Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2016, 09:40
Verwijderd
Ik heb gisteren op de kerstborrel even met mijn werk-crush gepraat, maar dat is toch ook niks denk ik. Hij is ook volgens mij iets van 5 jaar jonger dan ik En er waren nog wel andere leuke mannen, mee gedanst, mee gepraat maar verder niets boeiends gebeurd.
Advertentie
Oud 23-12-2016, 09:55
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik had een heel leuke date, maar die eindigde met de slechtste zoen die ik ooit kreeg
Oud 23-12-2016, 09:56
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Echt gatverdamme
Oud 23-12-2016, 09:59
Verwijderd
Oh bleh daar kun je ook echt niks mee Met slechte seks is nog wel wat bij te sturen denk ik altijd, maar zoenen..?
Oud 23-12-2016, 10:35
Elin3
Elin3 is offline
Tongzoenen valt ook wel wat aan bij te sturen, maar ongemakkelijk is dat wel
Oud 23-12-2016, 10:38
Verwijderd
Wil je die moeite doen als je één date gehad hebt?
Oud 23-12-2016, 10:54
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wil je die moeite doen als je één date gehad hebt?
Nee, of hij moet verder wel heel erg perfect zijn. Mijn ex kon prima zoenen, maar totaal niet prettig tongzoenen, maar daar viel gelukkig aan te werken.
Oud 23-12-2016, 10:56
Tigerly
Tigerly is offline
Ik vond de afgelopen maanden wel echt een heel goed voorbeeld van hoe zoenen en seks heel snel kan 'verbeteren' van 'alles leuk en aardig' naar 'yum yum gimme some (more)'!

If anything, dan heeft hij sowieso aan z'n skills kunnen werken. HOTDAMN!

En als je lol hebt in bed en er geen punt van maakt, dan is samen tot nóg betere seks komen echt wel leuk vind ik!
Oud 23-12-2016, 10:57
Verwijderd
Ja oke maar alles leuk en aardig is een beter startpunt dan 'ik ga over mijn nek als je je tong nog één keer zo rondcentrifugeert'.
Oud 23-12-2016, 11:02
Tigerly
Tigerly is offline
True.

Maar ook dan zou ik wel werk van maken denk ik. Vaak is het een kwestie van iemand even rustig in zijn ogen kijken en hem / haar het gevoel geven dat zoenen een kwestie is van elkaar aanvullen en het dan rustig nog een keer proberen.
Oud 23-12-2016, 11:03
Tigerly
Tigerly is offline
Mits hij / zij de moeite waard is uiteraard!
Oud 23-12-2016, 11:08
Verwijderd
Je bent te goed voor de centrifuges van deze wereld! Maarja it's a dirty job and someones gotta do it!
Oud 23-12-2016, 11:11
Tigerly
Tigerly is offline
Ik had wel een goed gesprek met mijn ex-lief. Maar op een bepaalde manier voelt het toch al een gek soort impasse. Op de nacht dat het uit ging, hebben we eigenlijk pas voor het eerst écht gepraat en zijn we voor het eerst echt kwetsbaar en eerlijk geweest over onze gevoelens en twijfels.

Dan kom je dus juist dichter bij elkaar, maar is de conclusie na heel lang praten en ik een gek soort bubbel zitten, dat het uit is. Voelt echt vreemd. Ook zo'n uitspraak als "we passen nú niet bij elkaar".

Ben wel weer wat rustiger nu onder het hele gedoe. Maar mis hem enorm.
Oud 23-12-2016, 11:12
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Je bent te goed voor de centrifuges van deze wereld! Maarja it's a dirty job and someones gotta do it!
Ik schaak dan ook heel vaak veel te jonge gasten, die nog nerveus zijn en soms iets te leren hebben. Ik schep er wel plezier in.
Oud 23-12-2016, 15:45
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:

Citaat:
Ben wel weer wat rustiger nu onder het hele gedoe. Maar mis hem enorm.
Mis je hém of mis je de aandacht?
Ik kan me gewoon zelf niet voorstellen dat je na zo'n korte tijd iemand al zo erg mist. Zeker als je pas 1 keer écht hebt gepraat.
Maar ik snap wel dat het extreem kut voelt.
Oud 23-12-2016, 17:23
Yne
Yne is offline
Ik heb een leuke date gehad deze week, nu ben ik wel benieuwd hoe hij zoent, maar met mijn bijna-toyboy er ook nog bij is het sowieso wel goed vertoeven
Oud 23-12-2016, 17:26
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik snap het juist wel goed, dat je iemand gaat missen na een zeldzaam 'echt' gesprek. Zeker als je, zoals Tigerly aangeeft, niet vaak mensen dichtbij laat.
Oud 23-12-2016, 17:26
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
True.

Maar ook dan zou ik wel werk van maken denk ik. Vaak is het een kwestie van iemand even rustig in zijn ogen kijken en hem / haar het gevoel geven dat zoenen een kwestie is van elkaar aanvullen en het dan rustig nog een keer proberen.
Oud 23-12-2016, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een leuke date gehad deze week, nu ben ik wel benieuwd hoe hij zoent, maar met mijn bijna-toyboy er ook nog bij is het sowieso wel goed vertoeven
Oud 23-12-2016, 19:12
Verwijderd
Soms heb ik van die emobuien, dat ik me mega alleen voel en verlang naar iemand waar het gewoon echt grotendeels superfijn mee is. Die me aanvoelt en met me wil knuffelen enzo. Iemand die doortastend is, nadenkt over de dingen met een positief en motiverend wereldbeeld. Waar ik me gewoon thuis bij voel en die ook gewoon een beetje moeite doet om met aandacht samen te zijn. Dat we elkaar zó leuk vinden dat we de sterren van de hemel dansen zonder dansles.

Maarja, zoveel lopen er niet rond. Of ze zijn al verloofd/papa/whatever
Oud 23-12-2016, 19:13
Verwijderd
Ohja en op andere momenten denk ik, ik heb mijn handen al vol aan mezelf, doe normaal. :'D
Oud 23-12-2016, 19:39
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Toyboy? Hoe jong is ie dan?
Oud 23-12-2016, 19:49
Yne
Yne is offline
Was niet serieus bedoeld natuurlijk, maar hij is 20 en ik ben 22
Oud 23-12-2016, 19:57
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Was niet serieus bedoeld natuurlijk, maar hij is 20 en ik ben 22
Pfff
Oud 23-12-2016, 20:12
Verwijderd
Wie was dat ook alweer die vond dat hij een fucking oud wijf aan de haak had geslagen omdat ze 87 dagen ouder was dan hij....
Advertentie
Oud 23-12-2016, 20:13
Verwijderd
Ah iemand van het treinenforum was het. Schat van een kerel verder <3
Oud 23-12-2016, 20:14
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
True.

Ik kan beamen dat dit werkt.

Citaat:
Ik snap het juist wel goed, dat je iemand gaat missen na een zeldzaam 'echt' gesprek. Zeker als je, zoals Tigerly aangeeft, niet vaak mensen dichtbij laat.
Ik zie het zo dat als ik iemand niet dichtbij laat en slechts 1 goed gesprek heb gehad dat ik die persoon dan niet echt zou missen. Maar ik ben tigerly niet.
Oud 23-12-2016, 20:16
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb ook een toyboy.
Spoiler
Citaat:
Ah iemand van het treinenforum was het. Schat van een kerel verder <3
Haubie?
Oud 23-12-2016, 20:21
Verwijderd
Ja nee dus nee echt niet nee. Bah.
Oud 23-12-2016, 20:33
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja nee dus nee echt niet nee. Bah.
Welk gedeelte is bah?
Oud 24-12-2016, 10:55
Tigerly
Tigerly is offline
Nou, het was meer dat we gesprekken op dat diepe niveau nog niet gevoerd hadden (we kenden elkaar natuurlijk ook pas twee maanden), omdat het op een ander niveau heel erg vanzelf ging en we heel sterk voelden dat we bij elkaar hoorden. Ik mis dus echt wel hem.

Ik ken mezelf echt wel goed genoeg om te weten of het om de aandacht gaat of om de persoon.

Maar goed, time to move on denk ik dan maar!
Oud 24-12-2016, 12:49
Verwijderd
Oud 24-12-2016, 20:44
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Nou, het was meer dat we gesprekken op dat diepe niveau nog niet gevoerd hadden (we kenden elkaar natuurlijk ook pas twee maanden), omdat het op een ander niveau heel erg vanzelf ging en we heel sterk voelden dat we bij elkaar hoorden. Ik mis dus echt wel hem.

Ik ken mezelf echt wel goed genoeg om te weten of het om de aandacht gaat of om de persoon.

Maar goed, time to move on denk ik dan maar!
Kan me dat heel goed voorstellen. Die initiële roze wolk zorgt natuurlijk voor een bepaalde blindheid. Je kan enorm verliefd zijn op iemand, veel van iemand houden en fantastische seks hebben, maar toch tot de conclusie komen dat je (in ieder geval op dit moment) niet bij klaar past. Mensen onderschatten het aspect timing vaak bij het vinden van de ware. Er zijn zo ontzettend veel potentiële 'wares' en zeker iemand die beter bij je past dan hij. Ik begrijp dat dat op dit moment niet zo voelt, maar het is echt zo! En ja, ik spreek uit ervaring.
Oud 24-12-2016, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Welk gedeelte is bah?
Het Haubenmeisje-gedeelte
Oud 24-12-2016, 20:49
Verwijderd
Ik kan trouwens iemand na korte tijd al oprecht missen hoor. Soms kan je in korte tijd heel intens met elkaar omgaan. Ik heb ook wel eens nog maanden weemoedig teruggedacht aan een vakantieliefde.
Oud 25-12-2016, 04:31
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik zie het zo dat als ik iemand niet dichtbij laat en slechts 1 goed gesprek heb gehad dat ik die persoon dan niet echt zou missen. Maar ik ben tigerly niet.
Ik was na één goed gesprek (wel het eerste gesprek dat we hadden) mijn zwarte tere hartje onherroepelijk verloren aan mijn vriend, maar dat kwam toen niet uit. Na twee dates verbraken we contact. Toen ben ik nog vijf jaar verliefd gebleven en hij is mij ook altijd blijven missen. Zodra het kon nam hij weer contact op en nu zijn we bijna een jaar samen. <3

Ik geloof er wel in. Juist als je niet vaak echte aansluiting hebt met mensen, kan één goed gesprek erin slaan als een mokerslag.
Oud 27-12-2016, 10:23
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben al sinds het begin van het vorige topic aan het meegluren en vind jullie allemaal schattig
Oud 27-12-2016, 10:48
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik ben al sinds het begin van het vorige topic aan het meegluren en vind jullie allemaal schattig
Hoe is het met jou in de liefde eigenlijk, Lorelei? (En mijn hemel, die foto op fb!! )
Oud 27-12-2016, 10:53
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb de leukste al van de markt gekaapt Het heeft wat moeite gekost want hij wist zich goed te verzetten, maar nu hebben we het heel erg fijn samen.

(en dan was ik daar dus echt ziek hè, moet je nagaan hoe ik normaal gesproken ben )
Oud 27-12-2016, 11:01
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb de leukste al van de markt gekaapt Het heeft wat moeite gekost want hij wist zich goed te verzetten, maar nu hebben we het heel erg fijn samen.

(en dan was ik daar dus echt ziek hè, moet je nagaan hoe ik normaal gesproken ben )
Wat goed! Och, de liefde de liefde!

(Echt prachtig, dat haar staat je echt heel erg mooi!)
Oud 27-12-2016, 11:33
Lorelei
Lorelei is offline
dank je
Oud 27-12-2016, 11:57
Not for Sale
Not for Sale is offline
tvp
Oud 27-12-2016, 13:06
Abby.
Abby. is offline
Citaat:

Je pony Staat je supergoed!
Oud 27-12-2016, 13:55
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Je pony Staat je supergoed!
Ja ho ho!!! Meisjescrush-dibs!!!

Oud 27-12-2016, 14:59
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja ho ho!!! Meisjescrush-dibs!!!

Ik zeg niks over meisjescrush hoor
Oud 27-12-2016, 15:18
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik zeg niks over meisjescrush hoor
Ok, dan is het goed!
Oud 27-12-2016, 15:32
Holland Oates
Holland Oates is offline
Lorie is gvd heet.

btw Tigerly, ik zie net m'n post van vorige week terug en natuurlijk geloof ik heus wel dat jij wel weet wat je voelt.
Offtopic: Ik was kneiterstoned die avond en ben vergeten daarna nog te reageren.
Oud 27-12-2016, 16:01
Verwijderd
Ik ben al jaren stiekem verliefd op lorelei.
Oud 27-12-2016, 16:23
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Lorie is gvd heet.

btw Tigerly, ik zie net m'n post van vorige week terug en natuurlijk geloof ik heus wel dat jij wel weet wat je voelt.
Offtopic: Ik was kneiterstoned die avond en ben vergeten daarna nog te reageren.
Weet ik schat. Ik lees nu mijn reactie terug en die zou als kattig geïnterpreteerd kunnen worden, maar was niet zo bedoeld.
Oud 27-12-2016, 16:23
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik ben al jaren stiekem verliefd op lorelei.
Ja, wie niet!

Regels voor berichten