Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2016, 14:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat is toch best normaal?

Ik functioneert alleen maar met een belachelijke dosis pijnstillers. Mits ik ze op tijd inneem. Als ik te laat ben is het de hele dag huilen.

Oh ja, en alle mannen moeten hun bijdehante muil houden, want ik slinger zo een volle tampon naar je harses!
Je bent bloedserieus of niet?
Oud 25-10-2016, 14:38
Holland Oates
Holland Oates is offline
:'D
Oud 25-10-2016, 14:45
df
df is offline
Citaat:
Je bent bloedserieus of niet?
Oud 25-10-2016, 14:45
df
df is offline
Gaat goed met jou?
Oud 25-10-2016, 14:50
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Gaat goed met jou?
Ja, prima!
Oud 25-10-2016, 14:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ben ik even blij dat ik er niet zoveel last van heb als ik ongesteld ben Ik heb alleen heel vaak ijzertekort gehad in m'n tienertijd, en in vergelijking met vriendinnen wat zwaarder en langer vroeger (5 dagen ofzo), that's it eigenlijk De laatste jaren sowieso heel weinig last ervan.
Oud 25-10-2016, 15:20
Miekje*
Miekje* is offline
Ik word niet meer ongesteld Hoera! Wat een rust
Oud 25-10-2016, 15:42
Ieke
Ieke is offline
Belasting betalen doet wel een beetje pijn
Oud 25-10-2016, 16:02
Holland Oates
Holland Oates is offline
Geld uitgeven doet sowieso pijn.
Oud 25-10-2016, 16:06
Verwijderd
Ging net anders lekker makkelijk.
Oud 25-10-2016, 16:08
Holland Oates
Holland Oates is offline
Wat heb je nou weer gekocht joh, Big spender?
Oud 25-10-2016, 16:09
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
niets leuker dan geld uitgeven, maar als het op is
Oud 25-10-2016, 16:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Geld uitgeven doet sowieso pijn.
Geld uitgeven aan leuke dingen doet geen pijn, geld geven aan de belasting wel
Oud 25-10-2016, 16:11
Verwijderd
De lokale modelbouwwinkel houdt op met modeltreinen. Kan niet meer uit en om eerlijk te zijn was hij te duur. Dus ik heb alle rails gekocht die er nog was voor een schijntje. Zo'n stukje van 20cm kost normaal €2,60 per stuk en ik heb nu 40 rechten en 12 bochten voor €45,-

Heb wel m'n crossbrommer verkocht vandaag voor het drievoudige van dat bedrag.
Oud 25-10-2016, 16:15
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, maar als je geen geld hebt voor leuke dingen is het alsnog kut.

Citaat:
De lokale modelbouwwinkel houdt op met modeltreinen. Kan niet meer uit en om eerlijk te zijn was hij te duur. Dus ik heb alle rails gekocht die er nog was voor een schijntje. Zo'n stukje van 20cm kost normaal €2,60 per stuk en ik heb nu 40 rechten en 12 bochten voor €45,-

Heb wel m'n crossbrommer verkocht vandaag voor het drievoudige van dat bedrag.
Goed bezig, nerdmans.
Oud 25-10-2016, 16:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, maar als je geen geld hebt voor leuke dingen is het alsnog kut.
Jup
Oud 25-10-2016, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Goed bezig, nerdmans.

Als ik nu nog een winkel kan vinden waar ze decoders verkopen met draadjes zonder NEM stekkers ben ik helemaaaaaal blij
Oud 25-10-2016, 18:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Van mij mag al het dubbeldeksmaterieel in Nederland onmiddelijk vervangen worden door M6.
Oud 25-10-2016, 18:21
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
De ecologische effecten van het voortijdig vervangen even buiten beschouwing gelaten dan.
Oud 25-10-2016, 18:29
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb net m'n keuken en badkamer staan schrobben met hakken aan. Kuthormonen. Ik lijk wel een wijf.
Oud 25-10-2016, 18:50
Yne
Yne is offline
Citaat:
Dat is toch best normaal?

Ik functioneert alleen maar met een belachelijke dosis pijnstillers. Mits ik ze op tijd inneem. Als ik te laat ben is het de hele dag huilen.

Oh ja, en alle mannen moeten hun bijdehante muil houden, want ik slinger zo een volle tampon naar je harses!
Ik had daar nooit zo last van! Wel van pijn, maar niet van een humeur. Werd er eerder aanhankelijk van En ik word nu niet meer ongesteld, man wat fijn.
Oud 25-10-2016, 18:55
Yne
Yne is offline
Mijn diplomauitreiking was echt in een karig zaaltje, we pasten er niet met z'n allen in m'n scriptiebegeleider was er helaas ook niet bij. We moesten opeens wel ons scriptieonderwerp en belangrijkste uitkomst noemen, god wat confronterend, ik haat het om voor een grote groep te spreken. En ook nog spontaan weer terug te moeten denken aan mijn scriptie. Ik zei dat ik mijn categorisering niet meer wist en ze moesten lachen, ik voelde me dom
Oud 25-10-2016, 19:08
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Mijn diplomauitreiking was echt in een karig zaaltje, we pasten er niet met z'n allen in m'n scriptiebegeleider was er helaas ook niet bij. We moesten opeens wel ons scriptieonderwerp en belangrijkste uitkomst noemen, god wat confronterend, ik haat het om voor een grote groep te spreken. En ook nog spontaan weer terug te moeten denken aan mijn scriptie. Ik zei dat ik mijn categorisering niet meer wist en ze moesten lachen, ik voelde me dom
dat had ik wel willen zien eigenlijk, vooral met die snapchat stemvervormer eroverheen
Oud 25-10-2016, 19:22
Yne
Yne is offline
echt wat een geweldig filter. Wauw. Het praten ging best soepel, ik zei gewoon 'ik weet ze niet meer, maar het zijn er vijf!!!' voelt echt al jaren geleden dat ik 'm geschreven heb
Oud 25-10-2016, 19:31
Megatron
Megatron is offline
Zodadelijk de start van nieuw seizoen The Walking Dead kijken
Oud 25-10-2016, 19:33
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik zou met liefde tonnen, miljoenen zelfs, belasting betalen als de inkomsten navenant zijn.
Oud 25-10-2016, 19:49
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik kreeg toen ook kort van tevoren te horen dat ik een verhaaltje zou moeten horen. Toch niks voorbereid, omdat ik met andere dingen bezig was en toen compleet verknald.
Oud 25-10-2016, 20:28
Yne
Yne is offline
Nou ja, dat heeft dan gelukkig geen invloed op je bul
Oud 25-10-2016, 20:34
Verwijderd
Hallo boefjes

Ik heb een nieuwe tuner en kabel voor mijn gitaar.
Oud 25-10-2016, 20:36
Verwijderd
Ik werd net begroet met een verrassingsaanval van mijn kat. Ik liep in het donker de trap af en hoorde een harde miauw, maar ik zag geen kat. Ze zat dus op de mat in de gang en die is zwart en zij heeft bruin tinten, dus was ook onzichtbaar
Oud 25-10-2016, 20:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Bij ons is ons nu al verteld dat we voor de uitreiking met de mensen die je meeneemt naar een lokaal gaat om daar een hele presentatie te geven over je onderzoek.
Oud 25-10-2016, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik werd net begroet met een verrassingsaanval van mijn kat. Ik liep in het donker de trap af en hoorde een harde miauw, maar ik zag geen kat. Ze zat dus op de mat in de gang en die is zwart en zij heeft bruin tinten, dus was ook onzichtbaar
Oud 25-10-2016, 20:39
Yne
Yne is offline
Echt Pfff daar heb je dan toch helemaal geen zin meer in? Ik ben nu bijna twee maanden bezig met mijn master, echt geen zin om dan weer helemaal aan dingen van bijna 5 maanden terug te denken (ik vond het schrijven van m'n scriptie stiekem best prima, maar zo'n uitreiking moet wel leuk blijven )
Oud 25-10-2016, 20:39
Verwijderd
Ik zie nu ook al een beetje op tegen de eindbeoorderling. We moeten onze examens verdedigen voor een aantal mensen. Een lerasr is kkeigoed in moeilijke vragen stellen. Bij haar zakken ook de meesten
Oud 25-10-2016, 20:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Bij ons is ons nu al verteld dat we voor de uitreiking met de mensen die je meeneemt naar een lokaal gaat om daar een hele presentatie te geven over je onderzoek.
Dat was bij ons dan meer je afstudeerpresentatie.
Oud 25-10-2016, 20:42
Yne
Yne is offline
Citaat:
Ik zie nu ook al een beetje op tegen de eindbeoorderling. We moeten onze examens verdedigen voor een aantal mensen. Een lerasr is kkeigoed in moeilijke vragen stellen. Bij haar zakken ook de meesten
Oud 25-10-2016, 20:44
Verwijderd
Oei dubbel k
Oud 25-10-2016, 20:45
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nou ja, dat heeft dan gelukkig geen invloed op je bul
Nee, maar het was geen al te mooie vertoning. (Dat was trouwens bij m'n masterscriptie, bij m'n bachelorscriptie hoefde ik geen verhaal te houden.)
Oud 25-10-2016, 20:47
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dioxine-eigoed?
Oud 25-10-2016, 20:50
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Echt Pfff daar heb je dan toch helemaal geen zin meer in? Ik ben nu bijna twee maanden bezig met mijn master, echt geen zin om dan weer helemaal aan dingen van bijna 5 maanden terug te denken (ik vond het schrijven van m'n scriptie stiekem best prima, maar zo'n uitreiking moet wel leuk blijven )
Ik snap je hoor! Ik vind presenteren niet zo erg dus ik vind zoiets ook niet erg om te doen. Er is alleen één ''probleem'', mezelf kennende ben ik heel enthousiast over dingen dus degene die naar mijn uitreiking komen weten toch al alle ins en outs van mijn onderzoek (in hoeverre ik dat bloot mag geven), dus het zal niks nieuws voor ze zijn. Mijn vriend studeert hetzelfde als dat ik doe, dus voor hem is het ook allemaal niet heel indrukwekkend want tussendoor praten we toch over alles wat ons met onderzoeken bezighoud.

Citaat:
Dat was bij ons dan meer je afstudeerpresentatie.
Bij ons is er dus eerst je afstudeerpresentatie/verdediging en dan komt je diploma uitreiking en dan een half uur voordat dat begint moet je gaan presenteren voor de mensen die je meeneemt, zeg maar.
Oud 25-10-2016, 20:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ah okee. Bij ons was je presentatie/verdediging voor natuurlijk je commissie en vaak ook collega's en klasgenoten maar familie en vrienden mag ook. Diploma uitreiking was een andere dag.
Oud 25-10-2016, 20:54
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ah okee. Bij ons was je presentatie/verdediging voor natuurlijk je commissie en vaak ook collega's en klasgenoten maar familie en vrienden mag ook. Diploma uitreiking was een andere dag.
Ja ik neem aan dat er bij onze presentatie/verdediging ook wel anderen aanwezig mogen zijn enzo! Maar ik weet niet hoe dat allemaal precies zit, want die informatie krijgen we vast nog. En het duurt ook nog wel even natuurlijk, al hoewel de tijd snel zat gaat.
Oud 25-10-2016, 21:01
Macrador
Macrador is offline
Ik heb niet eens een bacheloruitreiking gehad

Hier is het van ja ok leuk jongen ga nu maar je master halen.
Oud 25-10-2016, 21:03
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Van mij hoeven die uitreikingen ook niet zo, hoewel het verhaaltje van de begeleidende docent wel leuk is om te horen. Overigens had ik er wel voor kunnen kiezen om het spul gewoon bij de balie op te halen.
Oud 25-10-2016, 21:15
Yne
Yne is offline
Citaat:
Nee, maar het was geen al te mooie vertoning. (Dat was trouwens bij m'n masterscriptie, bij m'n bachelorscriptie hoefde ik geen verhaal te houden.)
Wat deed je dan? Mijn ex had zijn masteruitreiking in ongeveer de mooiste zaal van het academiegebouw, hij werd vooral toegesproken. Volgens mij wist zijn begeleider niet eens wat hij allemaal had uitgespookt omdat hij allemaal losse projecten had (oh god 'mijn ex' geklets, nou ja, sorry not sorry )

De man van de examencommissie zei ook dat voor de masteruitreiking we ook naar die zaal gingen en ik zat van binnen een traantje te laten omdat ik daar dus nooit voor mijn eigen uitreiking terecht kan. Moet mijn zusje maar mooi even opschieten met studeren!
Oud 25-10-2016, 21:31
Yne
Yne is offline
Citaat:
Ik heb niet eens een bacheloruitreiking gehad

Hier is het van ja ok leuk jongen ga nu maar je master halen.
De nadruk ligt hier ook wel op de master, dan mag je ook naar de mooiste zaal van het gebouw
Oud 25-10-2016, 21:34
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wat deed je dan? Mijn ex had zijn masteruitreiking in ongeveer de mooiste zaal van het academiegebouw, hij werd vooral toegesproken. Volgens mij wist zijn begeleider niet eens wat hij allemaal had uitgespookt omdat hij allemaal losse projecten had (oh god 'mijn ex' geklets, nou ja, sorry not sorry )

De man van de examencommissie zei ook dat voor de masteruitreiking we ook naar die zaal gingen en ik zat van binnen een traantje te laten omdat ik daar dus nooit voor mijn eigen uitreiking terecht kan. Moet mijn zusje maar mooi even opschieten met studeren!
Een enorm onsamenhangend vaag lulverhaal houden dat ik plots afbraktoen ik niks meer verder wist. Mij hadden ze toen ook beter alleen toe kunnen spreken.

Als je zelf niks hoeft te doen kun je de zaal wel rustig bekijken!
Oud 25-10-2016, 21:43
Verwijderd
Wat voor bachelor heb je Haubenmeise?
Oud 25-10-2016, 21:54
Verwijderd
Hogere Noordreinwestfalenkunde.
Oud 25-10-2016, 22:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ook in Groningen? De grote zaal bovenaan de trap? Ik vergeet altijd hoe die zaal heet daar had ik mijn bacheloruitreiking. Maar was met een flinke groep en duurde vet lang. Dat was echt alleen opgeroepen worden, handjes schudden en diploma tekenen. Mijn masteruitreiking was in zo'n kleinere kamer direct daarnaast, en dus voor mij alleen. En ik hoefde ook niks te zeggen over mijn onderzoek

Regels voor berichten