Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2016, 20:21
Winston456
Winston456 is offline
Hallo,

Ik zit naast Engels met een leuke meid, we hebben dan meestal een 'casual' gesprek. (Niet heel bijzonder dus) Ik vind haar wel leuk. Ik heb ook met gewhatsappt. was ook niet heel bijzonder.

Vorige week ging iedereen uit havo 4 op reisweek (waaronder ik). Zij ging naar berlijn ik ging naar London. (was overigens erg leuk). Ik merk dat zij niet heel erg geïnteresseerd is in mij maar goed, je weet het nooit.

Op de busreis terug uit London zat ik toevallig achter twee vriendinnen van haar. Een daarvan zit bij mij in de klas en we komen wel goed overweg. Die andere vroeg aan mij of ik het leuk vond naast der in de klas met Engels. ik zeg ja hoor. Nou hierna gingen ze ineens met mij ons hele whatsapp chat doornemen. Nou ben ik redelijk voor schut gezet tegen over de mensen die in een straal van 2 rijen zaten in die bus. Ze zeiden wel dat ik heus door kon appen met haar. (diegene wie ik naast zit dus tijdens Engels)

Wat moet ik doen? Ik zal best met haar uit willen uiteraard, maar sowieso een stapje verder.

Groetjes,

Winston
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2016, 20:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat vervelend dat ze je whatsapp hebben gelezen! Dat is niet netjes.
Heb je weleens met dat meisje gepraat? Vraag eens of ze iets samen wil doen, misschien heeft ze daar ook wel zin in. Niet per se een date, maar een mogelijkheid om elkaar een beetje te leren kennen. Of samen naar school fietsen, huiswerk maken, zoiets simpels?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 20:44
Winston456
Winston456 is offline
Citaat:
Wat vervelend dat ze je whatsapp hebben gelezen! Dat is niet netjes.
Heb je weleens met dat meisje gepraat? Vraag eens of ze iets samen wil doen, misschien heeft ze daar ook wel zin in. Niet per se een date, maar een mogelijkheid om elkaar een beetje te leren kennen. Of samen naar school fietsen, huiswerk maken, zoiets simpels?
Met welk meisje? met de gene naast wie ik zit met engels? Kijk het werkt gewoon zo tegenwoordig (tenminste dat denk ik) dat als een meid met een jongen appt dat er gewoon tientallen screenshots door worden gestuurd. Samen fietsen is geen optie, ik kom vanaf een andere kant naar school.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 21:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omfietsen is altijd een optie als ze leuk is
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 09:58
Robbert297
Robbert297 is offline
Als je een stapje verder wil, dan zou je ook een stapje verder moeten zetten en niet afwachten.
Het is niet netjes wat die vriendinnen hebben gedaan, maar daar moet je je niets van aantrekken. Het is jouw leven en jij bepaalt hoe die loopt.

Vraag dat meisje of je iets met haar ergens wilt drinken en blijf lekker verder appen.
En inderdaad, even omfietsen om met haar te kunnen fietsen laat ook zien dat je veel voor haar over hebt!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 18:34
Raymond2003
Raymond2003 is offline
Zeg het haar gewoon! Dat is de beste manier, dat heb ik ook gedaan. Alleen bij mij vond ze zich te jong.
Enne... kan iemand mij ook helpen heb ook een topic neergezet...

-Raymond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten