| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik blijf trouwens ook gewoon stug volhouden dat ik 30 ben tot ik 40 ben. Ik kan het op de een of andere manier ook niet aan.Heb je een cadeau gehad?
|
|
||
|
Citaat:
![]() Jazeker. Veel mooie cadeaus. Een kookboek, twee leesboeken, een boek over museumbezoek, een mooie ring (die van mijn overleden tante is geweest), geld, een mooie vaas, tijdschriftenbon (ik lees nooit tijdschriften, dus eh, daar moet ik nog even over nadenken), en van mijn ouders mag ik nog een rugtas uitzoeken (ik dacht aan een Fjällraven Kanken, maar weet het nog niet zeker) ![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Btw, ik keek het echt al toen ik een kleuter was, dan vind je alles leuk.
|
|
||
|
Citaat:
Ik zou serieus al die cadeaus ook willen krijgen (behalve die ring dan, zou een beetje raar zijn als ik een ring van jouw tante zou krijgen - wel mooi cadeau overigens!). En de boeken zijn twijfelachtig, is afhankelijk van welke boeken het zijn. Die Fjällraven Kanken vind ik echt superleuk, ook al hebben ze tegenwoordig een vrij hoog hipstergehalte, goede keus ja. Ik zou desondanks zoiets nemen denk ik: ![]() Had al eens een oprolrugzak en die vond ik echt superrelaxt (maar ging kapot omdat ik er een mens in had gestopt) (goed verhaal a/s/l).
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|