Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2017, 15:31
Yne
Yne is offline
Wat grappig, ik ging gister mensen opzoeken met wie ik in mijn tienerjaren gezoend heb. Zijn meer alto's dan ik me kan herinneren
Oud 17-01-2017, 19:01
Tigerly
Tigerly is offline
Zeg Kris, ik wil niet lullig doen, maar sommigen van ons zitten al de hele tijd in spanning om te horen hoe nou die date met die dude was die er ineens heel zanders uit zag op recente foto's!
Oud 17-01-2017, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Zeg Kris, ik wil niet lullig doen, maar sommigen van ons zitten al de hele tijd in spanning om te horen hoe nou die date met die dude was die er ineens heel zanders uit zag op recente foto's!
Oh haha die heb ik afgezegd Ik begon me ook af te vragen wat ik zou moeten met iemand die aan een bachelor gaat beginnen.
Oud 17-01-2017, 22:50
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oh haha die heb ik afgezegd Ik begon me ook af te vragen wat ik zou moeten met iemand die aan een bachelor gaat beginnen.
Discriminatie!! Iedereen moet het toch kunnen leren op een oude fiets!! :vuistindelucht:

En hoe reageerde hij op je afzegging???
Oud 17-01-2017, 23:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh daar zou ik ook helemaal geen zin in hebben.
Oud 18-01-2017, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Discriminatie!! Iedereen moet het toch kunnen leren op een oude fiets!! :vuistindelucht:

En hoe reageerde hij op je afzegging???
Haha hij zei zelf ook dat hij het juist chill vond, iemand die de zaken al voor elkaar had en wist wat ze wilde. Maar hij snapte ook dat dat vanuit mijn perspectief misschien minder aantrekkelijk was. En hij vond het goed dat ik eerlijk was, al was ik dat niet volledig want ik heb niks over die foto's gezegd. Leek me onnodig kwetsend, al zou het wel goed zijn als iemand hem een hint gaf dat dit niet heel handig is
Oud 18-01-2017, 09:57
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Mijn vriendje en ik hebben volgende week een date-avond gepland zoals voor we een relatie hadden want tegenwoordig doen we niet meer echt iets buiten de deur maar zijn we te moe om iets te doen en gaan we slapen of kijken we soms een serie.

Weten jullie iets leuks om te doen?
Oud 18-01-2017, 10:02
Carn
Carn is offline
een serie kijken en op tijd naar bed gaan
Oud 18-01-2017, 10:03
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Oud 18-01-2017, 10:06
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
🙈
Oud 18-01-2017, 10:17
Verwijderd
Een swingersclub. Weer eens wat anders!
Oud 18-01-2017, 10:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Uiteten?
Oud 18-01-2017, 10:23
Elin3
Elin3 is offline
Uit eten, naar de film, samen gaan schaatsen en daarna warme chocolademelk drinken? Samen een workshop volgen?
Oud 18-01-2017, 10:38
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Haha hij zei zelf ook dat hij het juist chill vond, iemand die de zaken al voor elkaar had en wist wat ze wilde. Maar hij snapte ook dat dat vanuit mijn perspectief misschien minder aantrekkelijk was. En hij vond het goed dat ik eerlijk was, al was ik dat niet volledig want ik heb niks over die foto's gezegd. Leek me onnodig kwetsend, al zou het wel goed zijn als iemand hem een hint gaf dat dit niet heel handig is
Ah, goed van je! En fijn dat hij zo reageerde.
Oud 18-01-2017, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Grappig..
Oud 18-01-2017, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Welke serie?
Oud 18-01-2017, 21:18
df
df is offline
Citaat:
Mijn vriendje en ik hebben volgende week een date-avond gepland zoals voor we een relatie hadden want tegenwoordig doen we niet meer echt iets buiten de deur maar zijn we te moe om iets te doen en gaan we slapen of kijken we soms een serie.
Leuk!
Oud 18-01-2017, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Grappig..
Hoezo?
Oud 18-01-2017, 23:34
Tigerly
Tigerly is offline
Het is gewoon weer Michael met z'n onnavolgbare non-comments joh.
Oud 18-01-2017, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon weer Michael met z'n onnavolgbare non-comments joh.
Oud 20-01-2017, 20:50
Verwijderd
Hij draagt ook dezelfde soort truien als ik
Oud 20-01-2017, 20:53
Verwijderd
Je zit een banaan te eten als je met een jongen praat? Jij teaser
Oud 20-01-2017, 20:54
Verwijderd
Hij vertelde dat hij na zijn opleiding pas om elf uur savonds ging koken en toen lag ik gisterenavond in bed en toen dacht ik, heeft de jongen geen diepvriezer? En toen wilde ik vandaag vertellen dat ik gisterennacht me ineens afvroeg of hij geen diepvriezer had maar toen kwam ik hem maar een momentje tegen toen ik met een collega sprak en hij dus me enkel gedag zei en ik hem haha goed verhahaal
Oud 20-01-2017, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Je zit een banaan te eten als je met een jongen praat? Jij teaser
Bijten he
Oud 20-01-2017, 20:55
Verwijderd
Haha nee ik at een boterham met pindakaas en toen ging ik naast hem zitten en toen zei ik; hahahahaha sorry ik eet pindakaas niet dat je denkt wat is dat nuweer en toen zei hij 'oh geen probleem ik vind pindakaas lekker'
Oud 20-01-2017, 22:15
Tigerly
Tigerly is offline
Mennnnnnnnn als ik een leuke Vlaamse jongen was, was ik echt zoooo verliefd op je!
Oud 20-01-2017, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Mennnnnnnnn als ik een leuke Vlaamse jongen was, was ik echt zoooo verliefd op je!
haha nee joh
Oud 21-01-2017, 02:17
neardo
neardo is offline
Citaat:
haha nee joh
Natuurlijk wel. Niet gaan lopen bagataliseren Verwijderd!

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:13. Reden: Op verzoek
Oud 21-01-2017, 18:27
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
haha nee joh
Citaat:
Natuurlijk wel. Niet gaan lopen bagataliseren Verwijderd!
Wat neardo zegt.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:14. Reden: Op verzoek
Oud 22-01-2017, 14:27
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb gister echt een onwijs leuke man ontmoet op een housewarming of nou ja, ik had m wel vaker gezien maar gister hebben we elkaar echt leren kennen en hij heeft een boot

Zijn nu een date aan het plannen JOEPIE.
Oud 22-01-2017, 14:31
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik dacht dat ik volwassen was geworden en daarom veel minder care had dan vroegah wat betreft mannen en daten, maar ik heb gewoon te veel matige mannen gedate denk ik want alle puberale shit is wel weer aan nu
Oud 22-01-2017, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat ik volwassen was geworden en daarom veel minder care had dan vroegah wat betreft mannen en daten, maar ik heb gewoon te veel matige mannen gedate denk ik want alle puberale shit is wel weer aan nu
Dat is toch ook wat het leuk maakt?
Oud 22-01-2017, 16:03
Abby.
Abby. is offline
En het heeft ook niks met leeftijd en volwassenheid te maken hoor. #verliefdeouders
Oud 22-01-2017, 17:42
Tigerly
Tigerly is offline
Leukkkkk Maaike.sann!!
Oud 22-01-2017, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Gaaf
Oud 23-01-2017, 09:56
Yne
Yne is offline
M'n scharrel vindt me leuk, en ik baal daar wel een beetje van. Ik wil graag nog met hem blijven scharrelen maar hem niet aan het lijntje houden, en ik vind het dan ook weer zoiets om te zeggen dat we het afkappen, ook al is dat het beste om te doen. Eigenbelangen zijn soms maar vervelend
Oud 23-01-2017, 11:45
Simmim
Simmim is offline
Citaat:
M'n scharrel vindt me leuk, en ik baal daar wel een beetje van. Ik wil graag nog met hem blijven scharrelen maar hem niet aan het lijntje houden, en ik vind het dan ook weer zoiets om te zeggen dat we het afkappen, ook al is dat het beste om te doen. Eigenbelangen zijn soms maar vervelend
Wees gewoon lekker eerlijk met hem joh. Dat je niet meer wil dan scherrelen.
Oud 23-01-2017, 11:50
Verwijderd
Wij gaan zaterdag uit eten en ik heb er nu al zoveel zin in
Oud 24-01-2017, 13:03
Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat was weer gezellig. Helaas moest hij werken en konden we niet blijven snoozen.
Best wel stom van mezelf: als ik 'm 2 weken niet spreek ga ik er automatisch van uit dat hij me niet boeiend vindt, maar zodra ik 'm zie weet ik weer dat dat onzin is. Waarom ben ik zo'n doemdenker?!
Anyhoo, hij heeft hamburgers voor me gebakken en we hebben gepraat over Rembo en Rembo, dus we zitten nog steeds op één lijn.
Oud 24-01-2017, 13:03
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ohja, tuurlijk weer bovenaan!
Oud 24-01-2017, 13:16
Elin3
Elin3 is offline
Deze week verjaardagscadeautjes kopen voor mijn vriend. Hij heeft geen idee wat hij wil en ik heb wel wat ideeën, maar ik vind het lastig inschatten wat hij van sommige dingen vindt
Oud 24-01-2017, 14:50
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ja, precies. Binnen een paar dagen werd het makkelijker om zinnen te formuleren maar ik was aan het eind van de dag steeds kapot.

Waar komt de jouwe vandaan?
Oei, vergeten te reageren!

Bielefeld! En de jouwe?
Oud 24-01-2017, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Dat was weer gezellig. Helaas moest hij werken en konden we niet blijven snoozen.
Best wel stom van mezelf: als ik 'm 2 weken niet spreek ga ik er automatisch van uit dat hij me niet boeiend vindt, maar zodra ik 'm zie weet ik weer dat dat onzin is. Waarom ben ik zo'n doemdenker?!
Anyhoo, hij heeft hamburgers voor me gebakken en we hebben gepraat over Rembo en Rembo, dus we zitten nog steeds op één lijn.
Hoe lang is dit nu eigenlijk aan de gang? Een maand of 5 of zo?
Oud 24-01-2017, 15:43
Holland Oates
Holland Oates is offline
4.
Oud 24-01-2017, 15:43
Kikaa*
Kikaa* is offline
HO, hebben jullie nou een relatie of is het nog steeds vaag? Niet zo onzeker zijn joh!
Oud 24-01-2017, 15:47
Verwijderd
Hmm sommige mensen snappen Tinder blijkbaar niet. Ik krijg nu op facebook een message van iemand die ik niet ken, die heeft me op Tinder gezien en vond me wel leuk. Maar het hele principe van Tinder is nou juist gebaseerd op wederzijdse interesse
Oud 24-01-2017, 16:24
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
HO, hebben jullie nou een relatie of is het nog steeds vaag? Niet zo onzeker zijn joh!
Het is nog steeds vaag, al denk ik wel dat dit nog wel een tijd blijft duren. En ik probeer wel niet onzeker te zijn, maar het is wat mijn hoofd automatisch doet.

Citaat:
Hmm sommige mensen snappen Tinder blijkbaar niet. Ik krijg nu op facebook een message van iemand die ik niet ken, die heeft me op Tinder gezien en vond me wel leuk. Maar het hele principe van Tinder is nou juist gebaseerd op wederzijdse interesse
Aii, creepy. En wanhopig.
Oud 24-01-2017, 17:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oei, vergeten te reageren!

Bielefeld! En de jouwe?
Oorspronkelijk uit Beieren maar woont nu in Bremen.

Ik ken meerdere mensen die in Bielefeld gewerkt hebben als onderzoeker in vakgebieden gerelateerd aan het mijne, maar ben er (in tegenstelling tot bijv Münster of Osnabrück) nog nooit geweest. Hoe is het daar?
Oud 24-01-2017, 18:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het is nog steeds vaag, al denk ik wel dat dit nog wel een tijd blijft duren. En ik probeer wel niet onzeker te zijn, maar het is wat mijn hoofd automatisch doet.
Ik weet niet of dit het beter of erger maakt maar wij zijn heul lang (ruim een jaar) in een vage staat geweest. En dat is wel goedgekomen. Wel inderdaad met veel onzekerheden van mijn kant in dat jaar overigens.
Oud 24-01-2017, 18:16
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oorspronkelijk uit Beieren maar woont nu in Bremen.
Omg, heeft hij ook een Beiers accent?

Citaat:
Ik weet niet of dit het beter of erger maakt maar wij zijn heul lang (ruim een jaar) in een vage staat geweest. En dat is wel goedgekomen. Wel inderdaad met veel onzekerheden van mijn kant in dat jaar overigens.
Ik weet het ook niet. Waar gingen jouw onzekerheden over?
Op zich ben ik best okee met elkaar niet zo vaak zien, als ik maar weet dat hij nog interesse heeft. De klik is iig overduidelijk.

Regels voor berichten