![]() |
|
Ik ben ook erg gevoelig voor hormonen en heb daarom ook een koperspiraaltje genomen. Voordat ik dat deed heb ik veel gelezen over de Mirena en kwam toch nog best vaak verhalen tegen van vrouwen die er depressief van werden, stemmingswisselingen kregen, of wiens libido kelderde. Ik denk dus dat 't best kan dat het aan 't spiraaltje ligt.
Het verschil qua menstruatie valt bij mij wel mee. Ik had vroeger één dag pijn en kon dan zonder pijnstillers, nu heb ik drie dagen pijn en op één ervan neem ik een Advil. Het duurt ook 5-6 dagen in plaats van 4-5, maar ja. Als je heftig kramp hebt bij je menstruatie kun je kijken of je wellicht endometriose hebt, misschien valt er iets aan te doen. |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de goede raad trouwens en fizzle-fluffy dat klinkt in mijn oren perfect! Dekaloog dat is allemaal ook zeker waar, ik zal hier ook over na denken en sowieso moet ik ook gewoon vaker mondwerk en handwerk doen. Ik heb dit echter eerder ook gedaan (alleen condoom), en toen was het condoom wanneer ik wel seks had een paar keer gescheurd, plus door het feit dat mijn huidige partner het meest van penetratie houdt is dit ook niet echt de beste optie. Ook zou het wel ideaal zijn dat wanneer ik mijn spiraal eruit zou laten halen dat de nieuwe er meteen in kan. Ik denk er even een paar dagen/weken overna en lees wel veel reviews, bedankt!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #114 Atelier Madame | 500 | 06-01-2011 10:43 | |
Liefde & Relatie |
Waarom ging jouw laatste relatie uit? kiddin | 151 | 06-02-2009 12:47 | |
Seksualiteit |
Afknappers & Turn on's Aaffke | 102 | 25-01-2008 12:27 | |
Seksualiteit |
verschillend libido Verwijderd | 47 | 18-08-2005 11:03 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
castratie van verkrachters Lyra | 56 | 16-05-2003 19:53 |