Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2016, 22:58
Verwijderd
100
Advertentie
Oud 25-10-2016, 06:56
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
108
Oud 25-10-2016, 07:01
Megatron
Megatron is offline
Jammer dat ik horloges ben verleerd te dragen en het praktisch nut er niet van in zie. Mechanische klokjes zijn sexy qua werking. En het is bon ton als sieraad voor de man.
Oud 25-10-2016, 07:01
Verwijderd
Ik haat dingen om mijn pols/nek. Geen horloges/dassen voor mij.
Oud 25-10-2016, 07:39
Yne
Yne is offline
Citaat:
Niemand hier heeft verstand van horloges, tenzij het een digitale is. Horlogemechanieken zijn, zelfs in de goedkoopste modellen, een precair werkje. Als het ding meer dan 100,- heeft gekost dan kan je er alleen bij een horlogemaker mee terecht. Of bij de fabrikant want ik denk dat de wet 2 jaar garantie en een levensduur van 10-20 jaar voorschrijft.
Nee, hij was goedkoop. Maar dan is het alsnog karig dat 'ie er nu al mee ophoudt. Ik mail er wel even heen
Oud 25-10-2016, 09:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
Daantje naamzoek, je bent online dus je kan antwoorden! Bij urine onderzoek, doen jullie dan nog speciale dingen met het monster? of weet je dat niet? Ik lees op internet zoveel verschillende dingen. Ligt natuurlijk ook wel aan wat je wil analyseren, maar ik ben benieuwd. Ik moet zoveel mogelijk interferenties eruit krijgen want mijn analyseapparaat is erg gevoelig en ik ben bang dat ik echt allemaal shit analyseer wat niet nodig is.
Oud 25-10-2016, 09:22
Not for Sale
Not for Sale is offline
Er is iemand in mijn appartement geweest want de luxaflex was helemaal omhoog en dat doe ik nóóít. Soms komt er wel iemand van het beheer langs voor onderhoud, maar dat wordt altijd aangekondigd. Ik vind dit niet zo cool
Oud 25-10-2016, 09:24
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Er is iemand in mijn appartement geweest want de luxaflex was helemaal omhoog en dat doe ik nóóít. Soms komt er wel iemand van het beheer langs voor onderhoud, maar dat wordt altijd aangekondigd. Ik vind dit niet zo cool
Wtf. Geen camera's ergens? Of navragen of er iemand van het beheer is geweest? Niet dat het fijn is als die onaangekondigd aankomen, maar dit lijkt me inderdaad heel creepy.
Oud 25-10-2016, 09:26
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wtf. Geen camera's ergens? Of navragen of er iemand van het beheer is geweest? Niet dat het fijn is als die onaangekondigd aankomen, maar dit lijkt me inderdaad heel creepy.
Ja ik ga zeker even klagen en opheldering vragen straks
Oud 25-10-2016, 09:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Daantje naamzoek, je bent online dus je kan antwoorden! Bij urine onderzoek, doen jullie dan nog speciale dingen met het monster? of weet je dat niet? Ik lees op internet zoveel verschillende dingen. Ligt natuurlijk ook wel aan wat je wil analyseren, maar ik ben benieuwd. Ik moet zoveel mogelijk interferenties eruit krijgen want mijn analyseapparaat is erg gevoelig en ik ben bang dat ik echt allemaal shit analyseer wat niet nodig is.
Dat weet ik niet precies maar het ligt denk ik heel erg aan de bepaling. Kan me voorstellen dat het voor een kweek niet voorbehandeld wordt maar een aantal collega's van me doen eenof andere radioactieve klinisch chemische test en die hoor ik wel eens over urines voorbehandelen met HCl. Ik werk zelf niet met urines dus het fijne weet ik er niet van.
Oud 25-10-2016, 09:31
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja ik ga zeker even klagen en opheldering vragen straks
Ja, kak man! Geef even een update hier daarna als je wil! Ik ben wel benieuwd.

Citaat:
Dat weet ik niet precies maar het ligt denk ik heel erg aan de bepaling. Kan me voorstellen dat het voor een kweek niet voorbehandeld wordt maar een aantal collega's van me doen eenof andere radioactieve klinisch chemische test en die hoor ik wel eens over urines voorbehandelen met HCl. Ik werk zelf niet met urines dus het fijne weet ik er niet van.
Thanks. Tegen mij werd gezegd dat ik het direct kon gebruiken maar dat lijkt me dus niet.
Oud 25-10-2016, 09:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat wil je analyseren dan?
Oud 25-10-2016, 09:41
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat wil je analyseren dan?
Zowel eiwitten als anionen. Wel beide met een andere methode uiteraard, maar ik denk dat het alsnog lekker veel interferenties geeft als ik er niks mee doe. Maar we zullen het zien. Ik had gehoopt dat jij met een spetterend idee kwam. Heb zelf wat ideeën, dus ik ga het gewoon proberen.
Oud 25-10-2016, 09:44
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
GEESTEN
Oud 25-10-2016, 09:46
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
GEESTEN
Ik zou echt gek worden als mij dat zou overkomen. Maar ik ben dan ook een bange schijterd.
Oud 25-10-2016, 09:48
Kikaa*
Kikaa* is offline
Vroeger was ik een keertje alleen thuis en mijn broertje moest voetballen en mijn ouders waren mee. Ik lag in bed en ik werd ineens wakker van allemaal geluiden beneden en kastjes die (voor mijn gevoel, want bang) enorm snel opengemaakt werden en dichtgegooid werden en ik werd echt helemaal gek. Ik durfde niet eens m'n bed uit te komen. Dus toen ging ik toch maar m'n bed uit om van de bovenverdieping de telefoon te pakken en ik hoorde voetstappen en alles en ik dacht neeeeeeh. Dus ik mijn moeder bellen, ging haar telefoon over. Was zij het, want ze was een formulier vergeten en die zocht ze. Ik moest volgens mij echt janken van angst.
Oud 25-10-2016, 09:57
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Vroeger was ik een keertje alleen thuis en mijn broertje moest voetballen en mijn ouders waren mee. Ik lag in bed en ik werd ineens wakker van allemaal geluiden beneden en kastjes die (voor mijn gevoel, want bang) enorm snel opengemaakt werden en dichtgegooid werden en ik werd echt helemaal gek. Ik durfde niet eens m'n bed uit te komen. Dus toen ging ik toch maar m'n bed uit om van de bovenverdieping de telefoon te pakken en ik hoorde voetstappen en alles en ik dacht neeeeeeh. Dus ik mijn moeder bellen, ging haar telefoon over. Was zij het, want ze was een formulier vergeten en die zocht ze. Ik moest volgens mij echt janken van angst.
Oud 25-10-2016, 10:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Zowel eiwitten als anionen. Wel beide met een andere methode uiteraard, maar ik denk dat het alsnog lekker veel interferenties geeft als ik er niks mee doe. Maar we zullen het zien. Ik had gehoopt dat jij met een spetterend idee kwam. Heb zelf wat ideeën, dus ik ga het gewoon proberen.
Als ik tijd heb, kan ik (op zijn vroegst morgen want vandaag ben ik vrij) wel eens proberen te snuffelen in voorschriften maar dan moet ik wel een idee hebben op wat voor bepaling het zou kunnen lijken.
Oud 25-10-2016, 10:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Eiwitten, is dat zoals een paraproteine/m-proteine denk je?
Oud 25-10-2016, 10:06
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Als ik tijd heb, kan ik (op zijn vroegst morgen want vandaag ben ik vrij) wel eens proberen te snuffelen in voorschriften maar dan moet ik wel een idee hebben op wat voor bepaling het zou kunnen lijken.
Citaat:
Eiwitten, is dat zoals een paraproteine/m-proteine denk je?
Thanks! Als je tijd hebt dan zou ik dat chill vinden. Ik PM je anders vanmiddag wel als ik tijd heb. Ik ga zo even naar mijn begeleider, kijken wat hij van mijn plan vindt, dus ik kan ook gewoon eerst mijn plan proberen ofzo. En verder heeft het geen haast, want ik sta morgen toch niet op het lab en er moeten eerst dingen besteld worden voordat ik überhaupt kan starten. Denk ik. Dat moet ik zo ook even checken!
Oud 25-10-2016, 10:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Prima! Laat iig even weten wat voor techniek/methode en een beetje wat voor dingen je wil analyseren dan heb ik een idee waar ik naar moet zoeken.
Oud 25-10-2016, 10:10
Verwijderd
Ik ben ongesteld en mijn baarmoeder is zich een weg naar buiten aan het graven met een staafmixer. Klote ding.
Oud 25-10-2016, 10:11
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik ben ongesteld en mijn baarmoeder is zich een weg naar buiten aan het graven met een staafmixer. Klote ding.
Jezus
Oud 25-10-2016, 10:14
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ach we zijn allemaal wel eens ongesteld
Oud 25-10-2016, 10:14
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ohnee toch niet
Oud 25-10-2016, 10:20
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ohnee toch niet
Oud 25-10-2016, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ohnee toch niet
Oud 25-10-2016, 10:36
Yne
Yne is offline
Citaat:
Ohnee toch niet
Oud 25-10-2016, 10:39
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Xoxo
Oud 25-10-2016, 10:42
Elin3
Elin3 is offline
Mijn hoorcollege is zo tenenkrommend. 20 minuten introductie over het vak, slides met 1000 plaatjes en minstens drie tekstkleuren en lettertypes per slide.
Oud 25-10-2016, 10:43
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
In Comic Sans?
Oud 25-10-2016, 10:46
Verwijderd
Met wordart!
Oud 25-10-2016, 10:50
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
In Comic Sans?
Die heb ik nog niet voorbij zien komen, maar diverse andere creatieve lettertypes waren niet missen
Oud 25-10-2016, 10:53
Verwijderd
Ik kijk My big fat american gipsy wedding. Zeventien jaar oud en ze kennen elkaar alleen via internet. De eerste keer dat ze elkaar live zien, is bij het altaar voor hun bruiloft. De droom van elk meisje.
Oud 25-10-2016, 10:55
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Comic sans is leuk
Oud 25-10-2016, 11:10
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ohnee toch niet
Oud 25-10-2016, 11:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Met wordart!
Ik gebruikte altijd de regenboogkleurversie voor mijn werkstukken op de basisschool.
Oud 25-10-2016, 11:12
Verwijderd

Nostalgie
Oud 25-10-2016, 11:13
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik gebruikte altijd de regenboogkleurversie voor mijn werkstukken op de basisschool.
Ik ook
Oud 25-10-2016, 11:15
Verwijderd
Heeft iemand nog adresjes voor webshops met goede accessoires? Ik ben wel weer toe aan iets nieuws en heb zo'n behoefte om geld uit te geven Gisteren ook al een shitload aan kleren besteld
Oud 25-10-2016, 11:19
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ga maar boos liggen doen met je bebloede foef, see if I care
Oud 25-10-2016, 11:20
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ook
Voor mijn kaft printte ik het altijd enorm groot uit en dan ging ik al die letters apart uitknippen en dan maakte ik er een mooie kaft van. Daar was ik altijd super lang mee bezig omdat ik het netjes moest doen van mezelf. Maar ik vond het altijd zo mooi worden. Misschien moet ik m'n scriptie ook zo inleveren, kijken of m'n docenten net zo enthousiast zijn als dat ik ben!
Oud 25-10-2016, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
:aai:

Citaat:
Wat niet tof. Ik zou emotioneel heen en weer geslingerd worden tussen paranoia en zelftwijfel (is dat een woord?), of ik niet één keer tóch de luxaflex zelf omhoog had gedaan

Citaat:
Ik schreef mijn werkstukken op de basisschool bijna nog met de hand! En ik knutselde er supermooie voorkanten bij, zoals bij mijn werkstuk in groep 7 over bijen. Toen maakte ik een bij van verschillende kleuren papier, met vleugels die uitstaken
Oud 25-10-2016, 11:22
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik zeg doen! Die regenboogletters doen het altijd goed
Oud 25-10-2016, 11:23
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik zeg doen! Die regenboogletters doen het altijd goed
Mijn begeleider is wel tof en hij is zelf ook nog jong dus wellicht herkent hij de leukheid ervan.
Oud 25-10-2016, 11:23
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik moet hem zo mailen met heel veel bestanden, inclusief word bestand. Zal ik daar gewoon een mooie kaft op maken? Ik zou het bijna echt doen, en ook al weet ik dat ie erom kan lachen, ik durf het toch niet echt.
Oud 25-10-2016, 11:25
Elin3
Elin3 is offline
Een slide over Fisher separation theorem. Met visjes op de achtergrond. Ik voel me niet serieus genomen als student
Oud 25-10-2016, 11:26
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik moet hem zo mailen met heel veel bestanden, inclusief word bestand. Zal ik daar gewoon een mooie kaft op maken? Ik zou het bijna echt doen, en ook al weet ik dat ie erom kan lachen, ik durf het toch niet echt.
Ik zou het voor de grap in een document ergens subtiel proberen te stoppen, test om te zien of ie het überhaupt leest
Oud 25-10-2016, 11:27
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik zou het voor de grap in een document ergens subtiel proberen te stoppen, test om te zien of ie het überhaupt leest
Hij gaat het wel lezen hoor, want het is gigantisch eigenbelang voor 'm.
Oud 25-10-2016, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat zowel jij als je vriendje zich ziek hebben gemeld?

(ik had dus een collega die zich ziek meldde omdat z'n vrouw ongesteld was)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten