Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
je neemt gewoon j playlist 'hoe krijg ik me buren weg.m3u)
* Kabouterplop Dans * Eigen huis en tuin tune * Hamsterdance * Teletubbies Theme * muppets theme * fraggelrock etc... die stamp je dan lekker hard en zet hem op repeat.. jijzelf gaat natuurlijk het huis uit.. naar de kroeg ofzow..
|
![]() |
Dit spul is er goed voor
||
Citaat:
je vergeet de vogeltjes dans... tenzij je buren belgisch zijn want belgen houden (tenminste tijdens de zomervakantie) van de vogeltjes dans.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
|
![]() |
er zijn van die soort pyramide dingen voor onder je boxen ze zijn duur maar werkt erg goed (kost iets va Fl 99,- per 8 dus twee boxen).
Het werkt gewoon door het makkelijke idee zo min mogelijk de contact met de vloer door geven dus minder trillingen dus minder overlast ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
aan de andere kant, je zult maar eens kabelbreuk krijgen in je koptelefoon terwijl die kabel er muurvast in zit.. dan ben je verder van huis.. het is een keuze die Sennheiser gemaakt heeft, en after-all denk ik dat de consument er wel mee gebaat is.. trouwens, de HD580 heeft veel minder last van gevoelige kabeltjes.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt ze ook wel met radiografische overdracht...die hebben geen last van muren of lampen, maar daarmee zit je gewoon met het probleem dat zo'n klein batterijtje nooit de spanning kan leveren voor dynamische muziek...zoals Dobermann al zei, alleen hoofdtelefoons met snoer komen in aanmerking als je écht wilt luisteren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De mening van de Arabisch-Europese Liga (AEL )over drugs. Isa | 1 | 11-03-2003 17:00 |