Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2016, 18:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje er zit een hele fijne verkoopgroep op FB voor tweedehands dr Martens! Ik heb daar al drie paar gekocht en ze zijn awesome! Het is soms even afwachten tot er een goed model in de goede maat voorbij komt, maar er staan gave dingen op
Cool! Kun je me uitnodigen?
Oud 24-11-2016, 18:19
Miekje*
Miekje* is offline
Oh nvm, al gevonden!
Oud 24-11-2016, 18:36
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb me ook maar meteen aangemeld. Ik heb 1 paar rode DM's die ik ooit op marktplaats vond, maar de rechterschoen kan ik alleen maar aan met 2 paar sokken en 3 blaarpleisters over elkaar.
Oud 24-11-2016, 18:49
Verwijderd
Oud 24-11-2016, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Hoe bevalt je stage Pop?
Het zijn cliënten met leuke humor, dus stage is een feest. Ook kan ik goed overweg met het team En mijn stagebegeleidster is een schat van een vrouw
Oud 24-11-2016, 20:22
Verwijderd
Nou ja, het is niet elke dag een feestje. Sommigen kunnen agressief worden en gaan slaan of schelden
Oud 24-11-2016, 20:24
Holland Oates
Holland Oates is offline
Gewoon terugmeppen. Maar goed om te horen dat je 't met 't team goed kan vinden.
Oud 24-11-2016, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Het zijn cliënten met leuke humor, dus stage is een feest. Ook kan ik goed overweg met het team En mijn stagebegeleidster is een schat van een vrouw
Tof! Fijn dat het goed bevalt.
Citaat:
Nou ja, het is niet elke dag een feestje. Sommigen kunnen agressief worden en gaan slaan of schelden
Kun je dat een beetje hanteren?

Ik heb kurkuma gember kaneel thee
Oud 24-11-2016, 20:51
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik wil het
Oud 24-11-2016, 20:56
Verwijderd
Zelf maken!
Oud 24-11-2016, 20:57
Verwijderd
Ik kijk Facts & Villerius over kinderen die hun ouders hebben vermoord. Naar.
Oud 24-11-2016, 20:58
Verwijderd
Wel interessant, maar jemig.
Oud 24-11-2016, 21:03
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Zelf maken!
I know, maar ik heb geen gember in huis.
Oud 24-11-2016, 21:05
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik kijk Facts & Villerius over kinderen die hun ouders hebben vermoord. Naar.
Ik zag het voorbij komen op haar Facebookpagina, die ik likete na haar docu "Emma wil leven". Creepy ja.
Oud 24-11-2016, 21:07
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb Emma wil leven trouwens in twee stukken gekeken. Ik begon er gisteravond aan en toen bedacht ik me halverwege dat het niet zulk geschikt beeldmateriaal was, zo vlak voor het slapen.
Oud 24-11-2016, 21:14
Verwijderd
Ik durf die niet zo goed te kijken
Oud 24-11-2016, 21:15
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik heb Emma wil leven trouwens in twee stukken gekeken. Ik begon er gisteravond aan en toen bedacht ik me halverwege dat het niet zulk geschikt beeldmateriaal was, zo vlak voor het slapen.
Mwa, ik lag er niet wakker van, ik werd er gewoon heel verdrietig van. Ik ken ook een meisje dat euthanasie heeft gepleegd na een leven met anorexia Ik word ook altijd heel naar als mensen (veelal mannen) zeggen dat anorexia gewoon aanstellerij en aandachtshoeren is
Oud 24-11-2016, 21:16
Abby.
Abby. is offline
Maar ik vond de docu, naast heel verdrietig, vooral ook heel mooi. Respect voor haar, voor haar ouders en vooral ook voor haar hulpverleners
Oud 24-11-2016, 21:18
Verwijderd
Ik heb m op de lijst staan, wie weet ga ik hem nog eens kijken.

Zaterdagochtend gaan we samen naar de rommelmarkt en 's avonds uit eten
Oud 24-11-2016, 21:21
Ieke
Ieke is offline
Ik ga er echt niet naar kijken genoeg ellendige en verdrietige dingen in het leven.
Oud 24-11-2016, 21:23
Ieke
Ieke is offline
Heerlijk net uit de jacuzzi. <3 Morgen naar het Teide observatorium, hoop dat het een beetje een interessant is.
Oud 24-11-2016, 21:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sinterklaas gevierd met collega's. Ik had pompoensoep gemaakt en die viel erg in de smaak. Alles wat ik meegenomen had was op. En een leuk cadeautje gescoord, een fleecedekentje met kerstboompjesprint <3
Oud 24-11-2016, 21:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar ik vond de docu, naast heel verdrietig, vooral ook heel mooi. Respect voor haar, voor haar ouders en vooral ook voor haar hulpverleners
Zeker
Oud 24-11-2016, 21:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil eigenlijk ook nog wel kijken, ben geloof ik net bij met de rest wat ik nog wou zien
Oud 24-11-2016, 21:43
Abby.
Abby. is offline
Hij duurt niet heel erg lang hoor, uurtje geloof ik.
Oud 24-11-2016, 21:50
Verwijderd
1h17m als je alles kijkt.
Oud 24-11-2016, 22:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oeh! Dat klinkt als een goede combinatie.

Ik heb net mijn surprise voor een paardenmeisje van de kinderboerderij afgemaakt. Ik had eerder al een paneel getimmerd, gelakt en daar spijkertjes in geslagen in de vorm van een paard. Net garen tussen de spijkertjes gespannen. Ik vind hem erg tof
Oud 24-11-2016, 22:23
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
1h17m als je alles kijkt.
Incl. het interview erna bedoel je? Ik vond het interview een beetje afbreuk doen aan wat ik ervoor gezien had
Oud 24-11-2016, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Incl. het interview erna bedoel je? Ik vond het interview een beetje afbreuk doen aan wat ik ervoor gezien had
Ja en nee. Ik ben het opzich wel met je eens maar ik heb geen goede beredenering waarom. Wat ik er wél goed aan vond weet ik wel en dat was het benadrukken van de manier van therapie. Ik denk dat dat niet genoeg gezegd kan worden; Het is op maat en mensen moeten niet massaal gaan moeilijk doen en denken dat het altijd en overal zo gaat. Ik denk dat Captain Hindsight er misschien nog wel iets boeiends over kan vertellen maar ik denk niet dat ze verkeerde keuzes hebben gemaakt of het anders hadden moeten of kunnen doen. Daarom denk ik dat het wel een goed stuk is. Maar toch blijft er ergens wel een beklemmend gevoel met nare kaas hangen inderdaad.
Oud 24-11-2016, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ik liep net even de Foot Locker in en niet zo lang daarna ook weer uit met een paar bordeaux rode All Stars voor maar €20,- Ik wilde ze al een tijdje maar vond ze wat prijzig om zo er bij te kopen maar nu waren ze dus enorm afgeprijsd. Lang leven kleine voeten die in restmaten passen
Foto van je voetjes?
Oud 24-11-2016, 22:39
Verwijderd
Ik mis hitz0r
Oud 25-11-2016, 05:16
Verwijderd
Ik las "ik mis hitler"
Oud 25-11-2016, 05:32
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja en nee. Ik ben het opzich wel met je eens maar ik heb geen goede beredenering waarom. Wat ik er wél goed aan vond weet ik wel en dat was het benadrukken van de manier van therapie. Ik denk dat dat niet genoeg gezegd kan worden; Het is op maat en mensen moeten niet massaal gaan moeilijk doen en denken dat het altijd en overal zo gaat. Ik denk dat Captain Hindsight er misschien nog wel iets boeiends over kan vertellen maar ik denk niet dat ze verkeerde keuzes hebben gemaakt of het anders hadden moeten of kunnen doen. Daarom denk ik dat het wel een goed stuk is. Maar toch blijft er ergens wel een beklemmend gevoel met nare kaas hangen inderdaad.
Nou ja, over die behandeling ben ik het dus volledig met je eens, maar ik vond het naar dat het na de documentaire toch over de kritiek erop ging. Ofzo.
Oud 25-11-2016, 06:22
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vond het zo bijzonder dat Emma lichamelijk niets meer was en toch zo'n heldere krachtige stem had.
Oud 25-11-2016, 08:35
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vond het zo bijzonder dat Emma lichamelijk niets meer was en toch zo'n heldere krachtige stem had.
En zoveel humor
Oud 25-11-2016, 09:05
Elin3
Elin3 is offline
Hoe lang doe jij nu met een panty? vroeg een vriendin laatst. Meestal best lang maar vandaag dus niet. Hallo ladder.

Ik voel me trouwens wel een beetje foute skatergirl met m'n wijde leather-look rokje, panty met ladder en m'n donkerrode All Stars. Mijn 13-jarige ik had dit geweldig gevonden
Oud 25-11-2016, 12:53
Verwijderd
Hallo!
Oud 25-11-2016, 13:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Goedemiddag.
Oud 25-11-2016, 13:47
Megatron
Megatron is offline
Ugh, een VM ergens in moeten rommelen daar waar geen voldoende resources zijn. Maar ja, no one cares blijkbaar. OK dan doen we dat gewoon
Oud 25-11-2016, 14:02
Yne
Yne is offline
Shoppen in Amsterdam op black friday (wat blijkbaar bestaat in Nederland) is geen goed idee
Oud 25-11-2016, 15:04
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Shoppen in Amsterdam op black friday (wat blijkbaar bestaat in Nederland) is geen goed idee
Lading aan dildos in je tas zeker
Oud 25-11-2016, 16:02
Not for Sale
Not for Sale is offline
Nou dat was wel weer genoeg kalkoen voor een jaar
Oud 25-11-2016, 17:30
Verwijderd
Van mij mag het elke dag Black friday zijn. Enkellaarsjes gescoord voor 50 euro. Anders waren ze 80
Oud 25-11-2016, 17:33
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik shop wel online.veel chiller.
Oud 25-11-2016, 17:34
Holland Oates
Holland Oates is offline
Why the fuck hebben we hier eigenlijk Black Friday?
Oud 25-11-2016, 17:37
Macrador
Macrador is offline
Racist
Oud 25-11-2016, 17:37
Verwijderd
Ik was toevallig in de stad. Voor kleding hoef je er ook niet meer heen te gaan, want alle winkels zijn weg aan het gaan. Maar voor dobbelspel sinterklaas cadeautjes was het even fijn.
Oud 25-11-2016, 17:45
Verwijderd
Dinsdag n pan op mijn tenen laten vallen. Nu nog last van. Kan er zelfs niet op lopen. Maandag maar langs de huisarts.
Oud 25-11-2016, 17:47
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Racist
All days matter!
Oud 25-11-2016, 17:48
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dinsdag n pan op mijn tenen laten vallen. Nu nog last van. Kan er zelfs niet op lopen. Maandag maar langs de huisarts.
Ai, das nie best ee. Wat gekneusd denk je?

Regels voor berichten