Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jawel, maar ik heb daar geen tijd voor
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Godsamme zeg. Ik kreeg net een mail van mijn opdrachtgever (én voormalig stagebegeleider, op het betreffende onderwerp) over de publicatie die ik voor ze maak, dat hij een boekje kreeg van een collega, over ongeveer hetzelfde onderwerp, maar van een ander museum. Dik dramatische mail, 'lijkt 100% op elkaar! bijna een kopie van wat wij willen! het is er dus al! en ook al geïmplementeerd in andere musea! ja oke, de inhoud is wel anders, maar oppassen voor een FLATER in museumland'. Ik schrok me kapot natuurlijk, dus mail terug of we het er morgen direct over kunnen hebben. Mailt hij ineens heel rustig terug 'ach ja, komt wel goed, er zijn toch wel meer boekjes en daar verwijzen we ook niet naar'.
Ja dude, denk eerst even na voordat je vol emotie mij een mail gaat sturen, zodat ik hartverzakkingen kan voorkomen de volgende keer ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|