Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voelt nu allemaal nog een beetje tegenstrijdig. Ik weet ook dat het niet werkt, maar word dan wel kortademig als ik zie dat hij fb-vrienden wordt met een knap redhead TU Delft nerd-meisje. ![]() Hahahahaha jij stevent gewoon af op furkeering hoor!! ![]()
|
'Wie weet' helpt idd niet echt nee. En op z'n fb checken ook niet.
![]() En I dunno. We zien/spreken elkaar te weinig. Mss volgende keer toch maar echt 'het gesprek' voeren en kijken hoe hij erover denkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
We hebben allebei een relatie gekregen in 2016 en willen allebei een maand op vakantie in 2017
![]() ![]() De oplettende lezer zou al veel eerder kunnen zijn opgevallen dat zowel Mema als ik vanavond op vakantie vertrekken en dat we allebei op verschillende momenten Sri Lanka hebben laten vallen. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedere forumer met een groot schema aan de muur alle posts weegt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wist het ook niet, alhoewel ik me laatst wel afvroeg waarom Ertur nog steeds zo'n innige band met Paultje heeft, alsof hij 'm dagelijks zag. Maar die andere post heb ik gemist dus ik heb er verder niet meer over nagedacht.
|
![]() |
|
|