Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2016, 09:28
Verwijderd
De fysio op mijn werk vermoedt dat ik slijmbeursontsteking heb in mijn heup
Advertentie
Oud 19-10-2016, 09:29
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe komt het?
Ik ging al laat naar bed en toen hield katbeest me ook nog een tijd wakker
Oud 19-10-2016, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Mag ik je daar een tip over geven?
Oud 19-10-2016, 09:33
Verwijderd
Graagggggg
Oud 19-10-2016, 09:34
Verwijderd
Volg de instructies van de fysio/arts tot op de letter op, een verwaarloosde slijmbeursontsteking is een van de meest heftige dingen die er zijn
Oud 19-10-2016, 09:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En een slijmbeursontsteking in je heup staat vaak niet op zichzelf maar is vaak een gevolg van een ander probleem daar.
Oud 19-10-2016, 09:36
Miekje*
Miekje* is offline
Over enge films gesproken, ik heb een tijdje de beste/meest slechte horrors bekeken met een vriend van me die niet tegen geesten enzo kan. Echt supergrappig
Oud 19-10-2016, 09:38
a/s/l
a/s/l is offline
http://www.joop.nl/nieuws/neonazis-v...ergroet-leiden

Serieus, dit is net Jiskefet. Ik kan het bijna niet geloven (en waarom in hemelsnaam roze?).
Oud 19-10-2016, 09:44
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:

Serieus, dit is net Jiskefet. Ik kan het bijna niet geloven (en waarom in hemelsnaam roze?).
Ik fietste er maandagochtend langs en toen was er niks aan te zien, dus ze hebben't snel schoongemaakt.
Daarna zag ik dat filmpje van lazaru's op fb. Echt, wat een sneue figuren.
Oud 19-10-2016, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Volg de instructies van de fysio/arts tot op de letter op, een verwaarloosde slijmbeursontsteking is een van de meest heftige dingen die er zijn
Ik ben in dit soort dingen sowieso best een brave patiënt Nou ja, vooral rustig aan doen, niets forceren en bijvoorbeeld niet langer dan 20 min. aan een stuk lopen, dan speelt het op. Fietsen mag dan weer wel, maar ik wandel liever. Ook naar de winkel en zo Maar prrrrrrima, nu zijn de klachten nog te hanteren en ik wil het graag zo houden, dus ik ben vooral hartstikke braaf.

En oh, kusje voor jou Bas, met je clusterhoofdpijn. Las het op DK. Mooi klote.
Oud 19-10-2016, 09:48
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Ik fietste er maandagochtend langs en toen was er niks aan te zien, dus ze hebben't snel schoongemaakt.
Daarna zag ik dat filmpje van lazaru's op fb. Echt, wat een sneue figuren.
Mooi dat het weer in ere hersteld is.

Gelukkig heeft de neonazi anno 2016 zijn prioriteiten op orde: zebrapaden roze verven!
Oud 19-10-2016, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Mooi dat het weer in ere hersteld is.

Gelukkig heeft de neonazi anno 2016 zijn prioriteiten op orde: zebrapaden roze verven!
Ik vind het een fijne afwisseling na 40-45. Die oorlogen, dat hebben we wel weer gezien. Het is weer eens wat anders dan dat eeuwige elkaar af knallen.
Oud 19-10-2016, 09:53
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Ik vind het een fijne afwisseling na 40-45. Die oorlogen, dat hebben we wel weer gezien. Het is weer eens wat anders dan dat eeuwige elkaar af knallen.
Nou ja precies, het zijn net mensen.
Oud 19-10-2016, 10:02
Verwijderd
Ik kan me ook voorstellen dat het niet makkelijk is om een nieuwe "signature" te vinden als groep. Ik bedoel, neonazis staan wel bekend om hun rassenhaat, vernietigingskampen en hakenkruizen. Het is volkomen logisch dat het hen zeventig jaar gekost heeft om een nieuwe signaturemove te bedenken. Kudo's - 70 jaar is niet zo lang om met dit briljante idee te komen.
Oud 19-10-2016, 11:16
Verwijderd
Op tv een vrouw met maatje zevenhonderdzesendertig (op z'n amerikaans, dus lekker moddervet). Ze zegt "Marilyn Monroe had ook rondingen en zij werd aanbeden. Dan verdien ik het ook om aanbeden te worden vanwege mijn rondingen."
Oud 19-10-2016, 11:46
Verwijderd
Citaat:

Kijk eens zendtijd voor politieke partijen terug van de CD of CP86. Janmaat, daarbij zou je ook zweren dat het Jiskefet is.

Oud 19-10-2016, 11:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huil want eng. Ik vind dit eigenlijk heel gaaf maar ben een schijterd en kijk ook geen enge films zonder een vriend die overal bulderend door heen lacht maar AHS kijk ik dan weer alleen en zo gaaf maar omg zo nasty en eng en maf en naar maar zo fakking gaaffffff.
Ik ben ook zo, durf echt niks engs te kijken Ben vooral heel gevoelig voor de sfeer die door de muziek wordt opgeroepen.

Maar wat betreft AHS, ik hoor goede dingen, maar ik durf er nog niet aan te beginnen

Citaat:
Een beetje maar.
Welk beetje?
Oud 19-10-2016, 12:02
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Kijk eens zendtijd voor politieke partijen terug van de CD of CP86. Janmaat, daarbij zou je ook zweren dat het Jiskefet is.

[filmpje]

Hahahahaha oh god ja, ik heb er al eens een aantal gezien, het is echt bijna te tergend om een heel filmpje lang vol te houden.
Oud 19-10-2016, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook zo, durf echt niks engs te kijken Ben vooral heel gevoelig voor de sfeer die door de muziek wordt opgeroepen.

Maar wat betreft AHS, ik hoor goede dingen, maar ik durf er nog niet aan te beginnen

Welk beetje?
Ik ben daar ook heel gevoelig voor maar hou er wel heel veel van kijk anders de eerste aflevering overdag, scheelt bij mij altijd een hoop!
Oud 19-10-2016, 12:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

[filmpje]

Die muziek op het eind ook

Citaat:
Ik ben daar ook heel gevoelig voor maar hou er wel heel veel van kijk anders de eerste aflevering overdag, scheelt bij mij altijd een hoop!
Dat helpt wel ja

Maar ik denk dat ik eerst Twin Peaks weer eens ga herkijken, dat bij vlagen trouwens ook best naar is (Bob )
Oud 19-10-2016, 12:16
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Die muziek op het eind ook
serieus, lost it there
Oud 19-10-2016, 13:45
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
De laatste keer dat men dat bij mij dacht bleek het een hernia te zijn.
Oud 19-10-2016, 13:47
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Welk beetje?
Het misantropische beetje
Oud 19-10-2016, 14:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het misantropische beetje
Nou, laat dan maar
Oud 19-10-2016, 14:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde zo naar de bios gaan, maar zag toen dit artikel
Oud 19-10-2016, 14:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wilde zo naar de bios gaan, maar zag toen dit artikel
ben benieuwd of men binnen voor 10 euro aan snacks en drinken koopt
Oud 19-10-2016, 14:42
Yne
Yne is offline
Nog een Groninger hier, wat leuk ik wilde naar Westerhaven voor een haarborstel, dat ga ik dus mooi even niet doen
Oud 19-10-2016, 15:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ben benieuwd of men binnen voor 10 euro aan snacks en drinken koopt
Ik ben toch maar gegaan, optimistisch als ik ben (). Twintig minuten in de rij gestaan, 2 tickets nog beschikbaar op het bord de hele tijd dat ik er stond. Kaapt de stomme trut die half naast/voor me stond ze voor m'n neus weg Dus nu ga ik vanavond maar.

Toen terug door de stad, waar ik een aardige dakloze vrouw met een hele stapel niet-verkopende daklozenkranten tegenkwam. Daar heb ik bij de Subway een broodje+drinken voor gekocht (vooruit, en een koek voor mezelf) en was toen bijna een tientje kwijt so much for het besparen van geld door op deze teringdrukke dag voor een euro naar de bios te gaan

Citaat:
Nog een Groninger hier, wat leuk ik wilde naar Westerhaven voor een haarborstel, dat ga ik dus mooi even niet doen
Ja hoi

Maar zó erg vond ik het in de stad nou ook weer niet. Niet drukker dan een gemiddelde zaterdag (hoewel ik op een gemiddelde zaterdag niet in de Primark bij de Westerhaven ben geweest, of eigenlijk, daar ben ik nog nooit geweest ).

Laatst gewijzigd op 19-10-2016 om 16:06.
Oud 19-10-2016, 15:36
Holland Oates
Holland Oates is offline
Waah, m'n studiefriendinnetjuh (die ene waarbij ik vorige maand getuige was) is net bevallen van dr eerste kindje. Ze is zo poepig.
Ik woon letterlijk bij 'r om de hoek, dus ik kijk nu al uit naar het babysitten. (Ik? Ja, ik!)
Oud 19-10-2016, 16:00
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Waah, m'n studiefriendinnetjuh (die ene waarbij ik vorige maand getuige was) is net bevallen van dr eerste kindje. Ze is zo poepig.
Ik woon letterlijk bij 'r om de hoek, dus ik kijk nu al uit naar het babysitten. (Ik? Ja, ik!)
Leuk
Oud 19-10-2016, 19:18
a/s/l
a/s/l is offline
HALLELUJA

Eindelijk Android 7
Oud 19-10-2016, 19:24
Verwijderd
Nou poepoe eindelijk jeeminee
Oud 19-10-2016, 19:25
Holland Oates
Holland Oates is offline
Wat is er veranderd/verbeterd?
Oud 19-10-2016, 19:37
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Nou poepoe eindelijk jeeminee
Wat?
Verwijderd
Dat -ie pas uit is, met je 'eindelijk'.
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Wat is er veranderd/verbeterd?
Geen idee eigenlijk. Iets met multitasking en langere batterijduur.
Oud 19-10-2016, 19:54
Verwijderd
Behoorlijk wat goede securityfeatures.
Oud 19-10-2016, 20:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, Bridget Jones was weer heel vermakelijk. Wel hysterisch gelach in de zaal om werkelijk elk (niet eens zo leuk) grapje. Maar oke.

Jammer dat het ineens keihard regende toen ik de bios uitkwam. Ik zag er bij thuiskomst uit als een soort verzopen Maria, door de enorme sjaal om m'n hoofd.
Oud 19-10-2016, 20:51
df
df is offline
Mooie goal hoor van Narsingh.
Oud 19-10-2016, 20:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Over Bridget, ik vond het trouwens wel superdom
Spoiler
Oud 19-10-2016, 20:55
Macrador
Macrador is offline
Spoiler
Oud 19-10-2016, 20:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat nog net niet nee maar het scheelde weinig
Oud 19-10-2016, 21:01
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Mooie goal hoor van Narsingh.
Oud 19-10-2016, 21:03
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Over Bridget, ik vond het trouwens wel superdom
Spoiler
Ja hee, je wil toch niet dat mannen zien waar een kind nou eigenlijk uit komt? Straks willen ze nooit meer seks!
Oud 19-10-2016, 21:10
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Nou, laat dan maar
Story of my life yesh
Oud 19-10-2016, 21:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja hee, je wil toch niet dat mannen zien waar een kind nou eigenlijk uit komt? Straks willen ze nooit meer seks!
De arts Emma Thompson maakte serieus zo'n opmerking 'mijn man was erbij en hij zegt dat het was alsof hij zijn favoriete pub zag afbranden'
Oud 19-10-2016, 21:13
df
df is offline
Citaat:
mijn man was erbij en hij zegt dat het was alsof hij zijn favoriete pub zag afbranden
Oud 19-10-2016, 21:26
Verwijderd
Vleesexplosie enzo
Oud 19-10-2016, 21:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ugh, ik heb morgen een seminar bij de belastingdienst van drie uur
Oud 19-10-2016, 21:32
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Sterkte.

Regels voor berichten