Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2016, 18:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een hele mooie witte zomerse strokenrok maar die scheen door en daardoor draag ik hem weinig. Toen had ik hem van de zomer een keer aan en toen zei mijn collega dat ik er eigenlijk iets onder moest naaien maar ik ben niet zo handig met naaien en heb geen naaimachine. Toen vroeg ze 'kan je moeder dat niet'. Mijn moeder is sindskort met pensioen en nu ze ook nog met naailes is begonnen durfde ik het haar wel te vragen. Ik was twee weken geleden bij haar en het is nu al klaar Bij mij had dat nog minstens tot volgend jaar zomer blijven liggen.
Oud 20-10-2016, 18:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo. Nu de rest van de avond Twin Peaks-herkijk
Oud 20-10-2016, 19:07
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jaaaaa!
Ik ben op Cooper.
Oud 20-10-2016, 19:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heeft oma geen tijd?
Ik weet niet of oma het nog kan. Vroeger was ze super handig met de naaimachine, maar voor creatieve kostuums zijn vast zijn pasklare patronen met Nederlandstalige beschijving. En oma durft niet met rekbare stoffen te werken (zou wel handig zijn omdat het dan qua patroon minder precies komt).
En oma is erg vermoeiend
Oud 20-10-2016, 19:35
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dit moet/wil ik ook nog doen voor het nieuwe seizoen
Oud 20-10-2016, 19:35
Verwijderd
Rekbare stoffen zijn ook wel veel makkelijker te verneuken onder de naaimachine. Wat.voor ideeën heb je?
Oud 20-10-2016, 19:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Rekbare stoffen zijn ook wel veel makkelijker te verneuken onder de naaimachine. Wat.voor ideeën heb je?
Mijn oma heeft vroeger een naaiopleiding gedaan, dus met traditionele stoffen kan ze prima omgaan. Alleen die rekbare stoffen heeft ze nooit mee leren werken...

De haalbare ideeën:
Juffrouw Minoes (groen rokje, zwarte trui, koffertje, knotje in, klaar
Sim (diamantje aan een diadeem knutselen en klaar)
Merida uit Disney's Brave (heel erg versimpeld: groen jurkje, leren riem, laarzen en m'n haar krullen)

De ambiteuze ideeën:
Ariel uit Disney's The Little Mermaid
Merida uit Disney's Brave
Korra uit de animatieserie The Legend of Korra
Katara uit de animatieserie The Last Airbender
Oud 20-10-2016, 19:42
Verwijderd
Heb je al op feestwinkel.nl gekeken?
Oud 20-10-2016, 19:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jaaaaa!
Ik ben op Cooper.
Jaaa wie niet Maar (heel heel) stiekem vind ik de sherrif ook best leuk

Citaat:
Dit moet/wil ik ook nog doen voor het nieuwe seizoen
Het is ook wel echt nodig bij mij, ben superveel vergeten. Herkijk is wel heel leuk daardoor, bijna alsof het nieuw is allemaal
Oud 20-10-2016, 19:58
Kikaa*
Kikaa* is offline
Mijn moeder maakte vroeger de geweldigste verkleeddingen voor me
Oud 20-10-2016, 20:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn moeder maakte vroeger de geweldigste verkleeddingen voor me
Mijn moeder wilde altijd na een kwartiertje de naaimachine uit het raam gooien, want er ging altijd iets mis met de draad op de goede manier door de machine laten gaan. Dan pakten we de hele boel op en reden we naar oma, die dan op haar goeie ouwe Singer de klus af moest maken
Oud 20-10-2016, 20:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mijn moeder wilde altijd na een kwartiertje de naaimachine uit het raam gooien, want er ging altijd iets mis met de draad op de goede manier door de machine laten gaan. Dan pakten we de hele boel op en reden we naar oma, die dan op haar goeie ouwe Singer de klus af moest maken
Ik heb ook een naaimachine en ik herken dit zo erg. tegenwoordig lukt het me wel, maar vroeger werd ik echt gek. mijn moeder had altijd geduld dus ging het me altijd oneindig uitleggen en dan deed ik het zelf en dan lukte het weer niet en aaaaaargh.
Oud 20-10-2016, 20:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik weet niet of oma het nog kan. Vroeger was ze super handig met de naaimachine, maar voor creatieve kostuums zijn vast zijn pasklare patronen met Nederlandstalige beschijving. En oma durft niet met rekbare stoffen te werken (zou wel handig zijn omdat het dan qua patroon minder precies komt).
En oma is erg vermoeiend
Hmm, okee. Maar misschien kost oma minder tijd dan het zelf maken
Oud 20-10-2016, 20:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Als ik momenteel tijd over had had ik het ook wel voor je willen doen. Maar jaaaaa
Oud 20-10-2016, 20:17
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Oud 20-10-2016, 20:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hmm, okee. Maar misschien kost oma minder tijd dan het zelf maken
Wel 1000x meer energie ben ik bang, dus ik denk dat ik het maar bij iets simpels hou
Oud 20-10-2016, 20:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh haha, goede afweging dan
Oud 20-10-2016, 20:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was vergeten wat een mongolen die Bobby en z'n achterlijke sidekick waren
Oud 20-10-2016, 20:53
Verwijderd
ERNST BOBBIE EN DE REST TUDUDUTU
Oud 20-10-2016, 20:56
Verwijderd
Morgen weekendje Utrecht. Ik moet kleren hebben! Tips? Geen hm en primark maar de schattige leuke kleine achterafwinkeltjes?
Oud 20-10-2016, 21:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaaah Bob
Oud 20-10-2016, 22:08
Verwijderd
'avond
Oud 20-10-2016, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Morgen weekendje Utrecht. Ik moet kleren hebben! Tips? Geen hm en primark maar de schattige leuke kleine achterafwinkeltjes?
Oh, en restaurantjes waar je goed kunt eten (liever geen Aziatisch) en de hele avond kunt zitten.
Oud 20-10-2016, 22:38
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh, en restaurantjes waar je goed kunt eten (liever geen Aziatisch) en de hele avond kunt zitten.
Il pozzo.
Oud 20-10-2016, 22:40
Holland Oates
Holland Oates is offline
Blegh, ik voel me echt beroerd. En vanaf morgen dus 4 dagen werken. Dat kan m'n stem denk ik niet aan atm.
Oud 20-10-2016, 22:59
Verwijderd
Beterschap ho!
Oud 20-10-2016, 23:01
Holland Oates
Holland Oates is offline
Dank je. <3
Gouden tip: niet slapen naast iemand die je al gewaarschuwd heeft dat ie verkouden aan 't worden is. Bleh.
Oud 20-10-2016, 23:15
Verwijderd
Oud 21-10-2016, 07:38
Verwijderd
Verdomme wat is die kerel van My Cat From Hell toch hilarisch
Oud 21-10-2016, 07:43
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dank je. <3
Gouden tip: niet slapen naast iemand die je al gewaarschuwd heeft dat ie verkouden aan 't worden is. Bleh.
Goed voor de weerstand, gewoon even zijn neusholten uitlikken voor een maximale boost
Oud 21-10-2016, 09:52
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Goed voor de weerstand, gewoon even zijn neusholten uitlikken voor een maximale boost
Geil
Oud 21-10-2016, 10:00
Elin3
Elin3 is offline
Er lag zo'n dikke deken mist over de stad dat ik het niet kon weerstaan om na mijn hardlooprondje ook nog even een rondje te maken met mijn foto-toestel. Mijn handen zijn zo koud dat ik nu bijna niet meer kan typen, maar het was wel fijn om even buiten te zijn.
Oud 21-10-2016, 10:05
a/s/l
a/s/l is offline
Opschepper (foto's!)
Oud 21-10-2016, 10:19
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Vannacht zijn er weer vallende sterren te zien
Oud 21-10-2016, 10:25
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Beste ooit
Oud 21-10-2016, 10:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Opschepper (foto's!)
Foto's vielen me om eerlijk te zijn een beetje tegen Geen zon dus alles een beetje grauw. Maar het wandelen en fietsen was fijn. Heel bizar ook om aan de rand van een steiger te staan en de overgang van water naar mist niet te kunnen zien.
Oud 21-10-2016, 10:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Beste ooit
Yes
Oud 21-10-2016, 11:47
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Het heeft niet geholpen.
Oud 21-10-2016, 11:58
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Het heeft niet geholpen.
He verdorie, wat een mysterie
Oud 21-10-2016, 13:09
Miekje*
Miekje* is offline
Vanochtend met de mist had ik een excuus om niet naar buiten te gaan, maar inmiddels is het opgeklaard en moet ik nog boodschappen doen. Nnnggg.
Oud 21-10-2016, 13:44
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Yes
Wel fascinerend hoe het beste ooit ook het irritantste ooit kan voortbrengen: James Hurley. Tot op de dag van vandaag zingt het tergende "Donna Madonna there's always mañana" door mijn hoofd.
Oud 21-10-2016, 13:45
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Foto's vielen me om eerlijk te zijn een beetje tegen Geen zon dus alles een beetje grauw. Maar het wandelen en fietsen was fijn. Heel bizar ook om aan de rand van een steiger te staan en de overgang van water naar mist niet te kunnen zien.
Oh ja, dat is echt fantastisch mystiek alles.
Oud 21-10-2016, 13:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wel fascinerend hoe het beste ooit ook het irritantste ooit kan voortbrengen: James Hurley. Tot op de dag van vandaag zingt het tergende "Donna Madonna there's always mañana" door mijn hoofd.
Dat heb ik blijkbaar verdrongen
Oud 21-10-2016, 16:00
Verwijderd
Godverdomme wat zijn mensen soms toch intens kut. Ik ga tot en met februari onder een steen liggen en werken en mijn diploma halen en kom er daarna wel weer onder uit.
Oud 21-10-2016, 16:01
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Godverdomme wat zijn mensen soms toch intens kut. Ik ga tot en met februari onder een steen liggen en werken en mijn diploma halen en kom er daarna wel weer onder uit.
Knuffel!
Oud 21-10-2016, 16:05
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
oke
Oud 21-10-2016, 17:45
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
He verdorie, wat een mysterie
Watvoor mysterie?
Oud 21-10-2016, 17:46
Megatron
Megatron is offline
Wie die jabroni nou is, obviously.
Oud 21-10-2016, 17:52
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou ja, als je een beetje speurt weet je 't wel.
Oud 21-10-2016, 17:55
Megatron
Megatron is offline
Where's the fun in that

Regels voor berichten