Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2016, 18:49
Bas1509
Bas1509 is offline
Hoi allemaal,

Ik ben een jongen van 15 jaar oud en ik wil me zelf graag eens anaal bevredigen met m'n vingers lukt t niet en ik geen geld voor een dildo wat kan ik gebruiken zonder dat het schadelijk is.

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2016, 00:05
MisterShy
MisterShy is offline
Wat lukt er niet met je vingers? Dort het pijn, komt het niet naar binnen of niet diep genoeg? Vertel wat meer details.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2016, 12:29
Bas1509
Bas1509 is offline
Ik kom niet diep genoeg geen pijn en ik kom ook gewoon prima naar binnen maar gewoon niet diep genoeg
Met citaat reageren
Oud 26-11-2016, 18:50
bikinigek
bikinigek is offline
Veilige dildo voor 25euro al te duur of ga je liever naar eerste hulp 😆 trust me happend to me
Met citaat reageren
Oud 30-11-2016, 18:30
Pluis
Pluis is offline
Zo duur zijn sextoys nou ook weer niet hoor. Het belangrijkste is dat je iets gebruikt dat niet scherp is, niet kan afbreken en niet kwijt raakt. En eigenlijk voldoen alleen echte sex toys daar aan.
Oud 30-11-2016, 22:39
MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
Veilige dildo voor 25euro al te duur of ga je liever naar eerste hulp 😆 trust me happend to me
Oh,vertel eens.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2016, 15:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dildo's zijn ook niet gemaakt om anaal te gebruiken. Qua vorm is een butplug veel geschikter!
Oud 01-12-2016, 21:35
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Oh,vertel eens.

Citaat:
Dildo's zijn ook niet gemaakt om anaal te gebruiken. Qua vorm is een butplug veel geschikter!
en ook die kun je kwijt raken...dat was gebeurd
Met citaat reageren
Oud 02-12-2016, 20:42
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Hoi allemaal,

Ik ben een jongen van 15 jaar oud en ik wil me zelf graag eens anaal bevredigen met m'n vingers lukt t niet en ik geen geld voor een dildo wat kan ik gebruiken zonder dat het schadelijk is.

Alvast bedankt!!
Hallo Bas 1509; je kunt een wortel nemen die je tot het globaal gewenste formaat en vorm met en mes bewerkt. Indien je dit met en watervast middelgrof schuurpapier afwerkt, krijg je een dildo naar wens. Bij komend voordeel daarvan is, dat je vanwege de gladde natte structuur gen glijmiddel behoeft te gebruiken, en je het geheel kunt aanpassen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2016, 20:43
vliegerschool
vliegerschool is offline
Is dat veilig dan?
Oud 02-12-2016, 21:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, dat kan afbreken.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2016, 11:17
Axel11
Axel11 is offline
Domme tip inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2016, 13:55
Bengel
Bengel is offline
Ik heb het vaak daarmee gedaan,, nog nooit af gebroken. Dat kan aleen als je daar grof geweld bij gebruikt. En zelfs als dit zou gebeuren is het zo glad dat je het gewoon uit kunt poepen. Overigens kun je van te voren de stevigheid gewoon met de hand gewoon testen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2016, 15:56
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik heb het vaak daarmee gedaan,, nog nooit af gebroken. Dat kan aleen als je daar grof geweld bij gebruikt. En zelfs als dit zou gebeuren is het zo glad dat je het gewoon uit kunt poepen. Overigens kun je van te voren de stevigheid gewoon met de hand gewoon testen.
Etos 10 euro heb je vibrator iets veiliger
Met citaat reageren
Oud 04-12-2016, 01:37
MisterShy
MisterShy is offline
Of pak gewoon een wortel oid met condoom. Dan ben je van alle risico's af.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2016, 11:22
Bengel
Bengel is offline
Ook een tot penisvorm verwerkte wortel kan van een condoom worden voorzien. Ik heb dat ook uit geprobeerd, maar dan gaat de vochtige natuurlijke gladheid verloren. Het kan wel tot gewenning aan het condoom bijdragen, en eventueel daarvoor geschikt glijmiddel.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2016, 13:23
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Of pak gewoon een wortel oid met condoom. Dan ben je van alle risico's af.
Nee.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2016, 18:56
geilJongetje16
geilJongetje16 is offline
mischien een komkommer
Met citaat reageren
Oud 04-12-2016, 21:29
Bengel
Bengel is offline
Ik kan me niet onttrekken aan de indruk, dat zij die mijn advies verwerpen, niet bji machte zijn om aan en wortel de vorm van en stijve penis te geven. Dat is dan jammer, want de enigste manier om dit product te kunnen beoordelen, is als je het zelf in handen hebt. Al wat zonder deze ervaring wordt aangedragen, komt neer op gissen in de ruimte.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2016, 21:42
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik kan me niet onttrekken aan de indruk, dat zij die mijn advies verwerpen, niet bji machte zijn om aan en wortel de vorm van en stijve penis te geven. Dat is dan jammer, want de enigste manier om dit product te kunnen beoordelen, is als je het zelf in handen hebt. Al wat zonder deze ervaring wordt aangedragen, komt neer op gissen in de ruimte.
Waarschijnlijk zijn de mensen die dit afraden vooral voorzichtig. Als er veilig producten op de markt zijn die hier speciaal voor gemaakt zijn, waarom zou je dan het risico lopen om met een halve wortel in je kont of met een vervelend infectie i.v.m. bijvoorbeeld een allergische reactie bij de eerste hulp te komen? Dan liever iets meer uitgeven aan een veilig speeltje, waar je veilig langere tijd (mits goed schoongemaakt na gebruik) plezier van hebt?
Oud 04-12-2016, 23:47
MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
Nee.
Nou, onderbouw je schreeuw eens.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2016, 11:13
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Waarschijnlijk zijn de mensen die dit afraden vooral voorzichtig. Als er veilig producten op de markt zijn die hier speciaal voor gemaakt zijn, waarom zou je dan het risico lopen om met een halve wortel in je kont of met een vervelend infectie i.v.m. bijvoorbeeld een allergische reactie bij de eerste hulp te komen? Dan liever iets meer uitgeven aan een veilig speeltje, waar je veilig langere tijd (mits goed schoongemaakt na gebruik) plezier van hebt?
Dit en door schade en schande word men wijs
Met citaat reageren
Oud 05-12-2016, 16:09
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nou, onderbouw je schreeuw eens.
Met een condoom eromheen is het veilig alles in je anus te stoppen?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2016, 16:12
geilJongetje16
geilJongetje16 is offline
nee lol
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten