![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pestkoppen uit me klas Ik val alleen op jongens Gelukkig nog niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen kleine zusjes Ik mag niet meer praten met me vriendje 5 maanden... |
![]() |
||
Citaat:
Je bent in elk geval niet de enige moslimjongen die op jongens valt. Je bent niet alleen. |
![]() |
|
Ik denk niet dat sites als Marokko.nl je veel gaan opleveren (behalve negatieve reacties en onbegrip). Dekaloog heeft wel een punt dat het kan helpen om te praten met mensen die in dezelfde situatie hebben gezeten of er meer over weten. Ik weet dat Ludovic-Mohamed Zahed 1 van de weinige imams is die opkomt voor homorechten. Misschien kun je hem bijvoorbeeld opzoeken op facebook en een privé bericht sturen. Wellicht heeft hij advies voor je. Ook in Zuid-Afrika zit er 1 waarvan ik de naam even niet meer weet.
Tofik Dibi is een Nederlandse moslim die homo is. En hij heeft er ook een boek over geschreven. Je kunt hem ook benaderen. Tumblr zou inderdaad ook nog kansen kunnen bieden. Je bent zeker niet de enige. Je hebt dus ook een vriendje begrijp ik. Balen dat je hem niet meer mag zien. Is het een jongen van je school? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je straf krijgt omdat je homo bent is heel raar. Gaat richting de mishandeling. Welk geloof dan ook, Als je op jongens valt dan is dat zo.
Ik zou even naar de kindertelefoon gaan, hebben ze net wat meer ervaring dan ons https://www.kindertelefoon.nl/8-12/chat/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |