet ook niet wat je eraan kan doen. probeer gewoon jezelf te blijven. en ga niet anders doen omdat anderen je anders leuk gaan vinden... als jij duidelijk bent vanaf het begin is het toch goed |
![]() |
||
Citaat:
Ik word gewoon gek van ze! Nouja als ik een beetje verliefd ben dan! |
![]() |
|
Geen vrouw vind mij goed genoeg!
Behalve als zij zelf ook superwanhopig en lelijk zijn! Dan zijn het van die vrouwen die elke jongen maar probeert! Tja er zijn niet veel die dat willen( heel begrijpelijk) dus gaan hun eisen steeds omlaag en komen ze bij mij terrecht. En dan versieren ze me met dit te zeggen: Ik ben lelijk en dik toch>? Nouja zelfs ik doe dat niet! Dat zeg ik alleen na de afwijzing ![]() ![]() Omdat ik me dan ![]() En dat is gewoon leuk om te zeggen! |
![]() |
|
![]() |
Ik weet het suicidal....... Dat jij flora bent en dat dit hele verhaal van jou gewoon weer een schreeuw om aandacht is...... De jongens waar jij meee omgaat, een aantal daarvan gaan ook wel met mij om weet je....... En ik hoor van hun hele andere dingen.....
Jij was eerst op Marvin en je bent ook nog op Rogier geweest, maar je had 0% kans...... Waarom probeer je aandacht te krijgen door leugens? Dat vind ik zo laag....... Echt waar! Wees eens jezelf........ En dan niet een lisette-wannabe die in zichzelf snijdt om net als lisette depri te zijn..... Laag Laag |
![]() |
|
Verwijderd
|
*heb geen andere post gelezen dus als t al gezegd is: sorry*
misschien geef je onbewust toch andere signalen af. ik heb dat ook een tijd gehad (alleen werden ze niet allemaal verliefd op me enzo.. maar dat is een ander verhaal, maar was bij een paar wel). ik ben opzich heel knuffelerig en close enzo met jongens (heb ook bijna alleen vrienden en bijna geen vriendinnen, al valt t op dit moment wel mee)... mijn moeder waarschuwde me er wel, ns voor dat ik moest oppassen met wat ik zei en hoe ik me gedroeg omdat die jongens dat wel ns op een andere manier konden intrepeteren. en ja, het klopte.. onbewust zende ik signaaltjes uit, die ik niet op die manier bedoelde, maar wel zo werden opgepakt.. naja, kan niet zo goed verwoorden wat ik wil zeggen, maar hoop dat je t snapt.. kus |
![]() |
|
Bij mij is het net iets anders: jongens willen altijd met me naar bed. Misschien straal ik dat uit of zo, want aan m'n kleding en houding ligt het niet.
Ik kan nooit eens gewoon relaxed met een jongen omgaan zonder dat 'ie meer van me wil. Soms is dat heel vervelend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
vind je het leuk ofzo om hier neer te posten over dingen die jij van mij zo weten ? kom op je weet geen fuck van mij. Ik mag dan een aandachtsprobleem hebben ik lieg niet! Maar boeien je zou toch nooit naar mij luisteren en laat dingen toch gewoon als ze zijn! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
na mij natuurlijk wel *kijkt omlaag naar sig* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een neen heb je , een ja kun je krijgen , als iedreen het voor zichzelf zou houden , dat hij van een ander houdt , zouden er dan nog koppels zijn ?? nee hoor , je moet het juist zeggen ! en wie wet het kon evengoed,zijn dat jij die jongen ook leuk vond , en moest hij het niet zeggen .... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mag er svp een slotje hierop ? aangezien dit zeg maar nergens op slaat! btw wie had het hier nu over aandacht trekken ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() en zonet verkeerd ingelogd ![]()
|
ehmmm wat een topic echt
ten eerste ik ga zelf ook bijna alleen maar met jongens om, omdat ik gewoon niet zo heel goed met mn eigen geslacht kan opschieten en ik heb ook wel eens met een paar van mn maten gezoend. maar nog nooit echt super verliefd geweest. ik knuffel ook veel met ze maar ECHT verliefd... neej niet echt. ik houd van aandacht ![]() als je t echt niks vindt dat jij nou eenmaal een grotere verliefdheidsrisico loopt bij jongens dan moet je maar pot worden. ik vind dat je niet moet zeuren! |
![]() |
||
Citaat:
SLOTJUH!
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
I need some advise:( Vrouw009 | 14 | 16-08-2011 11:30 | |
Liefde & Relatie |
En dan val je op meisjes Verwijderd | 36 | 30-09-2007 16:58 | |
Liefde & Relatie |
Partner laten dansen met ander Frondish | 499 | 04-10-2006 05:15 | |
Seksualiteit |
wat voor een contact had jij met je vader (voor vrouwen) nijmegenaar | 86 | 04-01-2006 23:12 | |
Liefde & Relatie |
de omgang van jouw vaste relatie met een 'goede vriend(in)... miss x | 24 | 25-08-2003 12:41 | |
Psychologie |
jongens met een meisjesinnerlijk Verwijderd | 36 | 06-10-2002 00:31 |