Mag ik vragen waardoor je eerdere relaties uit gingen?
Ik denk toch een beetje wat "little phoebe" zegt. Ben snel verveeld met iemand. Wellicht omdat ik niet dezelfde interesses deel of iets in die trant, maar ben er nog niet echt achtergekomen wat het nou is.
en de reden is (denk ik)
Veel vrienden om mij heen hebben tegenwoordig een wat langere relatie en ik zie aan hen dat ik toch wel iets mis (vind ik persoonlijk).
Ik herken mezelf heel erg in jou! Ik ging vroeger wel uit (toen ik 15-18 was, was ik nooit thuis), maar nu eigenlijk nooit meer. Al mijn relaties duurden zo'n 3 tot 5 maanden, maar ik voelde me al snel opgesloten of verveeld, of de ander had dat. Het was het gewoon nooit helemaal.
Ik was "pas" 24 toen ik mijn huidige vriendin tegen kwam. Per toeval, omdat ik door omstandigheden terecht kwam op haar werk.
Je kan het niet forceren. Je kan proberen te daten (tinder, internet, vrienden die dates fiksen) of ga bij een sportvereniging of wat dan ook, en wie weet kom je een leuk meisje tegen. Maar leg niet al die druk erop, soms werkt het en soms gewoon niet. Als het goed zit, blijf je vanzelf bij elkaar en dan ineens zijn er jaren voorbij, maar het is niet de bedoeling dat je een relatie aangaat of aanhoudt, omdat je graag een langdurige relatie wil.
Gelukkig ben ik dus niet de enige

. Ik heb ongeveer het zelfde qua gevoelens over bepaalde relaties.
Ik wil het zeker niet forceren maar ik mis toch wel wat vind ik en daar baal ik van. Daarnaast ben ik niet iemand die via internet iemand zoekt, vind het idee toch lastig. Je hoort vaak verhalen dat mensen elkaar ontmoeten via werk, feesten en andere plekken en zo zie ik het ook graag. Ik zit immers op een sportvereniging en ben in de sportschool te vinden dus daar kan het denk ik niet aan liggen
----
Dus ik twijfel nou of het aan mij ligt of aan mijn aanpak of misschien wel heel iets anders.