Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2017, 19:21
Verwijderd
Mijn presentatie vandaag ging goed en mijn verslag is goed gekeurd. nu nog even een gesprek nailen donderdag en dan ben ik klaarrrrr
Advertentie
Oud 24-01-2017, 19:28
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn presentatie vandaag ging goed en mijn verslag is goed gekeurd. nu nog even een gesprek nailen donderdag en dan ben ik klaarrrrr
Lekker bezig
Oud 24-01-2017, 19:36
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Wow jeetje. Tegelijkertijd?
Ja, en ik heb er een maand mee rondgelopen voor er werd geconstateerd dat het toch allebei gebroken was
Oud 24-01-2017, 19:44
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Goed bezig
Oud 24-01-2017, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, en ik heb er een maand mee rondgelopen voor er werd geconstateerd dat het toch allebei gebroken was
Hoe heb je dat gedaan?
Oud 24-01-2017, 19:58
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Oud 24-01-2017, 19:59
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hoe heb je dat gedaan?
Gestruikeld over een zwevende metalen plaat (die bij wegwerkzaamheden op de stoep lag) die omhoogkwam toen er iemand voor me op liep. Heel stom. En naar.

Of hoe ik er een maand mee rondliep?
In dat geval: bij de huisartsenpost kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk niet gebroken was en dat ik het maar even moest aankijken. Het ging elke dag een beetje beter, maar na een week of drie vond ik het wel lang duren voor ik mijn armen kon strekken, dus ging ik voor een verwijzing naar de fysio naar mijn huisarts. Die stuurde me alsnog naar het ziekenhuis om foto's te maken en daar kreeg ik een week later de uitslag van.
Oud 24-01-2017, 20:03
Verwijderd
Ai. Met je ellebogen vol op die plaat?
Oud 24-01-2017, 20:09
Abby.
Abby. is offline
Jep. En ik riep ook meteen "ZE ZIJN ALLEBEI GEBROKEN!!" maar ik was waarschijnlijk zo blij met de geruststellende woorden van de arts bij de huisartsenpost, dat ik daar iets te makkelijk in geloofde.
Oud 24-01-2017, 20:09
Verwijderd
Ben je ziek thuisgeweest? Gemeente aansprakelijk stellen
Oud 24-01-2017, 20:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Jep. En ik riep ook meteen "ZE ZIJN ALLEBEI GEBROKEN!!" maar ik was waarschijnlijk zo blij met de geruststellende woorden van de arts bij de huisartsenpost, dat ik daar iets te makkelijk in geloofde.
Wow jeetje. Wat heftig en naar.
Oud 24-01-2017, 20:13
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ben je ziek thuisgeweest? Gemeente aansprakelijk stellen
Ja, geprobeerd, maar we hadden niet genoeg bewijs. Te laat foto's gaan maken, toen waren de platen al weg.
En ik ben welgeteld één ochtend thuisgebleven want ik had voorstellingen die week #bikkel
Oud 24-01-2017, 20:14
Tigerly
Tigerly is offline
Zeg dat! Bikkel!
Oud 24-01-2017, 20:14
Abby.
Abby. is offline
Mickel heeft de eerste twee dagen mijn haar gekamd. Dat was heel schattig
Oud 24-01-2017, 20:15
Tigerly
Tigerly is offline
Liefde is...
Oud 24-01-2017, 20:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mickel heeft de eerste twee dagen mijn haar gekamd. Dat was heel schattig
Oud 24-01-2017, 20:18
Ieke
Ieke is offline
Ahhh
Oud 24-01-2017, 20:20
Kikaa*
Kikaa* is offline
Waarom zei ik "", ik bedoelde natuurlijk want het is helemaal niet zo grappig! Misschien moet ik gaan slapen!
Oud 24-01-2017, 20:21
Abby.
Abby. is offline
Oh, ik vond het wel grappig hoor
Oud 24-01-2017, 20:22
Abby.
Abby. is offline
Dat haren kammen bedoel ik uiteraard, verder was het vooral kut met peren.
Oud 24-01-2017, 20:24
Kikaa*
Kikaa* is offline
Toen ik aan het infuus zat ging m'n vriend ook allemaal van dat soort dingen doen. alleen m'n haar vast maken liet ik maar niet aan hem over, al hoewel hij dat ook met heel veel zorg en concentratie deed. dat is ook mooi om te zien
Oud 24-01-2017, 20:25
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dat haren kammen bedoel ik uiteraard, verder was het vooral kut met peren.
Snap ik ja! Hopelijk is er nu niet weer iets aan de hand.
Oud 24-01-2017, 20:28
Abby.
Abby. is offline
Oh, en die voorstelling was serieus één van de gaafste die ik ooit gemaakt heb. In elk geval de allertofste reacties ooit.
Oud 24-01-2017, 20:29
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Toen ik aan het infuus zat ging m'n vriend ook allemaal van dat soort dingen doen. alleen m'n haar vast maken liet ik maar niet aan hem over, al hoewel hij dat ook met heel veel zorg en concentratie deed. dat is ook mooi om te zien
Ja, dat geconcentreerde vond ik ook zo leuk

Citaat:
Snap ik ja! Hopelijk is er nu niet weer iets aan de hand.
Dat hoop ik ook, maar ik denk ook van niet hoor. Deze elleboog was al zwak voor mijn val van vorig jaar (februari).
Oud 24-01-2017, 20:33
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja, dat geconcentreerde vond ik ook zo leuk

Dat hoop ik ook, maar ik denk ook van niet hoor. Deze elleboog was al zwak voor mijn val van vorig jaar (februari).
En als je lang last houdt toch even dat nummer bellen. beter voor niks dan dat er straks echt wat is!
Oud 24-01-2017, 21:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik last van mijn rug heb, vraag ik mijn vriend ook om te helpen met afdrogen en om mijn sokken aan te doen en schoenen en veters strikken
Oud 24-01-2017, 21:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging net naar een haakworkshop van de personeelsvereniging en het was leuk mijn collega en ik haalden de gemiddelde leeftijd flink omlaag
Oud 24-01-2017, 22:53
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
En als je lang last houdt toch even dat nummer bellen. beter voor niks dan dat er straks echt wat is!
Ja, true
Oud 25-01-2017, 05:32
Verwijderd
Zaterdag kennis maken op een potentiële nieuwe groep
Oud 25-01-2017, 05:50
Not for Sale
Not for Sale is offline
Hoi ik denk dat ik een meteoriet zag vannacht! Of in ieder geval veel helderder dan al de vallende sterren die ik heb gezien!
Oud 25-01-2017, 05:58
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Hoi ik denk dat ik een meteoriet zag vannacht! Of in ieder geval veel helderder dan al de vallende sterren die ik heb gezien!
Maar dat is eigenlijk toch hetzelfde als je bij zo'n sterrenregen buiten gaat zitten zie je soms ook gigantisch dikke strepen in de lucht
Oud 25-01-2017, 06:22
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ja op zich, in de zin dat de kei die de dino's heeft getoedeledokiet eigenlijk ook hetzelfde was?

Geen idee over sterrenregens, dan is het altijd bewolkt in mijn ervaring ik zie ze altijd los.
Oud 25-01-2017, 06:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oud 25-01-2017, 09:25
Carn
Carn is offline
Nick Offerman

Oud 25-01-2017, 09:26
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Als ik last van mijn rug heb, vraag ik mijn vriend ook om te helpen met afdrogen en om mijn sokken aan te doen en schoenen en veters strikken
Same. Mijn vriend helpt vaak met aankleden als ik teveel pijn heb en hij rijdt mij bijna overal naartoe als ik niet goed kan lopen. Zo lief.
Oud 25-01-2017, 12:35
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nick Offerman

[afbeelding]
Ik hou van hem.
Oud 25-01-2017, 13:06
Carn
Carn is offline

smullen dit. Ook al heb ik het misschien wel een beetje te doen met Mel.
Oud 25-01-2017, 17:00
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, ze is vast niet met Donald getrouwd om z'n uiterlijk of z'n geweldige persoonlijkheid, maar hij geeft echt duidelijk geen fuck om 'r.
Oud 25-01-2017, 17:03
Holland Oates
Holland Oates is offline
Hee, huurhuis-smatjes: Hoe hebben jullie je crib gevonden?
Ik ben voor future ref aan het kijken op allerlei huizensites, en zelfs de huizen in vreselijke kutbuurten kan ik niet betalen. Of nou ja, de maandhuur is prima, maar ze eisen 4 keer de maandhuur als bruto inkomen en dat gaat me zelfs niet lukken als ik fulltime werk.

Mss moet ik ook maar met een rijke klootzak aanpappen.
Oud 25-01-2017, 17:07
Not for Sale
Not for Sale is offline
Wat voor "allerlei" huizensites dan? Klinkt alsof je naar het vrijemarkt-segment aan het kijken bent terwijl je bij de sociale huur moet zijn Woonnetrijnmond geprobeerd?

Maar ja dan heb je wel weer inschrijftijd nodig ;x
Oud 25-01-2017, 17:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Hee, huurhuis-smatjes: Hoe hebben jullie je crib gevonden?
Ik ben voor future ref aan het kijken op allerlei huizensites, en zelfs de huizen in vreselijke kutbuurten kan ik niet betalen. Of nou ja, de maandhuur is prima, maar ze eisen 4 keer de maandhuur als bruto inkomen en dat gaat me zelfs niet lukken als ik fulltime werk.

Mss moet ik ook maar met een rijke klootzak aanpappen.
Woonnet Rijnmond idd. Net weer mijn inschrijving verlengd voor je weet maar nooit.
Oud 25-01-2017, 17:11
Holland Oates
Holland Oates is offline
Voor sociale huur moet je jaren ingeschreven staan om in aanmerking te komen, dus dat gaat 'm voorlopig niet worden. Ik stond wel ingeschreven in Leiden, maar die inschrijving is stopgezet zonder mij daarvan in te lichten, dus ik ben de sjaak.
Oud 25-01-2017, 17:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Maar als je nooit inschrijft wordt het nooit wat en vaak hebben ze ook wel loting woningen oid.
Oud 25-01-2017, 17:29
Holland Oates
Holland Oates is offline
Tru. Ik heb me iig pas in Leiden heringeschreven en ga dat zo ook in Roffa doen.
Oud 25-01-2017, 18:47
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Tru. Ik heb me iig pas in Leiden heringeschreven en ga dat zo ook in Roffa doen.
Wat zijn de verwachtingen betreft mogelijk uit je huis gezet worden (er zouden asielzoekers inkomen toch?)?
Oud 25-01-2017, 19:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat zijn de verwachtingen betreft mogelijk uit je huis gezet worden (er zouden asielzoekers inkomen toch?)?
Nou, er zou in maart pas een brief komen, maar aangezien het iets is wat een of andere muts tussen neus en lippen door aan de telefoon heeft gezegd, wacht ik nog even af tot het 'officieel' is.

Ik word wrs eerder uit m'n huis gezet door het aflopen van m'n campuscontract.
Oud 25-01-2017, 19:09
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou, er zou in maart pas een brief komen, maar aangezien het iets is wat een of andere muts tussen neus en lippen door aan de telefoon heeft gezegd, wacht ik nog even af tot het 'officieel' is.

Ik word wrs eerder uit m'n huis gezet door het aflopen van m'n campuscontract.
Al enig idee wat dan?
Oud 25-01-2017, 19:15
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, dan ga ik verhuizen. Vandaar dat ik nu alvast wat aan het kijken ben.
Oud 25-01-2017, 19:26
Verwijderd
Oh man wat zijn ribs toch lekker.
Oud 25-01-2017, 19:26
Verwijderd
Kan je niet bij je mannetje intrekken ho?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten